проблем с голф 3 тди 13

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Bary
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

проблем с голф 3 тди 13

Мнениеот Bary » Вто 15 авг 2006 13:32


колеги здравеите,дали наистина е проблем не съм сигорен,но като дам на контакт ,запо4ва да щрака клапана на турбото и след запалване продължава( щрака =отваря-затваря.....и т.н.)и това е непрекъснато!!!!маи не6о компа го лъже или гре6а??а ина4е тди-то страда от загуба на мо6ност понякога придружена с прекъсване:(((от нафтата НЕ Е-само ОМВ!трябва да отбележа 4е това е от време на време,просто понякога е стрела а друг път куцо магаре:).гре6ка веднъж ми искара но маистора не ми я написа веднага да я проверя то4но,но тои смята 4е е не6о по горивната система и 4е наи вероятно проблемам ми е в ел.инсталацията и някуде някои кабел се е... и пускал гре6ки на компа.не съм много запознат и се надявам на някои компетентни съвета:))катализатор нямам,дебитомера по показания на комп. е в изправност въпросният клапан на турбото е нов(сменян)




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 авг 2006 14:59


Ventoman имаше подобен проблем с прекъсванията.Попитаи него мисля че го управи.Дано да не е компа.Сигурен ли си в клапана че е читав.Предишния собственик пипал ли е нещо?


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с голф 3 тди 13

Мнениеот Dragon » Вто 15 авг 2006 15:03


Bary написа:колеги здравеите,дали наистина е проблем не съм сигорен,но като дам на контакт ,запо4ва да щрака клапана на турбото и след запалване продължава( щрака =отваря-затваря.....и т.н.)и това е непрекъснато!!!!маи не6о компа го лъже или гре6а??а ина4е тди-то страда от загуба на мо6ност понякога придружена с прекъсване:(((от нафтата НЕ Е-само ОМВ!трябва да отбележа 4е това е от време на време,просто понякога е стрела а друг път куцо магаре:).гре6ка веднъж ми искара но маистора не ми я написа веднага да я проверя то4но,но тои смята 4е е не6о по горивната система и 4е наи вероятно проблемам ми е в ел.инсталацията и някуде някои кабел се е... и пускал гре6ки на компа.не съм много запознат и се надявам на някои компетентни съвета:))катализатор нямам,дебитомера по показания на комп. е в изправност въпросният клапан на турбото е нов(сменян)


Много неграмотно, градски, много!!! Излагаш ситуацията!


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 15 авг 2006 18:48


Смени ОМВ с ЛУКОЙЛ----просто съвет,и тогава търси проблеми.И провери малките вакум мъркучи от компа до турбината/и другите също/ --моя се оказа притрит и над 3000 оборота губеше мощност.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта