Първо да попитам, сигурен ли си 100%, че свещите са ти читави, защото при мен една изгоряла и няма палене (почти), а това че, са проверявани преди няколко месеца, нищо не значи. Релето, "включва" в зависимост от темперетурата, ако е много студено подгрява повече, от скоро е толкова студено, тоест релето подгрява по-дълго и някоя може да е здала багажа. Това че имаш горивен филтър за смяна, може също да е фактор, защото ако е задръстен и нафтата ти е станала на боза от студа, ще преминава по-трудно и съответно, ще палиш по-трудно, но аз ти препоръчвам да провериш свещите, и дали релето работи правилно.
Знам, че може да ти се стори глупаво но все пак да попитам

: Как палиш, първо даваш на контакт, изчакваш лампата на таблото да изгасне и тогава въртиш, или изчакваш да "цъкне" релето, защото много хора бъркат като изчакват да "цъкне

" и тогава въртят?