малко размисли за ААЗ .. :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Harry^racinG
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот Harry^racinG » Пон 28 фев 2011 18:15


Знам че няма много фенове на тоя агрегат ,ама все пак решил съм малко да го понасъскам ..

до тук съм ревизирирал главата със сток части просто малко осфежаване :) , сложил съм кулер нямам представа от каква кола е,бая е голям и все пак мислия че е подходящ не е много лагава колата .. Аванс на помпата ,генерация на 55 с едно проходно гърне и бууст метър .. Колата надува 0,8 със заводската турбина което си мислех че е много и някой го е магерил, но се оказа че толкова си надува .. Както и да е .. сега колата върви много приятно ,брат ми има същия голф 3 пълен сток така че мога да направя сравнение и разликата е доста доволна .. Над 3000 оборота няма никой но и не целя мощност в такива обороти .. колата е градска и целта е да и дойде неква сила и да си намирам занимание за събота и неделя най-вече :) температурата се държи стабилно няма проблем. И така въпросът е какво следва :) четох по някви чуждестранни форуми ,турбо от 1.6 гтд и разпраквачи от същия мотор ,до колкото разбрах са взаимнозаменяеми без някакви преправяния и тн .. някой правил ли го е и заслужава ли си според вас ? и има 1 маааалък проблем който ме дразни .. до към 2600-700 оборота е ок ,но на горе запучва да пуши ЯКО .. явно нафтата е надута ,чел съм че може да се регулира но не знам от каде ? при това положение има ли смисал от разпрасквачи ?! и ако върна надува на нафтата(ако въобще може) ще изчезне ли този проблем и тн ? общо взето ако може някой да ми разясни от каде се регулират тия неща .. гледях някви снимки ,но доста неясни .. ами това е за сега .. някой ако има предложения ,ще се радвам да ги чуя и обсъдим :)




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот ventotdi » Вто 01 мар 2011 19:57


колега аз също съм с ААЗ и аз му сложих куулер от ТДИ 1Z мотор и заспа .Обаче я кажи ти като видиш пушилката на огледалото след 2800 оборота гледаш ли бууста ти колко е? Ти казваш ,че спира над 3000 оборота ,а моята тогава полудява все едно не е 75 ,а е около 85 - 90 коня ... има някъв проблем ... въздух ли губиш.За пушилката може да се дължи на закъснение на помпата .Разхода как ти е ? Аз знам от къде да вдигнеш малко момента на впръскване но малко ми е трудно да го обясня.Ще ти направя клип и ще ти го кача на лично!Трябва да ти споделя ,че става не коректно защото се увеличава целия диапазон дори и на ниските и бавно се връщат оборотите и бута разхода.Най - добре е да коригираш горивото от Бууст пина на Бууст коректора на помпата .Аз мислех да си взема конусовиден от 1.6 ГТД но си пилих моя малко и направих на високите да иди нафта ,а на ниските да е щок формат и стана мн коректно и ми хареса чак.Не съм сменял дюзи и турбо и ,ако си с ККК К14 не си я сменяй повярвай ...щом я слагат на 2.5 ТДИ на ауди 95 година мисля ,че беше 5 цилиндровия значи има защо ;)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот don hose » Пет 04 мар 2011 10:32


Ако колата пуши значи ти трябва буст.Горивото не го пипай защото ако намалее ще се спъне.С К14 може да караш до 1бар без да се притесняваш много.По принцип е малка турбина и се развърта бързо но не достига за високи обороти.Ако искаш да става бърза намираш читава Т3 и караш.Тези турбота се салгат на старите GTD.


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот lenovec » Пет 04 мар 2011 19:25


Здравейте, аз също съм с ААЗ 1.9 ТД качих го на голф кънтри, проблема при мен е, че въобще не пуши ама въобще, струва ми се малко спънато,(като тръгвам с нормално газ забива леко муцуната и примерно в кал неможе да върти двата моста едновременно умалява) казаха ми да вдигна малко нафтата от болта който има нитована пластинка, до тук добре но като го навивам се вдигат и оборотите това нормално ли е и ще стане ли по-пъргаво и какъв ще бъде разхода?

Поздрави!


Потребителски аватар
tremendous
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
Автомобил: Passat
Двигател: AAZ
Местоположение: Пловдив

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот tremendous » Пет 04 мар 2011 21:11


Да, мисля че ще бъде доста полезно на много хора да обясните как го въртите тоя ''пин'' , как махате тая ламаринка която предпазва от намесата на лица като нас , снимка , клипче , нещо :banana
И аз искам да си я пипна малко т.е. да пусна повече нафта ,че мойта върви повече без турбо и сигурно се дължи на малко нафта , отеделно, че като я настъпя не пуши


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот lenovec » Пет 04 мар 2011 21:29


tremendous написа:Да, мисля че ще бъде доста полезно на много хора да обясните как го въртите тоя ''пин'' , как махате тая ламаринка която предпазва от намесата на лица като нас , снимка , клипче , нещо :banana
И аз искам да си я пипна малко т.е. да пусна повече нафта ,че мойта върви повече без турбо и сигурно се дължи на малко нафта , отеделно, че като я настъпя не пуши

Значи нещо неси разбрал, аз до началото на пластинката имам половин сантиметър, кой е казал че пластинката я махаме?


Потребителски аватар
tremendous
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
Автомобил: Passat
Двигател: AAZ
Местоположение: Пловдив

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот tremendous » Нед 06 мар 2011 18:23


lenovec написа:
tremendous написа:Да, мисля че ще бъде доста полезно на много хора да обясните как го въртите тоя ''пин'' , как махате тая ламаринка която предпазва от намесата на лица като нас , снимка , клипче , нещо :banana
И аз искам да си я пипна малко т.е. да пусна повече нафта ,че мойта върви повече без турбо и сигурно се дължи на малко нафта , отеделно, че като я настъпя не пуши

Значи нещо неси разбрал, аз до началото на пластинката имам половин сантиметър, кой е казал че пластинката я махаме?

Така ли , аз мислех ,че се маха тая пластинка защото при мен цялата пластинка обгръща болта и в горния си край е стисната. Има и някакво топче отстрани , но доста съм опитвал да го въртя - не става. Не знам как го правите без да я махате :bishop


Потребителски аватар
stanislav__radev
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dimitrovgrad

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот stanislav__radev » Нед 06 мар 2011 18:43


и на мен ми е интересно от каде се бара горивото...


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот ventotdi » Нед 06 мар 2011 21:08


Днес отново си правих тестове с пуснато гориво но за първи път с интеркуулера ,който инасталирах! Ще споделя само ,че на 2000 оборота имам 0.8 бара ... като по заводски е на 2400 оборота 0.6 бара :) . Просто не ми харесва как се получава не коректно от помпата когато увеличиш момента на впръскване , освен на високите тя и на ниските пуска повече и ти качва разхода с нормално каране за това аз си върнах сток формата на болтчето от помпата и утре още малко ще пиля буст пина зада може иглата в буусткоректора да излиза повече при обороти повече от 2000 ;)


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот passatfen » Нед 06 мар 2011 21:28


аз имам също ААЗ , помпата е барана и върви доволно но иска ми се да пипна турбото зада надува повече например към 1.0-1.2 Някой ще сподели ли от каде се бара турбото по възможност със снимки


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот ventotdi » Пон 07 мар 2011 21:14


колега зависи с какво турбо си ! Внимавай да не се сбогувате с него! Ако си с ККК К14 до 1.2 мисля ,че няма да имаш проблем на 4 цилиндров мотор ! Еми махни си въздухопроводите към турбото ,че да имаш достъп и развии контра гайката на wastgate - а и с шестограм завивай болта! Задължително трябва да имаш буустметър да гледаш ко става ... аз докато улуча прословутия 1 бар си играх 30 минути и минавах с неуспешни опити покрай 1.2 ... 1.6 ... даже имаше момент в който не разтоварваше но стана.Нямам снимки за съжаление ... не ми беше до снимане но мога да ти направя утре 2 или 3 ако искаш да ти покажа мястото как се действа ... ;)


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот passatfen » Пон 07 мар 2011 21:45


ми супер ще е колега аз незнам точно кое се бара и наистина с буст метър е задължително..а щом ти си дигнал бууста към 1.0 бар кажи как се усеща вървежа


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот vinixxx » Вто 08 мар 2011 0:17


бууст метъра откъде го хвана?тънкото маркуче от колектора към помпата ли?


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот passatfen » Вто 08 мар 2011 0:20


да , там е идеално място (говорим за ААЗ'ките)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: малко размисли за ААЗ .. :)

Мнениеот ventotdi » Вто 08 мар 2011 14:38


за буустметъра да взех от маркуча от смукателните към буускоректора на помпата .Разклоних го с една тетка и така ;) . Колега след монтиране на куулера видях как колата загрява малко по бавно , спря да пуши при рязко потегляне и на високите обороти и усетих по голяма пъргавина на високите обороти но на старта мисля ,че няма разлика.Да подчертая аз съм с ККК К14 турбо и нямам НИКАКЪВ по голям турбо лаг от оригиналният даже усещам съвсем малко по ранно възбуждане на мотора при пълна газ.За разход не мога да кажа ... не я засичам :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта