...добре,а кога трябва да мърда щангата на актуатора която движи клапата,при положение че се оправлява с надув а не с вакум,при изгасен мотор трябва да е затворена клапата за разтоварване,и като запали пак си остава затворена,а чак като надуе до работното налягане и тръгне да превишава тогава я отваря клапата и разтоварва.При това положение трябва като издуя мотора да разтоварва винаги,независимо дали е в движение или на място,а това не се случва значи електроклапана не работи.Възможно ли е да пренадува и да се шантави от това

,и ако е така нетрябвали колата да се изпомпва от ниските и нагоре до 4000об. яко и после да се збърква,а тя сега от ниски като я настъпиш в повечето случаи върви по-зле от атмосферен дизел.Не изпушва грам отзад като го настъпиш,турбината е читава много,почти няма следи от масло в турбо пътищата и луфта и е едва доловим,на място като го форсирам издува маркучите но в движемие тая кола я няма някак,а от време на време на 5-та като я настъпиш тръгва все едно сичко си е на 6.Утре ще и мерна налягането на маслото с манометара на топал мотор да видим какво става,но нямам представа на колко е байпасния клапан на помпата до колко налягане трябва да вдига макс,при мен на 2E-то повече от 6-7бара не качва,би трябвало и тук да е така.