


Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
Може ли да си счупя хубавото турбо от пренадуване, ясно ми е че съм за нов Н75, но тука по морето няма по моргите, даже не знаят какво е!
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
Можеш да го счупиш
имаш 2 варианта докато си намериш читав клапан-единият е да не натискаш много газта,в смисъл да ускоряваш плавно с наполовина натисната газ.Другият по качествен вариант е да свържеш маркучето което е след турбото директно към актуратора,така турбото ще надува максимум до 0,6 бара и хем колата няма да е куц кон хем няма опасност за турбото.
пп забравих да кажа че ако актуратора ти е проблемен втория вариант няма да сработи

пп забравих да кажа че ако актуратора ти е проблемен втория вариант няма да сработи

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
на 2.4 бара ... не ще го счупиш а направо ще излезе през гърнето ти .Стана ми интересно да не е чипната .На комшията също не разтоварваше но на 4 хил оборота стигаше до 1.8 не и повече ? Не я рязкай колата докато не оправиш проблема иначе после ще има ново турбо за теб
... Ако имаш бустметър карай така ,че да не прескача 1 бар 


- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
fox_vt написа:Можеш да го счупишимаш 2 варианта докато си намериш читав клапан-единият е да не натискаш много газта,в смисъл да ускоряваш плавно с наполовина натисната газ.Другият по качествен вариант е да свържеш маркучето което е след турбото директно към актуратора,така турбото ще надува максимум до 0,6 бара и хем колата няма да е куц кон хем няма опасност за турбото.
пп забравих да кажа че ако актуратора ти е проблемен втория вариант няма да сработи
Може ли по-подробно да обясниш, и ако може с цветовете на маркучите?
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
ventotdi написа:на 2.4 бара ... не ще го счупиш а направо ще излезе през гърнето ти .Стана ми интересно да не е чипната .На комшията също не разтоварваше но на 4 хил оборота стигаше до 1.8 не и повече ? Не я рязкай колата докато не оправиш проблема иначе после ще има ново турбо за теб... Ако имаш бустметър карай така ,че да не прескача 1 бар
2.4 с атмосферното тоест 1.4 налягане на турбото.
- mirogti1983
- Мнения: 215
- Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
w_smith написа:ventotdi написа:на 2.4 бара ... не ще го счупиш а направо ще излезе през гърнето ти .Стана ми интересно да не е чипната .На комшията също не разтоварваше но на 4 хил оборота стигаше до 1.8 не и повече ? Не я рязкай колата докато не оправиш проблема иначе после ще има ново турбо за теб... Ако имаш бустметър карай така ,че да не прескача 1 бар
2.4 с атмосферното тоест 1.4 налягане на турбото.
да кажи как го измери това налягане от 2.4 бара че ми стана интересно . това със сток турбо ли ?

ако е по VAG-COM 2.4 означава 1.4 бара . ако е така караи спокойно но не и давай всичката газ на предавки над 3-та

- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
w_smith написа:ventotdi написа:на 2.4 бара ... не ще го счупиш а направо ще излезе през гърнето ти .Стана ми интересно да не е чипната .На комшията също не разтоварваше но на 4 хил оборота стигаше до 1.8 не и повече ? Не я рязкай колата докато не оправиш проблема иначе после ще има ново турбо за теб... Ако имаш бустметър карай така ,че да не прескача 1 бар
2.4 с атмосферното тоест 1.4 налягане на турбото.
2.4 е ефективна стойност.Почти никъде не се исползва абсолютната.По този начин хората ще се успокояват, а реално проблем има!
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0% ... 0%BD%D0%B5 Прочети как се измерва абсолютното и дали в колите някъде има такъв уред, щото аз не съм виждал! Иначе без да работи колата би трябвало да показва 1 бар.Това си е манометрично налягане и си е доста за турбо, ще си купува ново , ако не вземе мерки скоро!
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
Trimontcium написа:fox_vt написа:Можеш да го счупишимаш 2 варианта докато си намериш читав клапан-единият е да не натискаш много газта,в смисъл да ускоряваш плавно с наполовина натисната газ.Другият по качествен вариант е да свържеш маркучето което е след турбото директно към актуратора,така турбото ще надува максимум до 0,6 бара и хем колата няма да е куц кон хем няма опасност за турбото.
пп забравих да кажа че ако актуратора ти е проблемен втория вариант няма да сработи
Може ли по-подробно да обясниш, и ако може с цветовете на маркучите?
Свързваш червения със синия маркуч.Ако цветовете са други поглеждаш турбото намираш студения охлюв там трябва да има малко маркуче което отива към Н75,откачаш го от клапана намираш маркучето което отива към актуратора пак при турбото,и слагаш първото маркуче на мястото на това на актуратора.Дано си ме разбрал че нямам в момента снимка да ти покажа.
ПП намерих една снимка виж къде е срязано червеното маркуче,горния край откъм Н75 трябва да го вържеш на мястото на онова черното вдясно на червеното на снимката.
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
Сигурно ли е, че ще доставя 0.6 бара постоянно ? Да не направа още по-голяма бела ??
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
Trimontcium написа:Може ли да си счупя хубавото турбо от пренадуване, ясно ми е че съм за нов Н75, но тука по морето няма по моргите, даже не знаят какво е!
Колега не ли по добре да вземеш нов тои е около 80 лв. и ти спестява парите за турбо след това
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
Trimontcium написа:Сигурно ли е, че ще доставя 0.6 бара постоянно ? Да не направа още по-голяма бела ??
Е за бела чак едва ли, но ще пуши колата ми се струва


- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
Мисля че автора на темата е споменал че това ще е временно решение докато си смени клапана
.А относно притесненията за налягане 0,6 бара можеш да бъдеш спокоен тествал съм го на мойта като съм гледал боостметъра.При напълно изолиран(счупен)клапан Н75 турбото на 1з надува 1.5-1,55 бара,точно колкото твойто сега.

- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
bigmiro написа:2.4 е ефективна стойност.Почти никъде не се исползва абсолютната.По този начин хората ще се успокояват, а реално проблем има!
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0% ... 0%BD%D0%B5 Прочети как се измерва абсолютното и дали в колите някъде има такъв уред, щото аз не съм виждал! Иначе без да работи колата би трябвало да показва 1 бар.Това си е манометрично налягане и си е доста за турбо, ще си купува ново , ако не вземе мерки скоро!
Закачи Ваг ком на кола с турбо виж какви стойности показва и тогава коментирай

- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
Каквото и да показва, не е абсолютна стойност!
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Високо налягане на турбото на 1Z 2.4bara+атм. Ще го счупя???
Тази стойност е атмосферното + това на турбото
Когато турбото не надува мап сензора показва само атмосферното
И не бъркай мап сензор със манометър
Турбото по никакъв начин не може да направи 2,4 бара да знаеш 




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 29 госта