проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
Имам проблем с моето поло, който започна от лятото на миналата година, в горещи дни когато колата е загряла започна да пали трудно, въртеше по 30-40 секунди докато запали, мислих че това е защото не подгряват свещите за това изведох копче с което подгрявах принудително. До някъде се пооправи проблема но след месец или малко повече изникна друг проблем когато въртя да я запаля в топло време и загрял двигател започна да тресе мотора и да се чува невероятен шум като че ли нещо се троши в него, като не е загряла не го прави а и да уточня не го прави всеки път само като съм я карал повечко време примерно съм минал 20-30 км. и я угася за 5-10 минути и когато се опитам да я запаля става това с "чаткането", зимата като е много студено не ми го е правила, ама сега последно време и сутрин като я паля нещо не пали както трябва, а минала зима колата ми палеше и при - 28 градуса. Някой имал ли е подобен проблем или сблъсквал ли се е с нещо подобно, защото ходих при няколко майстора на нафтови помпи и никой не може да ми каже за какво става дума и тримата ми казват все различни неща. Поло е 1.9 дизел 64 коня мотор, помпата е луказ, 1998 г. на производство.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
Смени си маркучите за обратната нафта+тапата и този дето отива от 1-ва дюза към помпата! Ако не се оправи може да смениш и клапана не горивният филтър + уплътнението.Идеята ми е да почнеш от евтините неща белким спред да влиза въздух. Ако така не се оправи направи си профилактика на бендикс и стартер.Стържещият звук идва точно от бендикса-не прихваща добре маховика и не може да завърти хубаво.Проблема не е в помпата-не давай да я барат за нищо на света,освен ако нямаш 1000 лева излишни!
Re: проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
Dizel_fen написа:Смени си маркучите за обратната нафта+тапата и този дето отива от 1-ва дюза към помпата! Ако не се оправи може да смениш и клапана не горивният филтър + уплътнението.Идеята ми е да почнеш от евтините неща белким спред да влиза въздух. Ако така не се оправи направи си профилактика на бендикс и стартер.Стържещият звук идва точно от бендикса-не прихваща добре маховика и не може да завърти хубаво.Проблема не е в помпата-не давай да я барат за нищо на света,освен ако нямаш 1000 лева излишни!
Това с маркучетата съм го направил и филтъра е сменен - и преди и след това не се вижда въздух по маркуча който отива гориво към помпата.
Re: проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
Може ли гореописаните проблеми да ми ги прави от http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... 55528_472/ този датчик на помпата?
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
Може ли малко повече инафо за този датчик?
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
Този датчик не гаси ли помпата!Не считам че той е в основата на проблема!
Re: проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
Dizel_fen написа:Този датчик не гаси ли помпата!Не считам че той е в основата на проблема!
НЕ - за прекъсване на горивото е в задния край.
Последна промяна от angel_19 на Вто 01 мар 2011 17:04, променено общо 1 път.
Re: проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
Аз ли съм най-големия карък - никой ли не е имал подобен проблем като моя?
Re: проблем с паленето на поло 1.9 дизел 99г.
и какво направи,че и аз го имам абсолютния проблем и мисля да си сменя бендикса,
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта