Здравейте колеги, имам следният проблем-карам вече шеста година едно лупо 1.4ТДИ(помпа дюза), преди около 200 километра ми смениха:
- ангренажен ремък с ролки
- водна помпа
- масло + филтър
- горивен филтър и т.н.
и колата след около 150 километра каране почна да гасне когато не е загряла-малко след запалване на ниски обороти, след което паленето е от 2-3 път с дълго вартене явно гълта въздух.
Като взех колата от сервиза вероятно небяха напълнили хубаво горивният филтър с нафта, тъй като запали по подобен начин.
Дали от това неми е вкарало въздух в системата и ако е така как да го обезвъздуша?



Гасненен на дизел
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Гасненен на дизел
По-скоро са ти развалили центровката като са сменяли ремъка
Re: Гасненен на дизел
Имам проблем с паленето само след като ми изгасне авариино, иначе си пали нормално.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Гасненен на дизел
Точно или не зацепена правилно, майстори всякак Ви!
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Гасненен на дизел
Погледни каква стойност ти дава за CF !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта