Губене на обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Губене на обороти

Мнениеот faint » Нед 20 авг 2006 18:20


Здравейте,

и аз да се оплача (отново)..автомобилът ми взе да губи обороти.. дали е от жегите? В смисъл.. необяснимо.. при запалване държи 10тина сек. около 700-800оборота и после си ги качва на 1000(както трябва да е). След изминаване на 100тина км в жегите пак се появява същия проблем..даже иска и да гасне :( .. отворих капака и кво да видя? от едното съединение което отива към ГНП-то капеше доста осърдно нафта..както и да е нагласих го...затегнах го ..направих го.. Въпросът е, че пак почна същите проблеми да прави.. градско - нп.. но извънградско като държа големи обороти почва да си ги губи.. и мощност губи сякаш.. а като отворя капака абсолютно нищо няма.. даже и турбото капчица масълце не е изхарчило :cry:
На някой от колегите с TD двигатели случвало ли им се е такова нещо? Механиците не знаят от какво е.. отначало ме съветваха да слагам масълце в горивото за да се разработи помпата (защото я взех 2ра ръка) ноо сега вече нямат идея..




Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Нед 20 авг 2006 19:17


99% дърпа от някъде въздух, 1% помпата не потдържа кол. гориво/момент на впръскване/налягане.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Нед 20 авг 2006 19:57


то хубаво дърпа от някъде въздух..въпроса е че не винаги губи оборотите..само като измина определени км.. (май като загрее повечко)


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 22 авг 2006 10:51


мдам , имах абсолютно същия проблем на Венто 1.9ТД AAZ.
Като е жега и го повъртя повече в града оборотите му падаха до към 750(4ертата под 1000).
А на извънградско ако съм го натиснал със 150-160 за две-три минути(щото съм я жалил и карал с до към 130-140) и пусна газта - оборотите падаха даже под 750 за известно време, и после сами си идваха до към 750.И в следващите 4-5 дни си се ка4ваха постепенно на 1000(на толкова я бях оставил).
Значи...мотора му беше правена пълна профилактика, глава, смяна сегменти, гуми4ки - абе супер състояние.Нови разпръсквачи Бош.Турбото перфектно.Сложил му бях интеркулер.Абе въобще колата беше на 6, и вървеше страшно.Зимата при -22 палеше с едно подгряване на четвърт оборот.Но си го правеше това падане на обороти като я форсираш няколко пъти над 3000 оборота и загрее пове4ко.Последно свалихме помпата и я закарах на стенд при мой познати - казаха СУПЕР е, като нова.И като им кажех за такова падане вси4ки гледаха ей така :roll: :roll: :roll:
Много дразнещо е.И затова бях оставил оборотите на 1000 нормално, та като загрее така да падат до към 750, иначе падаха до към 600-650 и тресеше.И като загрееше и паднеха шибаните обороти, както казва faint, колата губеше мощност в ниските обороти.
Доколкото знам е нормално при жеги или каране на магистрала с висока скорост нафтата да загрее, оттам се намаля нейната плътност и оборотите леко да паднат но с около 50 макс100 оборота.
И така и не го оправих.Вентото сега е на баща ми, дето въобще не му прави впечетление това нещо.Аз си взех Пасат Б4 ТДИ.
И все си мисля, че това беше от помпата.Ама не ми останаха нерви.
Брат ми има Пасат Б3 1.9ТД AAZ - мотора е на около 450000км.Трудно пали вече зимата , сигурно е за ремонт, НО оборотите дори след жестоко юркане коват!! Веднъж ходихме до Свиленград скоростно в неделя рано сутринта; нямаше никакво движение.Взехме го за 2 часа и малко(брат ми е много добър шофьор).Страшен форс на Пасата.на магистралата 150-160 - отидохме в Свиленград, отварям аз мотора - работи равно, точни обороти и т.н.И тогава си викам айде стига с това Венто.Аз не смеех да го юркам не само щото го жалих ми щото и скапаните обороти падаха гадно.
Къде ли не питах за това нещо - е, никой не можа да ми помогне.
Така че, дано малко да съм бил полезен - на твое място бих я сменил!
Може и пък ти да се справиш, успех :wink:

faint....
Помня, че ти слагаше турбо на 1.9Д.Преди ако го е нямало този проблем, сигурно ще да е от другата помпа дето си сложил.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 22 авг 2006 11:29


Ами след малко ще ходя при един дизелджия да ми прегледа помпата и съединенията.. предполагаме, че от някъде точи въздух след като загрее ама ще видим.. и да.. преди да сменя ГНП-то и да сложа турбо .. оборотите коваха.. така че или от ГНП-то или от съединенията..
Отивам аз да я погледнат пък ако я оправят ще се похваля 8)


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 22 авг 2006 14:02


Няма кво да се хваля..

ходих при дизелджията.. гледа гледа.. вика т'ва е ел.проблем..иди в бош да ти замерят напрежението.. защото нямало връзка м/у помпата и електричеството.. (сигурно все пак помпата е механична).. та отидох в БОШ... излезе 1 пич с един мултисет и замерва.. 14 и нещо при работещ двигател на празен ход.. като включиха перките стана на 13.93~95.. общо взето минимални загуби.. а оборотите паднаха с 300 поне..оттам ме пратиха при 1 друг дизелджия .. и той вдига рамене...
върнах се в сервиза където ми слагаха турбинката.. те викат, че може да е от турбинката.. и че ще я сменят да видим кво ще стане.. ТА въпроса ми е.. дали е възможно да е от турбинката? гледам че взела да лапа масълце..


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 22 авг 2006 14:13


глупости - турбинката
на брат ми пасата турбото бута масло и оборотите са си перфект


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 22 авг 2006 14:35


е добре де.. от кво може да е тогава?! НАЙ-ИНТЕРЕСНОТО Е,че колата докато е студена НИЩО И НЯМА! :stll think: :gruebel :banghead:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 22 авг 2006 16:29


не знам :? аз този проблем го реших кардинално, както съм писал по-горе :wink:
но ако научиш, ще се радвам да споделиш


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 22 авг 2006 17:35


Май май никой 'майстор' няма ми помогне.. поне нещо което мога да свърша сам е да проверя ВСИЧКИ съединения.. и т'ва и ще направя.. довечера ще пиша резултата :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 22 авг 2006 22:53


колега утре си направи експеримент с вилката на помпата;хвани с ръка лоста където се зака4а жилото на газта и виж дали мърда на натИск,усукване абе просто дали се клати и ште разбереш веднага дали помпата ти е 4итава което аз не мисля ,понеже тия признаци са само за помпа,това го направи на загрял мотор ,успех /помпата подлежи на ремонт/


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Сря 23 авг 2006 15:23


:bowdown :bowdown :bowdown :mrgreen: :dance: колега :kissy: :kef: :banana
не мога да опиша радостта си :)

Ето какво направих преди малко

юрнах малко колата докато загрее и почне да прави същите чакмаци с падането на оборотите.. отворих капака на колата :077: и започнах да проверявам лостчето, където е вързано жилото за газта.. почнах с нагоре и надолу... натиснах надолу.. никакъв резултат.. повдигнах го нагоре... оборотите скочиха на 1000 !!! :shocked :screwy :Mr Green Fun :hahhihi:
Веднага скочих към сервиза.. и те ме светнаха, че проблема е във втулката на помпата.. която се сменя..малко играчка било.. НО ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН !!!

Благодаря ти колега още веднъж :)


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 23 авг 2006 15:46


aaa интересно :) браво барво на никс76
ще го пробвам и на Вентото

...ама защо ли се получава като загрее :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 23 авг 2006 23:28


полу4ава се така заштото на горешто материала се разширява и се губи налягане на нафтата+малко въздух


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Чет 24 авг 2006 10:37


niks76 написа:..

:да: да, точно така е



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта