Как да раздвижа актуатора?
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Как да раздвижа акуратора?
Мамка му така и не разбрах къде се намира тоя АКТУАТОР !!!! Гледах, гледах немога да видя такова нещо !!! Оня ден и на мен ми заби така след 3 хил. об след това яко цедка и уж се оправи, ама искам да го видя къде е тоя актуатор
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Как да раздвижа акуратора?
Sashko_Trg написа:Мамка му така и не разбрах къде се намира тоя АКТУАТОР !!!! Гледах, гледах немога да видя такова нещо !!! Оня ден и на мен ми заби така след 3 хил. об след това яко цедка и уж се оправи, ама искам да го видя къде е тоя актуатор
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Как да раздвижа акуратора?
Sashko_Trg написа:Мамка му така и не разбрах къде се намира тоя АКТУАТОР !!!! Гледах, гледах немога да видя такова нещо !!! Оня ден и на мен ми заби така след 3 хил. об след това яко цедка и уж се оправи, ама искам да го видя къде е тоя актуатор
Внимавай, че ако забива от към геометрията може да си изгърмиш турбината ако я разтриваш в това състояние
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Как да раздвижа акуратора?
И това нещо е долу на турбината такали, а пък тя е забита на някво гадно място дето мисля че няма пипане там Незнам ама трябва да ходя при Иво аз скоро време, защото тая турбина никога не е отваряна май ...
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Как да раздвижа акуратора?
Sashko_Trg написа:И това нещо е долу на турбината такали, а пък тя е забита на някво гадно място дето мисля че няма пипане там Незнам ама трябва да ходя при Иво аз скоро време, защото тая турбина никога не е отваряна май ...
сваля се лесно въпреки,че е отзад . Държи се на две гайки и зегерка към лостчето на турбината.
Re: Как да раздвижа акуратора?
Здравейте,и при мен дойде време за този проблем до преди 1-2 седмици колата забиваше,гасех-палех-оправяше се....НО вече не сега турбото се включва след 2-2200 и все едно колата е 90 и по-малко коне (а по принцип е 110 АХФ)
Та четох насам на там.... реших и аз да пробвам откачих маркучето на Н75 и си смучеше от него...
Слязах отдолу,опитах се да размърдам клапана за геометрията НО изопщо не мърда почти се овисвам на актуатора и не мърда (заседнал е малко преди да опре лостчето на турбината в малка шпилка нещо като ограничител отдолу)
Въпросът ми е:дали да го напръскам с ВД40 или нещо друго и ако ДА каде точно... или направо да ходя за чистене на турбото.
Мисля да ходя при Сашо в орландовци на 202ра улица до СФК,моля дайте мнение за него някой ходил ли е там.
Благодаря!
Та четох насам на там.... реших и аз да пробвам откачих маркучето на Н75 и си смучеше от него...
Слязах отдолу,опитах се да размърдам клапана за геометрията НО изопщо не мърда почти се овисвам на актуатора и не мърда (заседнал е малко преди да опре лостчето на турбината в малка шпилка нещо като ограничител отдолу)
Въпросът ми е:дали да го напръскам с ВД40 или нещо друго и ако ДА каде точно... или направо да ходя за чистене на турбото.
Мисля да ходя при Сашо в орландовци на 202ра улица до СФК,моля дайте мнение за него някой ходил ли е там.
Благодаря!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Как да раздвижа акуратора?
bg_man написа:Здравейте,и при мен дойде време за този проблем до преди 1-2 седмици колата забиваше,гасех-палех-оправяше се....НО вече не сега турбото се включва след 2-2200 и все едно колата е 90 и по-малко коне (а по принцип е 110 АХФ)
Та четох насам на там.... реших и аз да пробвам откачих маркучето на Н75 и си смучеше от него...
Слязах отдолу,опитах се да размърдам клапана за геометрията НО изопщо не мърда почти се овисвам на актуатора и не мърда (заседнал е малко преди да опре лостчето на турбината в малка шпилка нещо като ограничител отдолу)
Въпросът ми е:дали да го напръскам с ВД40 или нещо друго и ако ДА каде точно... или направо да ходя за чистене на турбото.
Мисля да ходя при Сашо в орландовци на 202ра улица до СФК,моля дайте мнение за него някой ходил ли е там.
Благодаря!
Да ти кажа геометрията неможе чак такова съпротивление да окаже. При тебе сигурно клапана е спекъл, той като ръждяса хубаво много яко се закучва. А като си карал така сигурно и геометрията се е задръстила... Разкачете го и виж дали се движи. Ако не - взимай нов актуатор, чисти геометрия, настройва се турбото с актуатора на стенд най-добре и си ти... минус 500лв
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Как да раздвижа акуратора?
hooligan_sk написа:Да ти кажа геометрията неможе чак такова съпротивление да окаже.
Напротив може.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Как да раздвижа акуратора?
Ludiq написа:hooligan_sk написа:Да ти кажа геометрията неможе чак такова съпротивление да окаже.
Напротив може.
Може,може става като асфалтирана!!!
Re: Как да раздвижа актуатора?
Днес с едно приятелче ще отворим тубото да видим кво е положението и довечера ще пиша дано се оправи
Re: Как да раздвижа актуатора?
Така и така човекът не е писал какво е станало преди десет години, та да съживим нещата. AVB 101 помпа -
дюза е двигателя, няма загуби на вакуум, чернобялото клапанче е раздвижено идеално, че не работеше добре, колата забива муцуна в баира, на диагностика показва единствено пренадуване, при изфирсиране. Лостът на акуратора прави същата магария, като описаната в тази тема - замръзва за секунда на определено положение и после се доприбира. Днес извадих маркучето от акуратора, набих му едно друго и започнах да смуча. Същевременно съм подпрял леко с пръст лоста отдолу. Смучейки вдигам лоста до определено положение, засича леко, засмуквам още по - силно и лоста се вдига докрай с леко щракане, а пръста ми отдолу усеща нещо като наместване. Става дума за пълна ерекция на лоста само чрез смучене с уста. Акуратора ли да обвиня, или геометрията.
дюза е двигателя, няма загуби на вакуум, чернобялото клапанче е раздвижено идеално, че не работеше добре, колата забива муцуна в баира, на диагностика показва единствено пренадуване, при изфирсиране. Лостът на акуратора прави същата магария, като описаната в тази тема - замръзва за секунда на определено положение и после се доприбира. Днес извадих маркучето от акуратора, набих му едно друго и започнах да смуча. Същевременно съм подпрял леко с пръст лоста отдолу. Смучейки вдигам лоста до определено положение, засича леко, засмуквам още по - силно и лоста се вдига докрай с леко щракане, а пръста ми отдолу усеща нещо като наместване. Става дума за пълна ерекция на лоста само чрез смучене с уста. Акуратора ли да обвиня, или геометрията.
Re: Как да раздвижа актуатора?
Откачи актуатора от към лостчето към геометрията и виж как се движи тя в откачено състояние. Дали запива или не. Актуатора може да го провериш дали мембраната държи вакуум и не е натряскана с ръжда и боклуци, особено ако се кара без кори под мотора.
Re: Как да раздвижа актуатора?
Държи вакуум. Затапих го с език и лостчето не мръдна докато не ми изтръпна езика и го пуснах да падне рязко надолу от напъна на пружината. Естествено пръстите ми бяха върху лостчето, за да съм сигурен какво става. За съжаление нямам никаква видимост към зегерката, която държи лостчето към горещия охлюв. Ще търся канал, но се чудя дали геометрията не си е окей, щом издърпвам целия ход на лоста, със засмукване с уста?
Re: Как да раздвижа актуатора?
Колеги, сега се сетих. Човека с компа каза, че е било дало грешки в ЕГР и Дебитомер. След изтриване се били махнали. Ако забива от пренадуване, не трябва ли да даде грешка на МАП сензора?
Между другото, кулера малко изпуска - пръсках с веро, разредено във вода и прави на три места най -
отдолу балончета.
Между другото, кулера малко изпуска - пръсках с веро, разредено във вода и прави на три места най -
отдолу балончета.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Как да раздвижа актуатора?
Тоя двигател е на Пасат. Там почти няма драма с актуатора. Задръстена геометрия,там търси причината.