Golf4 TDI не вдига повече от 120 км/ч. решение + снимки

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
petiomalchev
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 23:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Варна, кв.Аспарухово

Golf4 TDI не вдига повече от 120 км/ч. решение + снимки

Мнениеот petiomalchev » Вто 01 фев 2011 15:55


Имам Golf4 TDI ASV мотор 110коня от една година до сега не беше правил проблеми но забелязах че на магистралата не вдига повече от 3200 оборота и скорост 120км/ч.на четвърта предавка.

Бая почетох из форума и се консултирах с приятел който e имал сходен проблем, че той установи че не се джижи лостчето на турбината което движи геометрията. Е работата опря до чистене на турбото. След почистването на туъбото, почистване на смукателен колектор и EGR проблемит изчезна.
Полезни теми които прочетох във форума или достигнах до тях чрез него:

EGR - Функция и проблеми
Изолиране на ЕГР, ограничаване на картерните газове
Демонтаж на турбо и почистване на геометрия
ЕGR-клапана- със или без него-
Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки

За свалянето и почистването на турбото на Golf4 не видях снимки, че реших да направя едно описание с картинки.
G4 turbo1.JPG

G4 turbo 2.JPG

G4 turbo 3.JPG

G4 turbo 4.JPG

G4 turbo 5.JPG

Следва продължение и обяснение.




petiomalchev
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 23:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Варна, кв.Аспарухово

Re: Golf4 TDI не вдига повече от 120 км/ч. решение + снимки

Мнениеот petiomalchev » Сря 02 фев 2011 12:23


G4 turbo 6.JPG

G4 turbo 7.JPG

G4 turbo 8.JPG


Процедура по сваляне на турбината:
1. Свалят се пласмасовите кори долу и горе. След сваляне на долната кора се маха и един пластмасов предпазител върху маншона на вътрешното каре на полуоската.
2. Свалят се маркучите от EGR и на въздушният филтър който отива до турбината той преминава в пластмасов въздуховод /забравих да го снима/.
3. Всички болтове и гаики по изпускателния и смукателен колектор се пръскат с шпрей за развиване.
4. Сваля се смукателният колектор с EGR.
5. Откача се аспуха от турбината
6. Разкача се маркуча от турбото който отива към интрркулара. Свалят се масленните магистрали за лагера на турбината.
7. Сваля се изпускателният колектор с турбината.
Е мисля че това беше последователноста. Иначе от турбината на топлата част има 5 болта /10/, за да се разглоби, два от които стягат и акутатора /хидравличното бутало което мърда геометрията/
Иначе нагара вътре се мие с мото миво или обезмаслител, става и с пръскалото за развиване на болтове.
Ако го правите за първи път правете снимки после да не се чудите кое от къде е.
Колко време отнема процедурата по сваляне чистене и зглобяване, ами аз ходих при един приятел монтьор в сервиза му добре че беше той иначе два дни щяха да ми отидат одма, в повечето време му подавах инструменти. Отидоха около 7 часа.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта