Лошо студено палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Лошо студено палене

Мнениеот Soyer » Нед 30 яну 2011 21:33


Колеги, проблема ми е наболялата тема за паленето сутрин на минусови температури. Става дума за Поло 1.9 чист дизел 99'.. сутрин върти като побъркана, но не пали веднага (последния път въобще и не запали) а все едно се дави.. тъкмо да запали, но не. Трябва да пробвам 2ри път, пак се дави и накрая пали. Акумулатора ми е на 2 години и е за смяна, зареждал съм го 2 пъти до сега, снощи също и днес сутринта с напълно зареден акумулатор пак това гадно давене и мъчене.. запали от 2 път и говорим за -3 градуса. Освен това, ако я запаля и работи 1 минута и я изгася без да е заграла още и пробвам да запаля, тръгва от половин оборот.... :? Същата работа през деня - пали от четвърт без да се замисля независимо кога.
Въпроса ми е само от акумулатора ли е проблема, свещите са ми проверени преди няколко месеца, но не усещам да пали на 2 цилиндъра (като запали, работи нормално), също така имам горивен филтър за смяна. Може ли да са тези неща, или просто акумулатора върти, но не с необходимата сила
Благодаря!




Потребителски аватар
Mythbuster
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 31 май 2010 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лошо студено палене

Мнениеот Mythbuster » Нед 30 яну 2011 22:33


Първо да попитам, сигурен ли си 100%, че свещите са ти читави, защото при мен една изгоряла и няма палене (почти), а това че, са проверявани преди няколко месеца, нищо не значи. Релето, "включва" в зависимост от темперетурата, ако е много студено подгрява повече, от скоро е толкова студено, тоест релето подгрява по-дълго и някоя може да е здала багажа. Това че имаш горивен филтър за смяна, може също да е фактор, защото ако е задръстен и нафтата ти е станала на боза от студа, ще преминава по-трудно и съответно, ще палиш по-трудно, но аз ти препоръчвам да провериш свещите, и дали релето работи правилно.
Знам, че може да ти се стори глупаво но все пак да попитам :mrgreen: : Как палиш, първо даваш на контакт, изчакваш лампата на таблото да изгасне и тогава въртиш, или изчакваш да "цъкне" релето, защото много хора бъркат като изчакват да "цъкне mhihi " и тогава въртят?


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Лошо студено палене

Мнениеот rokera671 » Нед 30 яну 2011 22:37


Mythbuster написа:Първо да попитам, сигурен ли си 100%, че свещите са ти читави, защото при мен една изгоряла и няма палене (почти), а това че, са проверявани преди няколко месеца, нищо не значи. Релето, "включва" в зависимост от темперетурата, ако е много студено подгрява повече, от скоро е толкова студено, тоест релето подгрява по-дълго и някоя може да е здала багажа. Това че имаш горивен филтър за смяна, може също да е фактор, защото ако е задръстен и нафтата ти е станала на боза от студа, ще преминава по-трудно и съответно, ще палиш по-трудно, но аз ти препоръчвам да провериш свещите, и дали релето работи правилно.
Знам, че може да ти се стори глупаво но все пак да попитам :mrgreen: : Как палиш, първо даваш на контакт, изчакваш лампата на таблото да изгасне и тогава въртиш, или изчакваш да "цъкне" релето, защото много хора бъркат като изчакват да "цъкне mhihi " и тогава въртят?

:да: :да:


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Лошо студено палене

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Нед 30 яну 2011 22:54


Свещи братле 100%,при мене на Пасатора беше същата история,отидох на работа без проблем и на сутринта като да си ходя няма палене :shock .Дръпнаха ме и как сложих на скорост от раз запали,разглобих проверих и се оказа че са ми изгоряли три от четири mhihi


Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Лошо студено палене

Мнениеот Soyer » Нед 30 яну 2011 23:43


как паля, ами подгрявам 2-3 пъти поне.. първо изчаквам релето и след това още веднъж и като изгасне лампата въртя. И аз се чудя за свещите, защото ако е топло, примерно 7-8 градуса няма проблем. Ще ида да ги проверят.


Потребителски аватар
valio_style
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
Двигател: Unknown
Местоположение: София

Re: Лошо студено палене

Мнениеот valio_style » Пон 31 яну 2011 0:06


Добре де и мойта кола 1.9 TDI 1Z е с 4 нови свеши на BERU и пак не пали като хората и както казва колегата като чели работи на 2 цилиндъра отначало, а иначе с 4 изгорели свещи пак палеше просто трябваше около 10-15 секунди въртене и пали, та си мисля дали може да е от ГНП-то центровка ? :bishop


andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: Лошо студено палене

Мнениеот andrey_hr » Пон 31 яну 2011 10:51


Моят пасчо (АФН - 99г) се давише докато запали на -10...хоп при Валио(вентоман) и изненада 4 изгорели свещи и центровка(беше много под червената лента)..сега пали от четвърт, НО за сега мога да я изпробвам само на -5 градуса! Ще чакам да паднат температурите под -10 градуса и тогава ще кажа на 100%! :beer


Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Лошо студено палене

Мнениеот Soyer » Пон 31 яну 2011 15:56


някой да ми препоръча колега от Пловдив обаче.. виждам че ventoman е от София :)


Потребителски аватар
bigmiro
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Свищов

Re: Лошо студено палене

Мнениеот bigmiro » Пон 31 яну 2011 21:55


а огледа ли ГНП-то има ли теч, омазняване по него? Имам впредвид да не би да губи налягане от нея, от маркучи, от филтър!!!


Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Лошо студено палене

Мнениеот Soyer » Вто 01 фев 2011 20:11


днес щях да я карам да й погледнат свещите, но не пожела да запали. Така или иначе акумулатора нямаше сила да завърти както трябва и не ми остави друг избор. Взех нов този път 66 Ah, и не я чух да се задавя когато запали, но беше 5 градуса. Ще видим на студено как ще е. Утре все пак ще проверя и свещите. Благодаря за отговорите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта