ПОМАГАИТЕ заТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

ПОМАГАИТЕ заТДИ

Мнениеот niks76 » Пет 11 авг 2006 22:01


става въпрос за 1.9 ТДИ 115коня 2000г дава ми грешка17964 CHARGE PRESSURE CONTROL:negative deviation 35- -;както карам и колата губи моштност по то4но няма никак,гася и след като запаля е пушка но грешката си остава,аз си мисля за разтоварваштия клапан на турбото но ако някои знае да пише 4е да си оправя кораб4ето предварително благодаря




Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Пет 11 авг 2006 23:58


Да не си сипал кофти нафта...чувал съм,че новите дизели били капризни от към нафта...сигурно заради турбото...но незнам от дизели слабо се интересувам :?


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Съб 12 авг 2006 9:21


Или е разтоварващия клапан на турбото или турбината ти е затлачена със сажди. Имах същия проблем. Свалих турбото, занесох го в Реал турбо на Околовръстното, разглобига го, почистиха на песъкоструйка и сега всичко е наред.
Когато турбината стигне определени обороти и се вдигне налягането комп я изключва за да не стане беля. След запалването на мотора отново комп рестартира, но запазва грешката в паметта си.

www.realturbo.net

Имам и клапан N75 нов някъде из гаража но как да ти го дам за проба като си далече


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 12 авг 2006 16:01


клапан имам ште пробвам,а ако трябва и турбо ште по4иствам благодаря за вниманието


Ivan 4olakov
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Ivan 4olakov » Съб 12 авг 2006 21:16


На баща ми беше същата работа пр.на 60км/ч на трета като и даде6 газ на около3500об/м губи мощност. Клапана на турбото го смени и сега е ок.180лв за удоволствието.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Пон 14 авг 2006 10:25


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17814
.. ей тука за сервизния режим сме си говорили и преди ..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта