Здравейте приятели,
благодарение на отговорите на някои участници на мое запитване във форума за проблем с паленето на Пасат 1.9 тди ПД се насочих към смяна на уплътненията на дюзите. Това е проблема и според Супер Дизел на Бош на околовръстното в София. Въпросът ми е трябва ли според Вас да сменя и маслото заради евентуално попадане на нафта в него по време на такъв ремонт. Ако някой е минал през такъв ремонт, моля нека ми каже колко струва горе-долу и къде са се отнесли като професионалисти с автомобила му, че нещо взе много да ми писва от некадърници.



смяна уплътнения дюзи - къде?
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна уплътнения дюзи - къде?
За супер дизел:
Имах проблем с мощността на колата и те бяха поредния сервиз в който отидох.
Направиха диагностика, карахме, гледахме в движение как се държи колата.
Какво направиха след това:
Има един клапан на маркуч който отива към малко радиаторче за допълнително охлаждане на двигателя след като е изключен двигателя.
Механика реши да го извади от разклонението и го затапи с алуминиев нит??
На въпроса "Защо?", получих следното обяснение:
"Този клапан има мембрана вътре и тя е скъсана и от там губиш вакум, и от там цялата система не работи добре и колата влиза в авариен режим"
Да уточня, клапана е на пътя на маркуч с антифриз, незнам как може да се види без да се демонтира и да потече антифриз, не са го демонтирали,направо затапване с нит на маркуча за вакум който идва при разклонението на клапана.
В крайна сметка ми изчистиха дебитомера безплатно и платих 40 лв. за диагностиката.
Колата си остана на същото положение когато излязох от сервиза.
Просто изказвам впечатленията си.
На по-късен етап, проблема с мощността се оправи засега с махане на катализатора.
Имах проблем с мощността на колата и те бяха поредния сервиз в който отидох.
Направиха диагностика, карахме, гледахме в движение как се държи колата.
Какво направиха след това:
Има един клапан на маркуч който отива към малко радиаторче за допълнително охлаждане на двигателя след като е изключен двигателя.
Механика реши да го извади от разклонението и го затапи с алуминиев нит??
На въпроса "Защо?", получих следното обяснение:
"Този клапан има мембрана вътре и тя е скъсана и от там губиш вакум, и от там цялата система не работи добре и колата влиза в авариен режим"
Да уточня, клапана е на пътя на маркуч с антифриз, незнам как може да се види без да се демонтира и да потече антифриз, не са го демонтирали,направо затапване с нит на маркуча за вакум който идва при разклонението на клапана.
В крайна сметка ми изчистиха дебитомера безплатно и платих 40 лв. за диагностиката.
Колата си остана на същото положение когато излязох от сервиза.
Просто изказвам впечатленията си.
На по-късен етап, проблема с мощността се оправи засега с махане на катализатора.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: смяна уплътнения дюзи - къде?
Уплътненията + болтовете за четирите дюзи бяха около 220 лв. в Юнитрейд, а за смяна ми взеха 100 лв., там, където ти писах на лични. Маслото няма нужда да се сменя заради това, поне не съм чувал обратното.
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: смяна уплътнения дюзи - къде?
Болтовете задължително ли се сменят?
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: смяна уплътнения дюзи - къде?
Съмнителният написа:Болтовете задължително ли се сменят?
Желателно е, ама те са евтини
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 52 госта