Забелязах, че ми остават капки масло в гаража и отидох на майстор!
Като свали капака, се оказа, че картера, точно където е гарнитурата е доста омаслено почти навсякъде
по краищата на гарнитурата и чак се стича надолу и капе върху капака! Нагоре всичко беше чисто и сухо!
Майсторът ми каза, че няма да е лошо на другата смяна на масло да се смени тази
гарнитура, макар че било доста кофти за моя Пасат - 1.9 ТДИ(AFN), 1998г., защото самата смяна на
гарнитура била лесна, но докато се стигне дотам, трябвало да се свали предният мост, който държал цялата
предница, да се подпре и т.н. ...

Омазняването обаче наистина е гадно и ме дразни, а и изтича масло оттам, макар че едва ли ще е много!
Проверих и ми предложиха два варианта за гарнитура - Elring, гумена - 27 лева или ОРИГИНАЛНА - 76 лева!
Майсторът ми каза, че Еlring била много добра немска фирма и нещата й били хубави, така че не било
толкова задължително да е оригинална (която можело пак да е Елринг, но по поръчка на VW с тяхното лого

Как мислите:
1) Да сменям ли веднага или да чакам до следваща смяна на масло - още 3500 км?
2) Kaква гарнитура да сложа - Elring или оригинална?
3) Гарнитурата само на добре почистено ли да се слага без нищо или да се ползва някакъв силикон, лепило или др...?
