преди 2 дена ме остави,по-точно не успях да запаля,след като му проверих клетките,видях,че вътре има електролит на минимума,нямаше суха клетка или клетка на която да се подава "пъпката".
Така долях електролит,някъде до към средата,заредих го веднъж 8 часа и веднъж 2 часа,понеже зарядното ми е старо и не мога да нагласям колко ток да вкарва,и го карам на замерване.
при последното зареждане ми показа 15.85 ампера или там каквото е,поразгледах из форума и видях,че трябвало да стигне,до 16 ампера,но така и не може да стигне,в место това започва да пада колкото по-дълго седи включено в тока,съответно го изключих,и сега чакам да мине ое час за да видя на какво положение ще застане.По принцип трябва за да е зареден да бъде 12.85 ампера/волта(не знам,не съм на ти във тази сфера,не ме съдете),.И така,кажете какво да правя,че да не стане ФАЛ пак някоя сутрин.
Ако се наложи ще се купува нов,но първо искам да се опитам да го съживя до колкото е възможно това,че не са ми излишни сега едни 170-180 лв.
Благодаря на отзовали те се



проблем с акумулатора-готово-ключ
- vladrs
- Мнения: 360
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
проблем с акумулатора-готово-ключ
Последна промяна от vladrs на Сря 09 фев 2011 9:22, променено общо 1 път.
- turrisi
- Мнения: 448
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
- Автомобил: AUDI
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
като отидеш на работа ако ти даде боса го повози на някои служебен автомобил(ако имате такъв) ама цял ден и... пак опитай....ако не става....тичай за нов няма какво да му мислиш....друго ..ако го зареждаш на колата и там правиш замервания ...може да имаш оттечка някъде и така също да пада бързо.... ама с първия вариант съм по съгласен...късмет!!!
- vladrs
- Мнения: 360
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
turrisi написа:като отидеш на работа ако ти даде боса го повози на някои служебен автомобил(ако имате такъв) ама цял ден и... пак опитай....ако не става....тичай за нов няма какво да му мислиш....друго ..ако го зареждаш на колата и там правиш замервания ...може да имаш оттечка някъде и така също да пада бързо.... ама с първия вариант съм по съгласен...късмет!!!
служебният автомобил отпада

иначе го зареждам смъкнат,и смъкнат го замервам.
снощи на едно зареждане издържа сутринта,не беше много студено -6,7 градуса да е било.
- turrisi
- Мнения: 448
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
- Автомобил: AUDI
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
акумулатор пада от раз понякога.....смисъл, сядаме на кафе с един приятел ..всичко ок...ставаме, дава на контакт...няма никои....колата беше Мицубиши колт...аз лично съм ходил в МОНБАТ а замерване...намериха ми оттечка...беше СД-то та го направих през цк ключе и така....но щом пада така бързо...според мен си търси нов....но ..надеждата последна..опитай кой какъв акъл ти даде и ако продължава с проблемите....кихаш едни пари и така...дано минеш метър и не съм прав!!! 

-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
Здравеи колега.Зареждането зависи от това колко е мощноста на акомулатора,и колко е силата на тока на зарядното у-во.Ако акомулатора съвсем е сдал, 10 часа не са достатъчни. Раздели мощноста на акомулатора на 1,5 и горе долу виж какво се получава като часове.Щом си доливал електролит, значи си с обслуживаем акум.Когато зареждаш, погледни ( АМА ОТДАЛЕЧЕ ДА НЕ ТИ ПРЪСНЕ В ОЧИТЕ)дали всички клетки са активни, трябва да излизат мехурчета.Ако някоя е сдала на късо,мехурчета не излизат и по добре нов.
- vladrs
- Мнения: 360
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
Volkswangel написа:Здравеи колега.Зареждането зависи от това колко е мощноста на акомулатора,и колко е силата на тока на зарядното у-во.Ако акомулатора съвсем е сдал, 10 часа не са достатъчни. Раздели мощноста на акомулатора на 1,5 и горе долу виж какво се получава като часове.Щом си доливал електролит, значи си с обслуживаем акум.Когато зареждаш, погледни ( АМА ОТДАЛЕЧЕ ДА НЕ ТИ ПРЪСНЕ В ОЧИТЕ)дали всички клетки са активни, трябва да излизат мехурчета.Ако някоя е сдала на късо,мехурчета не излизат и по добре нов.
е това е нещо ново колега,веднага ще бъде проверено
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
Като за начало зареди акумулатора известно време с изправителя си. Пробай като не е кучешки студ да запалиш. Като запалиш колата, да си провериш напрежението което зарежда динамото - по книжка трябва да е 13,8 до 14,2 волта. И за евентуална утечка при изгасени всички консуматори.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
Ако някоя клетка е дала на късо няма да му покаже 12.85 волта и няма да може изобщо да завърти да пали.Към автора вземи уреда с който мериш и откачи + от акумулатора и измери колко мА е утечката.Уреда го слагаш на обхват 200мА и съответно кабелите му в съответните дупки.
- vladrs
- Мнения: 360
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
fox_vt написа:Ако някоя клетка е дала на късо няма да му покаже 12.85 волта и няма да може изобщо да завърти да пали.Към автора вземи уреда с който мериш и откачи + от акумулатора и измери колко мА е утечката.Уреда го слагаш на обхват 200мА и съответно кабелите му в съответните дупки.
така клетките ми се струват добре,според пробата с мехурчетата.
Вчера когато натоварихме акумулатора с товарна вилка-издържа,но при замерване,палеше на под 10мА.
и човека ми каза да го заредя още.
само я ме просветли малко когато го направя това за евентуални утечки какво трябва да следва.
и как по точно трябва да протече цялата операция,че не схванах нещо там с кабелите.
разбрах следното:откачам + са нагласям го на 200 мА и от там кои кабели.......къде.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
На самия уред слагаш копчето да мери ток А,нз какъв мултицет имаш но ако имаш обхват със символ 200m сложи на него.След това откачаш плюсовата клема на акумулатора закрепваш я към минусовия кабел на уреда,а другия кабел на клемата на акумулатора.Ако имаш аларма или централно задействаш ги без да откачаш уреда и изчакваш около минута-две и записваш колко показва уреда.Дано си ме разбрал ако ли не по добре се свържи с някой от форума да ти помогне.
- vladrs
- Мнения: 360
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
fox_vt написа:На самия уред слагаш копчето да мери ток А,нз какъв мултицет имаш но ако имаш обхват със символ 200m сложи на него.След това откачаш плюсовата клема на акумулатора закрепваш я към минусовия кабел на уреда,а другия кабел на клемата на акумулатора.Ако имаш аларма или централно задействаш ги без да откачаш уреда и изчакваш около минута-две и записваш колко показва уреда.Дано си ме разбрал ако ли не по добре се свържи с някой от форума да ти помогне.
стана ми ясно колега,аз закачих току що акумулатора и ми показва 12.85 мА.Това мисля,че е добре.
Това което ми казваш да направя ще го направя на сутринта по светло,нали няма да е проблем,тъкмо да видя дали са спаднали показателите
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
Понеже не си много наясно с измерителните прибори и дименсиите(волт,ампер..),предлагам да откачиш някоя клема(независимо дали "+" или "-") и като я допреш отново наблюдавай за искрене.Има ли искра-има и ток!Това,разбира се е груба оценка,възможно е да се зарежда нещо(кондензатор по музика нещо..или друг консуматор),затова не "вярвай" на първата искра,ами откачи и пак допри клемата!Ако "искренето "пак се повтори-"паразитен" консуматор с достатъчна консумация да ти срине батерията за нощ.Изключи плафона при пробата,или там бутони по вратите.
Иначе на VOLT DC си премери на клемите при работещ мотор,стойности 13,8-14,0Vdc.са добри,под 13,0-отива на "недозареждане",над 14,5-"презареждане".
И най-смотания акумулатор на "откачено" състояние показва 12,0-12,5 Волта(освен ако е умряла клетка).Друга проба за "силата" е мерене ,пак на клемите(като по-горе) ,но при въртене на стартера.Пробно правило е да не "пада" акумулатора под 10,5 волта при този тест.
По-Учения начин:аерометър,ма пак си е късмет при батерии над 4-5 години.
Имам и аз една "Искра"(да я таковам у искрата баш..),зарежда се до електролит 1,26,но след първия студ се срива,ама е старичка..
Иначе на VOLT DC си премери на клемите при работещ мотор,стойности 13,8-14,0Vdc.са добри,под 13,0-отива на "недозареждане",над 14,5-"презареждане".
И най-смотания акумулатор на "откачено" състояние показва 12,0-12,5 Волта(освен ако е умряла клетка).Друга проба за "силата" е мерене ,пак на клемите(като по-горе) ,но при въртене на стартера.Пробно правило е да не "пада" акумулатора под 10,5 волта при този тест.
По-Учения начин:аерометър,ма пак си е късмет при батерии над 4-5 години.
Имам и аз една "Искра"(да я таковам у искрата баш..),зарежда се до електролит 1,26,но след първия студ се срива,ама е старичка..
- vladrs
- Мнения: 360
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
emo-gar написа:Понеже не си много наясно с измерителните прибори и дименсиите(волт,ампер..),предлагам да откачиш някоя клема(независимо дали "+" или "-") и като я допреш отново наблюдавай за искрене.Има ли искра-има и ток!Това,разбира се е груба оценка,възможно е да се зарежда нещо(кондензатор по музика нещо..или друг консуматор),затова не "вярвай" на първата искра,ами откачи и пак допри клемата!Ако "искренето "пак се повтори-"паразитен" консуматор с достатъчна консумация да ти срине батерията за нощ.Изключи плафона при пробата,или там бутони по вратите.
Иначе на VOLT DC си премери на клемите при работещ мотор,стойности 13,8-14,0Vdc.са добри,под 13,0-отива на "недозареждане",над 14,5-"презареждане".
И най-смотания акумулатор на "откачено" състояние показва 12,0-12,5 Волта(освен ако е умряла клетка).Друга проба за "силата" е мерене ,пак на клемите(като по-горе) ,но при въртене на стартера.Пробно правило е да не "пада" акумулатора под 10,5 волта при този тест.
По-Учения начин:аерометър,ма пак си е късмет при батерии над 4-5 години.
Имам и аз една "Искра"(да я таковам у искрата баш..),зарежда се до електролит 1,26,но след първия студ се срива,ама е старичка..
след зареждането,при закачено състояние,но без е дадено на контакт показва 12.75/,а при запален мотор 13.35-13.40.
сутринта го замерих преди да запаля,за да видя през нощта дали е паднал данните бяха 12.65.
гледах разни схеми и според тях всичко значи е 6.
сега само да дойде студа и ще видим какво ще стане,падне ли ще се купува нов.
мисля че трябва да затворим темата.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ,КОИТО МИ ПОМОГНАХА.



- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
13.35-13.40 V човече ти си за смяна на реле регулатор то не ти зарежда изобщо ако пуснеш и фарове и 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: проблем с акумулатора-дайте мнение моля ви
vladrs написа:........а при запален мотор 13.35-13.40.........
Гледам че ме изпревариха ама и аз да кажа малко е трябва със консуматор в случая фарове да е 13.8~14.2V

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tomo и 30 госта