Приятели помагайте, немога да свържа релето за подграване на голф 3, ситуацията е следната имам голф кънтри и му качих дизелов двигател от голф 3 1.9 ТД 75 к. Всичко работи перфектно, но имам затруднения в свързването на релео за подграване на свещите. На самото реле има схема и крачета с номера 38;58... релето също е от тройката от която взех двигателя. Ще съм много благодарен ако дадете схема на свързване на въпросното реле или някоя програма със схеми. Релето е с номер 60 и дали въобще е това реле???
Поздрави!



Реле за подгряващите свещи VW Golf
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Реле за подгряващите свещи VW Golf
Здравей Колега искам да те попитам за съвет,тай като и аз карам Golf syncro,но в града е нещо ужасно с разхода на гориво и реших да му слагам ДИЗЕЛ-ов двигател,та така до тук добре ама на турбо дизела изпускателния колектор на турбото излиза от дясно като гледаш мотора отгоре т.е точно над разпределителната кутия а на голфа е отляво почти до тампона на мотора та голям проблем е това един път,как ще преместиш колектора на ААZ като турбото е отдясно?
Не стига това ами ако мотора на AAZ е с съеденител с лагер трябва и там да се корегира ама тва е елементарен проблем,докато този с изпускателния колектор е просто нерешим освен ако ....на мен ми хрумна нещо гениално ама не знам дали ще стане:
1. Ако сложа двигател без Турбо и на главата сложа моите Колектори само на синхрото те са изнесени наляво от нищо друго не стават и така те ще се напаснат към тръбите.
2. Да опитам нещо с мека връзка да приспособя но няма абсолютно никакво място там.
3. Ако мотора е без турбо и колекторите от 1.8-то не станат на главата на дизела да се сложи колектор от двигател 1Z koйто пасва на AAZ i отгоре на 3-те шпилки се монтира тръба с мека връзка извита надолу и леко наляво към тръбите.
Днеска ще мисля още варианти но и аз сега да попитам кои двигател според тев е по добре 1.9 дизел 75к.с.или 1.6tdi мотор с кулер SB 80k.c.,според мен двигател с турбо не е добре тай-като теглят на по-високо обороти,докато на голфа му трябва сила в ниските обороти.
Има мнного какво да пишем стига толкова за днес.Успех
Не стига това ами ако мотора на AAZ е с съеденител с лагер трябва и там да се корегира ама тва е елементарен проблем,докато този с изпускателния колектор е просто нерешим освен ако ....на мен ми хрумна нещо гениално ама не знам дали ще стане:
1. Ако сложа двигател без Турбо и на главата сложа моите Колектори само на синхрото те са изнесени наляво от нищо друго не стават и така те ще се напаснат към тръбите.
2. Да опитам нещо с мека връзка да приспособя но няма абсолютно никакво място там.
3. Ако мотора е без турбо и колекторите от 1.8-то не станат на главата на дизела да се сложи колектор от двигател 1Z koйто пасва на AAZ i отгоре на 3-те шпилки се монтира тръба с мека връзка извита надолу и леко наляво към тръбите.
Днеска ще мисля още варианти но и аз сега да попитам кои двигател според тев е по добре 1.9 дизел 75к.с.или 1.6tdi мотор с кулер SB 80k.c.,според мен двигател с турбо не е добре тай-като теглят на по-високо обороти,докато на голфа му трябва сила в ниските обороти.
Има мнного какво да пишем стига толкова за днес.Успех
- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Реле за подгряващите свещи VW Golf
Ами относно колекторите ги правих по поръчка в завод, кадето огават тръби сложили са също и мека връзка. С две думи караш колата там и несе занимаваш повече.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Deivid9999 и 29 госта