



Голф 3 SDI
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Голф 3 SDI
Иска да попитам може ли на Голф 3 1.9 SDI да се постави чип и колко коня вдига горе доло мерси предварително 

- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: Голф 3 SDI
няма как да стане на sdi чип колега.а ако си искал повече коне и вървене трябваше да се огледаш в tdi. 

- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: Голф 3 SDI
може ,но няма кой-знае какъв ефект 

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Голф 3 SDI
Къде по-точно се слага "чипа"..че нещо имам един такъФ "прост" дизел и ...нещо не виждам как да стане .А питащия да си каже точно кода на мотора,защото ..ама х'ептен може да не става нищо,защото на кое казва SDI,то моя 1Y к'ъв да го ..водя ся. 

Re: Голф 3 SDI
emo-gar написа:Къде по-точно се слага "чипа"..че нещо имам един такъФ "прост" дизел и ...нещо не виждам как да стане .А питащия да си каже точно кода на мотора,защото ..ама х'ептен може да не става нищо,защото на кое казва SDI,то моя 1Y к'ъв да го ..водя ся.
Твоя е предкамерен дизел и нямаш компютър, демек чипът можеш да си го сложиш на седалката до теб:)...SDI има компютър и може да се смени софтуера, но едва ли ще вдигне повече от 3-5 к.с. А по принцип SDI е дизел с директно впръскване без турбина с електронно управляема роторна помпа (демек TDI без турбо и кулър).
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Голф 3 SDI
http://www.digitaltuning.bg/tuning/volk ... -sdi-68-cv ето да видят някой хора че може да се слага чип
- VAG-fen
- Мнения: 91
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 SDI
да ве на СДИ може да се сложи чип,ама колегата е 1,9 чист дизел предкамерен и нищо не може да се направи!
Re: Голф 3 SDI
Нямам личен опит в това отношение, но преди време като търсех кола и се интересувах от SDI, ми направи впечатление, че резултатът от чиптунинга е доста добър за атмосферен двигател при SDI - на теория дават повишение на мощноста с 20кс. Как е на практика , ако някой е пробвал да сподели.
Аз гледах тук:
http://bg.powerchip-germany.de/
Аз гледах тук:
http://bg.powerchip-germany.de/
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Голф 3 SDI
благодарско на всички за изказванията направо се отказвам от туи СДИ ще си търся ТДИ чиста работа





-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 SDI
Alek написа:20 к.с. сили е абсурд, който го е писал това се е изхвърлил...
Най-много се изхвърлил на разхода от 4.2 на 3.3 литра, как може някой да се хване на тази въдица не знам

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 SDI
Сигурно с дърпането с бензинки и разходът му е бил подобен на техния
Да пускаш повече нафта на атмосферна кола ми се струва е така

Да пускаш повече нафта на атмосферна кола ми се струва е така

- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Голф 3 SDI
Бе не знам дали има ефект от пускането на повече нафта при автомобил. Но я се загледайте някой стар дизелов камион (Камаз, Ифа и др. соц камиони) като им дадеш газ, или като почнат да качват баир натоварени каква пушилка правят
. Та там помпата си я бутат за няма нищо
, явно вадят коне по този начин
.



-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 SDI
При дизела до определена степен особено при тези с турбо по-богатата смес е по-добра за работата на двигателя, още повече че има износване и на двигателя и на помпата и води до повишаване на ефективността - сиреч повече мощност и въртящ момент със същото използвано гориво. Границата обаче е много тънка и ако се премине става лошо.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Голф 3 SDI
emo-gar написа:Къде по-точно се слага "чипа"..че нещо имам един такъФ "прост" дизел и ...нещо не виждам как да стане .А питащия да си каже точно кода на мотора,защото ..ама х'ептен може да не става нищо,защото на кое казва SDI,то моя 1Y к'ъв да го ..водя ся.
Да,вярно че в абревиатурата SDI,I-то би трябвало да означава "директно впръскване",ама написах така,защото имаме едно служебно кади-има такива букви,ама си е "чист предкамерен дизел" по същество,на самият мотор не съм видял буквите.За 2004г.не би трябвало да се монтира 1Y,ама тая кола е някакъв "търговски" трик явно,разликата е само в помпите-на Кади-то ми прилича на Лукас(има повече жици по нея),докато на Венто-то си е прост Бош със стоп-клапан и 1 жица.Скоро ще го "разхвърляме " това Кади и ще поогледам..там,какви са точно съществените разлики,освен автоматичния "аванс" и помпата.A, има и EGR...От тая логика,би трябвало да има разлика в главите и евентуално буталата (сравнявам 1Y и въпросния "SDI"),а може да се окаже само "SD"...
Иначе,то гориво може да се пусне в повече,ама "вятър" няма как..и ефекта е спорен.
Колкото повече го заглеждам,толкова повече ми заприличва тоя мотор на Кади-то,на такъв от Поло(атмосферен),само където няма "бастун" за обтягане на пистовия ремък-с генератора става тая работа..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта