здравейте колеги регистрирах се в този форум само защото вече незнам какво да правя и не знам към кого да се обърна.Моят проблем е следният.
Карам VW POLO 1.9 дизел 96г. АEF мотор вече три години и преди седмица ми се наложи да сменям съединител защото започна вече да буксува.Отивам в сервиз и майстора след отваряне казва че за смяна ми е и маховика който е демферен.Добре викам аз ще се сменя и вкарахме колата в сервиза.Веднага след моето тръгване от сервиза след няколко часа(само да уточня че сложихме марка VALEO с който заменихме демферния маховик с твърд)усещам някакво тупкане на всяка една скорост което се появява до 1500-1600 оборота и след това утихва също така като е на място на свободна като натисна съединителя това тупкане изчезва.Връщам се в сервиза и казвам на майстора че не е добре съответно и той сяда да я кара и се съгласява да я отваря втори път.След 3 дни отваря наново съединителя(минал съм само 200 км.) и виждаме че по феродовия и притескателния диск има следи от неравномерно триене.Отиваме с частите в магазина и хората от там (монтьори и продавачи)установяват че нещо не е наред с дисковете или може да са дефектни заводски.Само да кажа че със стария съединител ги нямаше тези тупкания.Започват едни разправии и от там ми казват че не могат да ми го сменят защото според тях първичния ми вал на скоростната кутия тупка(това го установяват след като сглобихме съединителя и отидох с колата при тях в магазина).Сега незнам какво да правя не искам да карам колата така защото това тупкане е ужасно,ако някой може да ми помогне със съвет ще му бъда благодарен



проблем със феродов и притескателен диск
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: проблем със феродов и притескателен диск
Лошо-много лошо! Направо ти съчуствам за нервите които хабиш! Според мен лош сервиз ,некадърни майстори,некачествени части и решението да смениш демпферният маховик с твърд е причината за всичко това. Този маховик точно затова са го сложили демпферен да обира вибрации.И какво ще спести 200 лева.Та с нов демпферен щеше да караш 100 000 км-това са грубо 6-7 години.Помисли си дали тази кола ще я караш толкова
.Сега ако въртиш по 100 000 км на година интервецията е оправдана!Моят съвет е- тука се продава дизелово поло на части ,свържи се с момчето ,ако маховика е здрав го сложи на твоето поло в друг сервиз ,и така с минимум средства ще си решиш проблема.Не се засягай,но прсто се вбесих-дал си близо 1000 лева и хората те правят на маймуна. Аз в такъв случай не говоря, а направо троша и после като ме видят бягат, или ме заобикалят(естествено след като сами са оправили проблемите за тяхна сметка!)

- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: проблем със феродов и притескателен диск
Защо веднага нападнахте майстора. Явно имате нещо против хората работещи в този бранш. А я си представи, че частите са дефектни още от завода, и какво следва майстора е виновен защото еди какво си
. Ти когато си купиш вафла от магазина и се окаже с изтекъл срок на годност, кой е виновен продавача, че ти я е продал или ти, че не си гледал. 


Re: проблем със феродов и притескателен диск
да може и да са дефектни дисковете но дали може да е и първичния вал на скоростната кутия това ме интересува при положение че преди не се чуваше нищо,веднага след смяната и се появи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 38 госта