


има ли полза от подгрев на горивния филтър
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
има ли полза от подгрев на горивния филтър
Колеги здр.Някой може ли да ми каже какво наблюдения имате върху горивните филтри с подгревател,ще има ли полза,заслужава ли си да харча пари.Струва ми се,че пончкога нещо не върши както трябва и леко предръпва при -10,-15 градуса,или предложете някак стандартния филтър са се подгрява.Ще се монтира на Г2 1,6ТД.Благодаря
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: има ли полза от подгрев на горивния филтър
Полза има,сложи едно шише с нафта във фризера и наблюдавай какво се случва с течливостта,дори да не замръзне-получава се един мътен оттенък(предполагам парафин).Та това не минава лесно през филтровия елемент.Ако си сложиш филтър с подгряване(може и да не е електрическо!)-това се избягва.На дизелите от Г3 и Поло се монтира един филтър с пластмасов термо-клапан отгоре.Теорията е,че обратната нафта от помпата(подгрята от компресията на помпата) се връща във филтъра през клапана и го загрява,твърди се че процесът е до около 20*.
Друга версия е вграждане на ел.подгрев на мястото на дренажната тапа отдолу,снабден е със термо-изключвател.Трети начин(пробан навремето от мен)-външен нагревател прилепен към филтъра,използвал съм едни плочки(пускови резистори)от стар български ъглошлайф.
В крайна сметка зарязах тия експерименти,оправих някои проблеми на тая кола(с резисторите),а другата я оставих да си грее с термо-клапана във филтъра.И естествено..зареждам от сигурна бензиностанция(поне досега няма ядове оттам).Пък..и пролет иде
Друга версия е вграждане на ел.подгрев на мястото на дренажната тапа отдолу,снабден е със термо-изключвател.Трети начин(пробан навремето от мен)-външен нагревател прилепен към филтъра,използвал съм едни плочки(пускови резистори)от стар български ъглошлайф.
В крайна сметка зарязах тия експерименти,оправих някои проблеми на тая кола(с резисторите),а другата я оставих да си грее с термо-клапана във филтъра.И естествено..зареждам от сигурна бензиностанция(поне досега няма ядове оттам).Пък..и пролет иде
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: има ли полза от подгрев на горивния филтър
ммммм това с хладилника ще го пробвам,не бях се сещал за подобен опит,но щом има ефект ще потърся и като намеря ще сложа и аз,а докато намеря мисля да направя един опит с резистори,долу-горе ква температура трябва да се поддържа предполагам около 30* и с клче ли си пускаш подгрева или каде си го закачил.Благодаря за съветите. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 30 госта