Голф 3, AFN
След един електрически проблем, при който се стопи пластмасата на предпазител и след това окъси към сервото на спирачките, се оказах с изгорял предпазител на нагревателя на задното стъкло и без налягане в турбото

. Предпазителя бе сменен, но продължава да се търси проблема с налягането. Забелязах, че налягане все пак се появява след около 2400 оборота, но няма и 0.5 бара и в този момент ЕКУ-то логично влиза в сервизен режим, заради разликата в зададеното и актуалното налягане. Според мен геометрията не се управлява адекватно или изобщо не се управлява. Погледнах в Аутодата - на крачетата на N75 дават въпротивление между 14-20 ома, при мен е 15.3. Другия тест е за напрежението между лявата клема на буксата и маса, но и там си има нормалните 12V.
Някой, ако може да ме насочи къде да търся проблем, защото аз си изчерпах идеите
