голф 4 ахф 110

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
illy
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italia

голф 4 ахф 110

Мнениеот illy » Сря 02 фев 2011 23:50


Здравеите пичове,искам да попитам колата ми се вижда не6то мудна над 130км в 4ас ,,,набира но май нее както трябва,от скоро сам с дизел и несам запознат много с тоя мотор,и най ве4е на 172000км е може ли да е запу6ен катализатора,карам я с масло 10w40 на тия километри мойе ли да сложа 5w40 МАСЛО,отговори като тарсачката неми варши работа НОВ САМ и :banghead: :обичам ви




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: голф 4 ахф 110

Мнениеот gogovaseev » Чет 03 фев 2011 7:51


колега катализатора никога не е късно да се изтърбу6и,а за невървежа е хубаво да отиде6 при някои с ваг ком да прегледа колата за гре6ки да види как е центровката и така нататък.иначе така само 6те си гадаем тук. :beer


stoqnkis
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: голф 4 ахф 110

Мнениеот stoqnkis » Вто 08 фев 2011 19:38


Колега то точно към 130 влиза в авариен режим затова ти се струва по мудна.Пробвай при загрял двигател с повече газ.Тези коли не се жалят. Изкез на магистрала и газ на 5 от 80 до 150-60, след това отпускаш и пак няколко пъти.Виж си горивният филтър ако не си го сменял.Минах вече по твоя път и сега вече съм 6 за мене си поне.


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 4 ахф 110

Мнениеот pacoboy » Вто 08 фев 2011 22:10


Зацапана геометрия ... газ и както каза колегата по горе карай от 2000 до 4000 оборота, може и на 3-та или 4-та предавака, няма значение, но направи това !
Тези мотори си искат тяхното, от време на време гърчене mhihi


Потребителски аватар
SuN_CiTy
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 18:16
Автомобил: VW GOLF V 2_0 TDI 4 MOTION
Двигател: BMM 2006
Местоположение: гр. Горна Оряховица

Re: голф 4 ахф 110

Мнениеот SuN_CiTy » Вто 08 фев 2011 22:53


pacoboy написа:Зацапана геометрия ... газ и както каза колегата по горе карай от 2000 до 4000 оборота, може и на 3-та или 4-та предавака, няма значение, но направи това !
Тези мотори си искат тяхното, от време на време гърчене mhihi


И яко горене на нафта...


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 4 ахф 110

Мнениеот pacoboy » Вто 08 фев 2011 22:55


Ами спести 300гр. нафта и карай със зацапана геометрия тогава...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: голф 4 ахф 110

Мнениеот Stivi » Вто 08 фев 2011 23:48


Така както си го описал само някой с кристално кълбо може да погадае има ли и нещо на колата и какво точно !


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: голф 4 ахф 110

Мнениеот tdi_20yare » Вто 08 фев 2011 23:54


pacoboy написа:Зацапана геометрия ... газ и както каза колегата по горе карай от 2000 до 4000 оборота, може и на 3-та или 4-та предавака, няма значение, но направи това !
Тези мотори си искат тяхното, от време на време гърчене mhihi

А ,ако му е зацапана геометрията вече,не е ли опасно да излиза и да и дава газ,не е ли по добре да почисти турбината и тогава да и дава газ,че да не стане някой фал на високи обороти с зацапана геометрия... :roll:


illy
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: italia

Re: голф 4 ахф 110

Мнениеот illy » Сря 09 фев 2011 10:19


лошото е,че несам карал дизел и незнам точно как би трябвало да набира над тея 140 150км в час,набира но....явно трябва някой който е карал дизел да се качи дая пробва :drunk ,,,БЛАГОДАРЯ ВИ за отговорите :обичам ви ,,,а проблема с тампоните на стабилизиращата щанга остана :( ,,,значи моята щанга е 21мм те ми дадоха тампони с размер 18мм и мисе видяха малки и отидох даги вьрна,,там мисе развикаха 4е били те щото излизали по талона,аз обясних 4е разликата трябва дае 1мм както бях чел тук,и се насардиха ими дадоха размер на тампона 21мм :shock но сега пьк са голями мисля,щото като ги сложа на щангата и стисна с рька те сисе затварят напьлно без усилие :banghead: повече няма да се врьщам там щото мее срам :обичам ви :patriot скапана даржава е италия :rocketwhore



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта