


Трите гайки 13мм на ГНП ????
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Трите гайки 13мм на ГНП ????
Тръгнах да правя центровка обаче няма как да се разхлабят и трите едно временно + това на едната гайка има нещо като ламаринка под нея(тази от към предницата) Да речем че разхлабя и трите, после като завъртя оста с 22-ката, как щя ги затегна наново, като не може да се вкара камък до болтовете да се затегнат защото са се отместили гнездата на шайбата на гнп-то ? Има ли си някаква тактика бе колеги ????
- jjshoshi
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 17:19
- Автомобил: golf 4 TDI 90+
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Монтана
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
до колкото знам помпата се мести а гидора си стои в дупката.
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
А нафтопроводите за дюзите?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
Абе то местенето знаеш ли колко е ? Ако гледаш (се сетиш да маркираш някъде) по периферията - 1-2 мм са много
, къде отиваш да ти пречат тръбопроводите , още малко мека връзка ще ти трябва
.


- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
Е няма ли вариант в който да не се върти помпата а само зъбното колело ??
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
Trimontcium написа:Е няма ли вариант в който да не се върти помпата а само зъбното колело ??
ти на каква кола правиш центровка.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
ако е на електронна помпа просо ,ако не е закачена на ваг ком докато правиш центровката за да видиш границите забрави да й направи центровка ... ако е механична помпа ... добре 

- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
Колата Golf Mk3 - двигателя е 1Z - имам си и VagCom
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
Болтовете не са 3,а 4.Двата се развиват откъм ремъчното колело,а другите откъм тялото на помпата.Когато "буташ" помпата към двигателя отива на предварение,ако "дърпаш" навъм закъснение.
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
Стана ми интересно как само с местене на помпата се променя центровката на подаване на горивото. Ако някой опише процедурата подробно ще съм му благодарен
.

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
като завртиш помпата се променя центровката в помпата има вал има и гърби4на шайба която определя кога да се впръсне горивото като завъртиш корпуса на помпата даваш предварение или закъснение.зависи на къде завъртяшludiq1918 написа:Стана ми интересно как само с местене на помпата се променя центровката на подаване на горивото. Ако някой опише процедурата подробно ще съм му благодарен.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
ivo1_r написа:като завртиш помпата се променя центровката в помпата има вал има и гърби4на шайба която определя кога да се впръсне горивото като завъртиш корпуса на помпата даваш предварение или закъснение.зависи на къде завъртяшludiq1918 написа:Стана ми интересно как само с местене на помпата се променя центровката на подаване на горивото. Ако някой опише процедурата подробно ще съм му благодарен.
По точно се променя освен на ГНП и на разпределителния вал.Нещо подобно се получава като завъртиш делкото при бензина

- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
Айде сега пък били 4???? Има три от страната за зъбното колело и на едното има метална пластина!
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
двете гайки са под ангренажното колело а към теб от външната срана има болт които се завива в ламаринения предпазител дето виждаш пластината това са контри на гайката и болт до сондата на маслото който стягя помпата към стойката или така наре4еният болт на упоратаTrimontcium написа:Айде сега пък били 4???? Има три от страната за зъбното колело и на едното има метална пластина!
Последна промяна от ivo1_r на Вто 18 яну 2011 23:47, променено общо 1 път.
Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????
като завъртиш помпата на предварение или закъснение се променя на4лото на впръскване преди или след горна мъртва то4ка не се променя разпределителният вал а подаването на гориво.зна4и предварение е е когато буталото още не е стигнало горна мъртва то4ка и се впръсне гориво,а закъснение е буталото минава горна мъртва то4ка и тогава се врасква горив в цилиндъраenigma79 написа:ivo1_r написа:като завртиш помпата се променя центровката в помпата има вал има и гърби4на шайба която определя кога да се впръсне горивото като завъртиш корпуса на помпата даваш предварение или закъснение.зависи на къде завъртяшludiq1918 написа:Стана ми интересно как само с местене на помпата се променя центровката на подаване на горивото. Ако някой опише процедурата подробно ще съм му благодарен.
По точно се променя освен на ГНП и на разпределителния вал.Нещо подобно се получава като завъртиш делкото при бензина
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik и 23 госта