Голф 3 SDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
KIRO123
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 20 ное 2008 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Голф 3 SDI

Мнениеот KIRO123 » Пет 25 фев 2011 20:00


Иска да попитам може ли на Голф 3 1.9 SDI да се постави чип и колко коня вдига горе доло мерси предварително :обичам ви




Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот dishata » Пет 25 фев 2011 20:23


няма как да стане на sdi чип колега.а ако си искал повече коне и вървене трябваше да се огледаш в tdi. :beer


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот boreto1977 » Пет 25 фев 2011 21:17


може ,но няма кой-знае какъв ефект :applause:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот emo-gar » Пет 25 фев 2011 22:25


Къде по-точно се слага "чипа"..че нещо имам един такъФ "прост" дизел и ...нещо не виждам как да стане .А питащия да си каже точно кода на мотора,защото ..ама х'ептен може да не става нищо,защото на кое казва SDI,то моя 1Y к'ъв да го ..водя ся. :cry:


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот Alek » Пет 25 фев 2011 22:44


emo-gar написа:Къде по-точно се слага "чипа"..че нещо имам един такъФ "прост" дизел и ...нещо не виждам как да стане .А питащия да си каже точно кода на мотора,защото ..ама х'ептен може да не става нищо,защото на кое казва SDI,то моя 1Y к'ъв да го ..водя ся. :cry:


Твоя е предкамерен дизел и нямаш компютър, демек чипът можеш да си го сложиш на седалката до теб:)...SDI има компютър и може да се смени софтуера, но едва ли ще вдигне повече от 3-5 к.с. А по принцип SDI е дизел с директно впръскване без турбина с електронно управляема роторна помпа (демек TDI без турбо и кулър).


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот passatfen » Пет 25 фев 2011 22:48


http://www.digitaltuning.bg/tuning/volk ... -sdi-68-cv ето да видят някой хора че може да се слага чип


Потребителски аватар
VAG-fen
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот VAG-fen » Пет 25 фев 2011 22:54


да ве на СДИ може да се сложи чип,ама колегата е 1,9 чист дизел предкамерен и нищо не може да се направи!


bayilija
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 01 ное 2009 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот bayilija » Пет 25 фев 2011 23:04


Нямам личен опит в това отношение, но преди време като търсех кола и се интересувах от SDI, ми направи впечатление, че резултатът от чиптунинга е доста добър за атмосферен двигател при SDI - на теория дават повишение на мощноста с 20кс. Как е на практика , ако някой е пробвал да сподели.
Аз гледах тук:
http://bg.powerchip-germany.de/


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот Alek » Пет 25 фев 2011 23:13


20 к.с. сили е абсурд, който го е писал това се е изхвърлил...


KIRO123
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 20 ное 2008 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот KIRO123 » Съб 26 фев 2011 9:27


благодарско на всички за изказванията направо се отказвам от туи СДИ ще си търся ТДИ чиста работа :обичам ви :banana :да: :да:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот Zinoto » Съб 26 фев 2011 9:37


Alek написа:20 к.с. сили е абсурд, който го е писал това се е изхвърлил...

Най-много се изхвърлил на разхода от 4.2 на 3.3 литра, как може някой да се хване на тази въдица не знам mhihi, но пък се сетих сега за преди 10 години един познат имаше форд ескорт 1.8 Д, по същото време и аз карах такъв. С бутане по помпата и най-вече предварението беше го направил да върви осезаемо повече и се дърпаше с разни бензинки.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот stefan4o » Съб 26 фев 2011 9:39


Сигурно с дърпането с бензинки и разходът му е бил подобен на техния mhihi
Да пускаш повече нафта на атмосферна кола ми се струва е така :screwy


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот ludiq1918 » Съб 26 фев 2011 10:16


Бе не знам дали има ефект от пускането на повече нафта при автомобил. Но я се загледайте някой стар дизелов камион (Камаз, Ифа и др. соц камиони) като им дадеш газ, или като почнат да качват баир натоварени каква пушилка правят mhihi . Та там помпата си я бутат за няма нищо :mrgreen: , явно вадят коне по този начин :applause: .


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот Zinoto » Съб 26 фев 2011 10:39


При дизела до определена степен особено при тези с турбо по-богатата смес е по-добра за работата на двигателя, още повече че има износване и на двигателя и на помпата и води до повишаване на ефективността - сиреч повече мощност и въртящ момент със същото използвано гориво. Границата обаче е много тънка и ако се премине става лошо.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Голф 3 SDI

Мнениеот emo-gar » Съб 26 фев 2011 10:57


emo-gar написа:Къде по-точно се слага "чипа"..че нещо имам един такъФ "прост" дизел и ...нещо не виждам как да стане .А питащия да си каже точно кода на мотора,защото ..ама х'ептен може да не става нищо,защото на кое казва SDI,то моя 1Y к'ъв да го ..водя ся. :cry:


Да,вярно че в абревиатурата SDI,I-то би трябвало да означава "директно впръскване",ама написах така,защото имаме едно служебно кади-има такива букви,ама си е "чист предкамерен дизел" по същество,на самият мотор не съм видял буквите.За 2004г.не би трябвало да се монтира 1Y,ама тая кола е някакъв "търговски" трик явно,разликата е само в помпите-на Кади-то ми прилича на Лукас(има повече жици по нея),докато на Венто-то си е прост Бош със стоп-клапан и 1 жица.Скоро ще го "разхвърляме " това Кади и ще поогледам..там,какви са точно съществените разлики,освен автоматичния "аванс" и помпата.A, има и EGR...От тая логика,би трябвало да има разлика в главите и евентуално буталата (сравнявам 1Y и въпросния "SDI"),а може да се окаже само "SD"...
Иначе,то гориво може да се пусне в повече,ама "вятър" няма как..и ефекта е спорен.
Колкото повече го заглеждам,толкова повече ми заприличва тоя мотор на Кади-то,на такъв от Поло(атмосферен),само където няма "бастун" за обтягане на пистовия ремък-с генератора става тая работа..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта