Проблем с Голф 4 тди 116 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ceco75
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 05 юни 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Голф 4 тди 116 к.с.

Мнениеот ceco75 » Пет 18 фев 2011 14:09


Здравейте колеги,от известно време колата започна да ми прави следния проблем.При студен двигател като я запаля започва да мени оборотите и след 5 -10 мин.изчиства работата.Питането ми е имал ли е някой колега същия проблем и от какво може да е.На Ваг не дава никаква грешка.




Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Голф 4 тди 116 к.с.

Мнениеот dragozow » Пет 18 фев 2011 17:53


Смени горивния филтър и сипи хубава нафта, от Ромпетрол например. Аз съм с тоя мотор и си е пушка. Сутрин с нафтата на Ромпетрол почти не тресе при ниски температури. С нафтата на Еко и Шел правеше облак, не ползвам никакви добавки.


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с Голф 4 тди 116 к.с.

Мнениеот jollycatman » Пет 18 фев 2011 18:40


Колега, виж тази тема. Ако симптомите на проблема ти са същите може и решението му да е като при мен.


Потребителски аватар
venci_guitar
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Голф 4 тди 116 к.с.

Мнениеот venci_guitar » Пет 18 фев 2011 19:13


Колега провери си подгревните свещи. Имах същия проблем миналата зима - оказаха се 3 изгорели свещи. Сменяваш и всичко е 6!


ceco75
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 05 юни 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Голф 4 тди 116 к.с.

Мнениеот ceco75 » Пет 18 фев 2011 20:03


Благодаря на колегите с мненията,но свещите ги смених преди месец.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем с Голф 4 тди 116 к.с.

Мнениеот Dobromirski » Пет 18 фев 2011 21:10


Темп датчик, тандем помпа, О-пръстени на дюзите. Това е последователността



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ZEDYCUS и 74 госта