СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Вто 08 мар 2011 1:15


@bai_ILIA, абе така си е. Евтина нафта скоро няма да видим, за съжаление :( .

Нищо лошо към момчето от Варна, евала за ентусиазма, обаче нека не го дава толкова тежко. "Свали една скоростна кутия пред блока и се помисли за Агата Кристи" mhihi

Само искам да му кажа, за негово голямо съжаление, топлата вода вече е открита и той на където се е запътил, повечето колеги от там се връщаме и щеше да го знае, ако преди да се прави на обротен си беше направил труда няколко месеца да чете, вместо да лее акъл, кой, как и защо.

Успех за напред в бъдещите ти начинания, но ако искаш да отвориш очите на хората за нещо, не е това начина :wink: !




Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 11:28


morfei1 написа:@bai_ILIA, абе така си е. Евтина нафта скоро няма да видим, за съжаление :( .

Нищо лошо към момчето от Варна, евала за ентусиазма, обаче нека не го дава толкова тежко. "Свали една скоростна кутия пред блока и се помисли за Агата Кристи" mhihi

Само искам да му кажа, за негово голямо съжаление, топлата вода вече е открита и той на където се е запътил, повечето колеги от там се връщаме и щеше да го знае, ако преди да се прави на обротен си беше направил труда няколко месеца да чете, вместо да лее акъл, кой, как и защо.

Успех за напред в бъдещите ти начинания, но ако искаш да отвориш очите на хората за нещо, не е това начина :wink: !


Колега, само да ти кажа, че "момчето от Варна" е момичето от Варна. Земи се кротни малко, щото нито ми е първата, нито втората, а определено няма да ми е и последната скоростна кутия в живота. Акъла го лееш ти, мъдрост след мъдрост, след мъдрост... На никого нямам намерение да отварям очите, още повече на хора, който имат по един голям капак от всяка страна. Преди да си казал някоя глупост на тема жени, коли и...да те светна по въпроса, че грам не ме интересува какво мислиш :beer Хапчетата, че не си ги пил...ми то ясно стана. Яд ли те е моето момче...само немога да разбера за какво...за спорта може би. Толкова злобичка ти се лее от редовете, че ми дойде много нанагорно. Айде давай по пътя и не се спирай тука. Кофти е някой да се опитва да сподели мнение...може пък да има какво да каже.
По въпроса кое е по-добре...ами ти тъп ли си? Естествено, че ако имаш желание и възможност енай-добре да си го поръчаш от Германия, оригинално, с автограф от производителя.Ако не можеш обаче, ами преценяш и правиш каквото ти е по възможностите.
Всеки човек, решил да направи подобно нещо, чете с месеци из интернет. Истината е, че менеията са много противоречиви...само не можах да намеря някой, на когото да му се е разбила кутията от обикновенния съединител. Иначе мъдрости по въпроса прочетох много. Съсъ сигурност комфорта е различен...ама колата ми е на 12 години, ако искам най-доброто...то е в магазина.

P.S. Скоростната кутия я разглобихме пред блока, щото ни събориха гаража :( Кофти беше, ама ще го преживеем. :drinking:

Поздрави колега morfei1 и дано деня ти и работата са били леки. :beer

Последна промяна от alimak на Вто 08 мар 2011 12:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот hooligan_sk » Вто 08 мар 2011 11:38


Митко, you have been a*s invaded :Mr Green Fun :beer


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Вто 08 мар 2011 12:19


alimak написа:
ifidik написа:явно не знаеш кого да питаш.можеше и нагледно да чуеш как трака кутията с обикновен маховик.покрай мен има доста такива, включително и моята кола.


Ами колега, смени си маховика, голям кее е след това :да: :да: :да:


Това беше куломинацията в темата ти, която мен лично много ме подразни, затова и взех участие леко подигравателно (щото въобще не знаеш на кой се опитваш да ръсиш мозък), но ти пак не се усети. Не ми развивай тероии колко си чела в интернет и колко си се интересувала, защото въобще не си. Говориш ми за скъп демпфер, това как го прецени? След като се поинтересува за цената във VW и ти обадиха 1600лв за маховик и ти прецени че демпфера е безбожно скъп? А другаде поинтересува ли се, за да разбереш колко струва цената на комплектите? Или ти части от другаде не пазаруваш, но пък тогава изпадаш пак във някякво противоречие. Аз лично смятам че не си, поне нищо в темата ти не показва че си го направила. Сега имаш един комплект на Валео (може би, понеже още не си споделила), който ти е излезнал почти колкото демпферен комплект на Закс.

Дефинирай ми какво значи за теб разбит демпфер? Или как преценихте че твоят демпфер е добре или, че не е добре... не стана ясно? Знаеш ли какъв е луфта на нов и какъв е на твоят? След като си чела достатъчно, да попитам къде точно си чела, очевидно Vwclub си го пропуснала, diesel-club.com също. Можеби си събрала информация от tdiclub.com, uk-mkivs.net или някои други източници, също не сподели с нас?

Искаш да имаш тема която да отвори очите на хората, но как точно ги отваряш? С няколко снимки.... ами интернет е пълен с тях и със съвети да си пият хапчетата, за да излезнат по бързо от матрица, а тогава Нео ще им каже решението на проблемите им с колите mhihi ?


Дали си колега, колежка или хлапе на 13 години мен лично въобще не ме интересува. Интересува ме какво пишеш и какво знаеш по проблема който ме вълнува. До сега не си ми споделила нищо интересно. Задавам ти въпроси но ти не ми отговаряш, а ме караш да си пия хапчетата. Може би въпросите ми не ти харесват или можеби незнаеш техният отговор?

Абе я ми кажи, какво точно сте и направили на колата, пак попрочетох темата..... в началото ми говориш, че демпфера бил добре, после ми говориш за плътен маховик.... вибрации от аксиален лагер... и в крайна сметка последно колата с какво е направена, ще благоволиш ли да споделиш с нас?

Колежке с цялото ми уважение, нека ти напомня че се намираш в технически форум на VW, а не във facebook и лафове от сорта на моето момче са доста неподходящи!

Последна промяна от morfei1 на Вто 08 мар 2011 12:40, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот treniora » Вто 08 мар 2011 12:35


само за протокола.
това ми изпратиха от Ауто+ като оферта, без никакви отстъпки!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Вто 08 мар 2011 12:37


100 - 150лв. е разликата между демпферен комплект и комплект на Валео и винаги е била толкова.


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 12:52


morfei1 написа:
alimak написа:
ifidik написа:явно не знаеш кого да питаш.можеше и нагледно да чуеш как трака кутията с обикновен маховик.покрай мен има доста такива, включително и моята кола.


Ами колега, смени си маховика, голям кее е след това :да: :да: :да:

Това беше куломинацията в темата ти, която мен лично много ме подразни, затова и взех участие леко подигравателно, но ти пак не се усети. Не ми развивай тероии колко си чела в интернет и колко си се интересувала, защото въобще не си. Говориш ми за скъп демпфер, това как го прецени? След като се поинтересува за цената във VW и ти обадиха 1600лв за маховик и ти прецени че демпфера е безбожно скъп? А другаде поинтересува ли се, за да разбереш колко струва цената на комплектите? Или ти части от другаде не пазаруваш, но пък тогава изпадаш пак във някякво противоречие. Аз лично смятам че не си, поне нищо в темата ти не показва че си го направила. Сега имаш един комплект на Валео, който ти е излезнал почти колкото демпферен комплект на Закс.

Дефинирай ми какво значи за теб е разбит демпфер? Или кака преценихте че твоят демпфер е добре или че не е добре? Знаеш ли какъв е луфта на нов и какъв е на твоят? След като си чела достатъчно, да попитам къде точно си чела, очевидно Vwclub си го пропуснала, diesel-club.com също. Можеби си събрала информация от tdiclub.com, uk-mkivs.net

Искаш да имаш тема която да отвори очите на хората, но как точно ги отваряш? С няколко снимки.... ами интернет е пълен с тях?


Дали си колега, колежка или хлапе на 13 години мен лично въобще не ме интересува. Интересува ме какво пишеш и какво знаеш по проблема. До сега не си ми споделила нищо интересно.


Нервака...комплекта ми е Sachs (Закс). Що ли не се ...ама като и да е...Не се включи, защото нещо те е подразнила, а защото такива като тебе всичко ги дразни. Ами дразни се...аз с тебе приключвам. Има достатъчно хора, които схванаха какво означава "пошете ми на ЛС". А и понеже питаш, не че познаваш Варна, но все пак,за тия дето има трябва инфо. Демпферни съединители се продават във всеки магазин за авточаст за VW(по поръчка разбира се)по Владислав Варненчик (преди автогарата), на Сливница(там цените и отстъпките са най-добри) преди Авангард и от двете страни, но горещо ви препоръчвам този точно треди кафенето. Вече написах, че в Порше има 30 до 50% отстъпка от цената на нови части, ако върнете старата (ама там с отстъпката цената идва по-висока, отколкото в други магазини).
На моя демпфер нямаше луфт. Проблема беше, че ГУМИЧКИТЕ (вътре има гумички) бяха зацепили и всъщност не обираше никакви вибрации, защото беше станал като заварен. Смених и аксиалния лагер(той беше разбит и това се виждаше с просто око, марка Sachs, цена 30лв. с 30% отстъпка, ама тая отстъпка беше за мене, така че около 40лв.) Притискател, феродо и маховик (попадна ми една прясно блъсната А3-ка 1.8 125 коня,със сменен съединител преди 2000км.скорустните кутии са едно към едно) - 150лв. Не съветвам никого, обаче ако не е сигурен в произхода и качеството, да взима от морга, такъв съединител. Цената в магазин на Sachs е 280лв.без каквито и да е отстъпки, тоест може да се намери и на по-добра цена, има и турски Valeo , корейско, Exedy, в качеството на Valeo няма съмнение.
Каде ли чета(имаше един такъв въпрос от оня, нервния)? Ами чета на доста мест...не съм пропуснала очевидно http://www.vwclub.bg, а това не е за пренебрегване :beer

И още веднъж, не ми се пише подробно всичко, така че ако някой има питане да ми пише на ЛС. Моля.


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 12:55


treniora написа:само за протокола.
това ми изпратиха от Ауто+ като оферта, без никакви отстъпки!


Много полезна информация :да:


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот yarek » Вто 08 мар 2011 13:11


Темата е станала за пуканки и бира :applause: Абе колежке, колега, не зная кой от другата страна на клавиатурата да ти е честит 8 март. Тръгнала си да спориш с грешните батковци, не че хваля някой, просто търсил съм консулатции от тях по различни въпроси за г4, и мога та те уверя че знаят за какво говорят и какво пишат. Всеки си хвали своето, това е ясно, ама изчакай малко.... покарай няколко хиледи да видиш как обстоят нещата, дори и да останеш доволна не бива да даваш акъли на хора които имат достатъчно своя акъл, не бива да се хвърляш с приказките "не купувайте оригиналното, защото подобията била същата бира" ...просто не дей.


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 13:14


yarek написа:Темата е станала за пуканки и бира :applause: Абе колежке, колега, не зная кой от другата страна на клавиатурата да ти е честит 8 март. Тръгнала си да спориш с грешните батковци, не че хваля някой, просто търсил съм консулатции от тях по различни въпроси за г4, и мога та те уверя че знаят за какво говорят и какво пишат. Всеки си хвали своето, това е ясно, ама изчакай малко.... покарай няколко хиледи да видиш как обстоят нещата, дори и да останеш доволна не бива да даваш акъли на хора които имат достатъчно своя акъл, не бива да се хвърляш с приказките "не купувайте оригиналното, защото подобията била същата бира" ...просто не дей.


Мерси батко.
Такива приказки от мене не са излезнали. На поне 5 места написах, че ако човек реши и може да си позволи оригинален е най-добре да го направи.
Возих се в Г4 със сменен съединител преди 70 000км. Не бих сложила на моята кола, нещо от което бих се притеснявала. не се съмнявай, че знам за какво говоря. Не давам акъл на никого. Споделям мнение и опит.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот stefan4o » Вто 08 мар 2011 13:20


Но все пак говорим за механика. Както сигурно знаеш (гледам си много начетена) две неща дори от завода не излизат абсолютно еднакви. Можеш ли да си сигурна, че и твоята или нечия друга кола ще изкара същите километри след такъв "ъпгрейд"? Щото има хора, дето тези километри ги правят на година. :beer
Принципно и аз съм се возил на Джета, на която мотора й е на половин милион километра, ама моята нЕма тоя шанс да изкара толкоз. Тогава какъв е изводът? mhihi


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Вто 08 мар 2011 13:24


ОК, до тука разбрах че си сменила претискатела и феродовия от 1.8 125к.с. , нов аксиалния лагер също. Също така безпроблемният демпфер се е оказа проблемен, но неразбрах с какъв точно си го сменила, били ли споделила с какъв? Предполагам че плътен, но неразбрах какъв?

Иначе си права, Варна не я познавам ама никак даже, знам само как да се обадя на Dorian и на Kok12 и да ида до сервиза на ifidik, това ми е достатъчно :wink:

Все още не си ми отговорила на въпроса:

alimak написа:P.S. Колега ifidik, при мене няма тракане на празен ход, напротив, двигателя сега работи много по-тихо и равномерно, единствената разлика която забелязвам е по-плавното набиране, но това вероятно се дължи на по-тежкия маховик.


Да разбирам ли че сега - след като сте поставили обикновен маховик на вашия автомобил. ....който маховик, според вас е по-тежък от демпферния му вариант, колата ви работи по-тихо и равномерно, а също така и набира по-плавно, главно заради по-голямата тежест на обикновения маховик спрямо демпферния? Това ли твърдите?


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 13:52


morfei1 написа:ОК, до тука разбрах че си сменила претискатела и феродовия от 1.8 125к.с. , нов аксиалния лагер също. Също така безпроблемният демпфер се е оказа проблемен, но неразбрах с какъв точно си го сменила, били ли споделила с какъв? Предполагам че плътен, но неразбрах какъв?

Иначе си права, Варна не я познавам ама никак даже, знам само как да се обадя на Dorian и на Kok12 и да ида до сервиза на ifidik, това ми е достатъчно :wink:

Все още не си ми отговорила на въпроса:

alimak написа:P.S. Колега ifidik, при мене няма тракане на празен ход, напротив, двигателя сега работи много по-тихо и равномерно, единствената разлика която забелязвам е по-плавното набиране, но това вероятно се дължи на по-тежкия маховик.


Да разбирам ли че сега - след като сте поставили обикновен маховик на вашия автомобил. ....който маховик, според вас е по-тежък от демпферния му вариант, колата ви работи по-тихо и равномерно, а също така и набира по-плавно, главно заради по-голямата тежест на обикновения маховик спрямо демпферния? Това ли твърдите?


Колега, няма и да ви отговоря.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Вто 08 мар 2011 14:01


Отговорете поне на останалата част от форума. Предполагам на много хора им е интересно, как така обикновения маховик е по-тежък от демпферния :roll: ?

Вече разбрахме че проблеми с вибрации, притраквания и проблем за скоростната кутия като цяло няма, въпреки че Закс твърдят обратното, но ми е интересно...

Planetary Dual Mass Flywheel

Ако твърдението на Закс за разхода на гориво е вярно, дали евтиният заместител излиза евтин във времето :roll: ?


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот rado_mit » Вто 08 мар 2011 14:07


:039:
morfei1 написа:....

що се вкарваш в простотията ??? за толкова години не разбра ли .. че нинджите са безсмъртни mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта