


Относно оборотомер
Относно оборотомер
Колеги здравейте.От София съм и от две години имам Поло1,9D AEF.Още като го взех не му работеше оборотомера.Наскоро правих ремонт включително и профилактика на алтернатора-четки.Бях помолил майстора да види дали датчика не е в ред за да неработи оборотомера и той ми каза че на него не е видял датчик.Искам да ви питам откъде идват данните за оборотомера...Благодаря
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Относно оборотомер
От една клема с означение W, колега. Провери има ли я при теб, отзад на капака на алтернатора е изведена.
Не е специален датчик, просто допълн. извод от диодния блок
Не е специален датчик, просто допълн. извод от диодния блок

-
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
- Автомобил: Tiana MK5 Variant
- Двигател: CAXA
- Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
- Контакти:
Re: Относно оборотомер
Колеги рих се по форума но не видях къде да сложа питането. Въпросът ми е следния.
Карах одеве, бях боднал и парното да поработи че нещо беше клинч в колата. Спрях на мястото дето бях тръгнал, свърших работа и когато запалих отново, понеже блеех някъде навънка когато си погледнах таблото не ми работеше оборотомера. Загасих я, пак запалих и освен че не се оправи (оборотомера) а и не ми светнаха лампичките за маслото и температурата. Нямаше как трябваше да тръгна така, но на светофара след като пуснах парното отново, като че ли с пускането му оборотомера тръгна.След това ходих да я мия , мотах се... нямаше никакви проблеми. Питам дали знаете от какво може да се е получило така или просто компа се е шашнал нещо
Карах одеве, бях боднал и парното да поработи че нещо беше клинч в колата. Спрях на мястото дето бях тръгнал, свърших работа и когато запалих отново, понеже блеех някъде навънка когато си погледнах таблото не ми работеше оборотомера. Загасих я, пак запалих и освен че не се оправи (оборотомера) а и не ми светнаха лампичките за маслото и температурата. Нямаше как трябваше да тръгна така, но на светофара след като пуснах парното отново, като че ли с пускането му оборотомера тръгна.След това ходих да я мия , мотах се... нямаше никакви проблеми. Питам дали знаете от какво може да се е получило така или просто компа се е шашнал нещо
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта