И при TDI се случва същото,макар че там е "сектор".Проблема е в размера на вала и челото му,сглобката е на "стегнатост" около 0,03-0,05мм.,и правилно стягане на НОВ болт (90Nm+90*+лепило).По-добре си ремонтирай вала,иначе рискуваш мотор.Из руския форум има подробно описание на ремонта,със снимки.Трябва ти добър стругаро-фрезист,дано не попаднеш на някой "декоративен" стругар

,ще омаже всичко-иска се центровка на вала при обработката,точност при работа,читав струг и да знае да мери!Правиш го със шпонка или сектор,ново Търкало,нов болт,колелото се подгрява преди монтажа(казват там ,около 120-140*,заради припуска на вала).И пак може да е разбие от калпазанската "демпферна" шайба.