Трите гайки 13мм на ГНП ????

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот Trimontcium » Вто 18 яну 2011 17:26


Тръгнах да правя центровка обаче няма как да се разхлабят и трите едно временно + това на едната гайка има нещо като ламаринка под нея(тази от към предницата) Да речем че разхлабя и трите, после като завъртя оста с 22-ката, как щя ги затегна наново, като не може да се вкара камък до болтовете да се затегнат защото са се отместили гнездата на шайбата на гнп-то ? Има ли си някаква тактика бе колеги ????




Потребителски аватар
jjshoshi
Мнения: 127
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 17:19
Автомобил: golf 4 TDI 90+
Двигател: AGR 98
Местоположение: Монтана

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот jjshoshi » Вто 18 яну 2011 17:47


до колкото знам помпата се мести а гидора си стои в дупката.


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот Trimontcium » Вто 18 яну 2011 17:50


А нафтопроводите за дюзите?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот milmar » Вто 18 яну 2011 17:57


Абе то местенето знаеш ли колко е ? Ако гледаш (се сетиш да маркираш някъде) по периферията - 1-2 мм са много :shock , къде отиваш да ти пречат тръбопроводите , още малко мека връзка ще ти трябва mhihi .


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот Trimontcium » Вто 18 яну 2011 18:10


Е няма ли вариант в който да не се върти помпата а само зъбното колело ??


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот ivo1_r » Вто 18 яну 2011 19:02


Trimontcium написа:Е няма ли вариант в който да не се върти помпата а само зъбното колело ??

ти на каква кола правиш центровка.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот ventotdi » Вто 18 яну 2011 19:05


ако е на електронна помпа просо ,ако не е закачена на ваг ком докато правиш центровката за да видиш границите забрави да й направи центровка ... ако е механична помпа ... добре :)


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот Trimontcium » Вто 18 яну 2011 22:38


Колата Golf Mk3 - двигателя е 1Z - имам си и VagCom


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот didopoli » Вто 18 яну 2011 22:46


Болтовете не са 3,а 4.Двата се развиват откъм ремъчното колело,а другите откъм тялото на помпата.Когато "буташ" помпата към двигателя отива на предварение,ако "дърпаш" навъм закъснение.


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот ludiq1918 » Вто 18 яну 2011 22:55


Стана ми интересно как само с местене на помпата се променя центровката на подаване на горивото. Ако някой опише процедурата подробно ще съм му благодарен :bowdown .


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот ivo1_r » Вто 18 яну 2011 23:11


ludiq1918 написа:Стана ми интересно как само с местене на помпата се променя центровката на подаване на горивото. Ако някой опише процедурата подробно ще съм му благодарен :bowdown .
като завртиш помпата се променя центровката в помпата има вал има и гърби4на шайба която определя кога да се впръсне горивото като завъртиш корпуса на помпата даваш предварение или закъснение.зависи на къде завъртяш


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот enigma79 » Вто 18 яну 2011 23:15


ivo1_r написа:
ludiq1918 написа:Стана ми интересно как само с местене на помпата се променя центровката на подаване на горивото. Ако някой опише процедурата подробно ще съм му благодарен :bowdown .
като завртиш помпата се променя центровката в помпата има вал има и гърби4на шайба която определя кога да се впръсне горивото като завъртиш корпуса на помпата даваш предварение или закъснение.зависи на къде завъртяш

По точно се променя освен на ГНП и на разпределителния вал.Нещо подобно се получава като завъртиш делкото при бензина :012:


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот Trimontcium » Вто 18 яну 2011 23:30


Айде сега пък били 4???? Има три от страната за зъбното колело и на едното има метална пластина!


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот ivo1_r » Вто 18 яну 2011 23:34


Trimontcium написа:Айде сега пък били 4???? Има три от страната за зъбното колело и на едното има метална пластина!
двете гайки са под ангренажното колело а към теб от външната срана има болт които се завива в ламаринения предпазител дето виждаш пластината това са контри на гайката и болт до сондата на маслото който стягя помпата към стойката или така наре4еният болт на упората

Последна промяна от ivo1_r на Вто 18 яну 2011 23:47, променено общо 1 път.


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот ivo1_r » Вто 18 яну 2011 23:37


enigma79 написа:
ivo1_r написа:
ludiq1918 написа:Стана ми интересно как само с местене на помпата се променя центровката на подаване на горивото. Ако някой опише процедурата подробно ще съм му благодарен :bowdown .
като завртиш помпата се променя центровката в помпата има вал има и гърби4на шайба която определя кога да се впръсне горивото като завъртиш корпуса на помпата даваш предварение или закъснение.зависи на къде завъртяш

По точно се променя освен на ГНП и на разпределителния вал.Нещо подобно се получава като завъртиш делкото при бензина :012:
като завъртиш помпата на предварение или закъснение се променя на4лото на впръскване преди или след горна мъртва то4ка не се променя разпределителният вал а подаването на гориво.зна4и предварение е е когато буталото още не е стигнало горна мъртва то4ка и се впръсне гориво,а закъснение е буталото минава горна мъртва то4ка и тогава се врасква горив в цилиндъра



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 45 госта