PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bobb2003
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот bobb2003 » Нед 27 мар 2011 21:54


Колеги,отскоро се появи следният проблем - когато колата е под наклон с мотора нависоко,пали трудно след повече въртене(топла и студена).Когато е на равно в повечето случаи пали от раз.Акумулатор и стартер са в добро състояние,защото четох че и те имали влияние върху проблема.Интересува ме има ли някакъв възвратен клапан или нещо подобно,което да изпуска евентуално? На ВАГКОМ не дава никакви грешки.Четох разни мнения за прекодиране като автоматик,но мисля че проблемът е друг.

Нека някой който се е сблъсквал сподели,благодаря предварително.




Потребителски аватар
Viktor Cankov
Мнения: 582
Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот Viktor Cankov » Нед 27 мар 2011 22:08


колега проблема може да е в имобилайзера,път тва с наколга ми звучи странно :roll:


bobb2003
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот bobb2003 » Нед 27 мар 2011 22:37


Не е имобилайзер,просто забелязах че го прави основно когато е под наклон.


rostislav1998
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот rostislav1998 » Пон 28 мар 2011 6:36


Огедай за теч от тандем помпата.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот Dobromirski » Пон 28 мар 2011 7:23


От някъде дърпа въздух. ( Коя година е колата ? по-новите са с помпа в резервоара и проблема се изтегля към О-пръстени на дюзите. Да си забелязал , че напоследък не ти гори масло ? mhihi )
Иначе проверяваш :
Тандем помпа, гумички на дюзите, гумичка на клапана за обратното гориво върху филтъра, хлабава връзка по горивопровода ( в това число и обратната нафта).


bobb2003
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот bobb2003 » Пон 28 мар 2011 9:16


Колата е 08.2000г.,карам я от 3-4 месеца и не съм забелязал да гори масло :roll:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот Dobromirski » Пон 28 мар 2011 9:21


Нямаш ел.помпа. Почвай по "списъка" :)


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот jollycatman » Пон 28 мар 2011 22:44


Dobromirski написа:Нямаш ел.помпа. Почвай по "списъка" :)

Съветвам те да почнеш списъка в обратен ред, но най-напред провери възвратния клапан, за който питаш. Намира се на маркуча за постъпващата нафта преди тандем помпата. Огледай състоянието на всички горивопроводи и ако са напукани най-добре ги подмени. Смени всички скоби с такива, които се стягат с отверка. Провери пробката на горивния филтър дали е затегната и дали оплътнението и е на мястото си.


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот Ivelin » Вто 29 мар 2011 19:03


Колега може малко да няма връзка с твоя проблем но на доста по стар дизел сме го имали същия яд заради горивен филтър. Понеже беше Т3(двигателя отзад) като го спреш с двигателя нагоре и на другия ден няма палене :). Изтощаваше 1 акомулатор и после 500 метра нанадолно на ход преди да запали :lol:


bobb2003
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот bobb2003 » Сря 30 мар 2011 8:58


jollycatman написа:Съветвам те да почнеш списъка в обратен ред, но най-напред провери възвратния клапан, за който питаш. Намира се на маркуча за постъпващата нафта преди тандем помпата. Огледай състоянието на всички горивопроводи и ако са напукани най-добре ги подмени. Смени всички скоби с такива, които се стягат с отверка. Провери пробката на горивния филтър дали е затегната и дали оплътнението и е на мястото си.


Meрси колега,гледам че си със същия мотор - този клапан подлежи ли на проверка обаче,сваля ли се т.е. ?


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот jollycatman » Сря 30 мар 2011 17:33


bobb2003 написа:Meрси колега,гледам че си със същия мотор - този клапан подлежи ли на проверка обаче,сваля ли се т.е. ?

Откачаш маркуча от двете страни и духаш (като естествено преди това си оставил да му изтече нафтата). В посока на тандем помпата трябва да пропуска, а на обратно не. Ако е за смяна направо режи маркуча и слагай другия, защото скобите не са предвидени за сваляне.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот red.devilll » Сря 30 мар 2011 23:17


jollycatman написа:
bobb2003 написа:Meрси колега,гледам че си със същия мотор - този клапан подлежи ли на проверка обаче,сваля ли се т.е. ?

Откачаш маркуча от двете страни и духаш (като естествено преди това си оставил да му изтече нафтата). В посока на тандем помпата трябва да пропуска, а на обратно не. Ако е за смяна направо режи маркуча и слагай другия, защото скобите не са предвидени за сваляне.

колега свалят се скобите,но с много :banghead: и отверка за да ги разтвориш.Аз моя го смених днеска ,защото и моята започна да не пали като хората даже и след 1-2 часа престой дори и на равно. Клапан купих на кофер от евро 07 заедно със 4 скоби за 10 лв.Клапана е метален и по-голям от оригиналния,но за сага ефекта е нинакъв пак по същия начин в изходна позиция :banghead: .А между другото може да си проверите и помпите дали работят-това че преди 2002-2003 г са били без помпа май са митове и легенди. Моята е 2000 година и има помпа


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот jollycatman » Чет 31 мар 2011 16:40


red.devilll написа:колега свалят се скобите,но с много :banghead: и отверка за да ги разтвориш.Аз моя го смених днеска ,защото и моята започна да не пали като хората даже и след 1-2 часа престой дори и на равно. Клапан купих на кофер от евро 07 заедно със 4 скоби за 10 лв.Клапана е метален и по-голям от оригиналния,но за сага ефекта е нинакъв пак по същия начин в изходна позиция :banghead: .А между другото може да си проверите и помпите дали работят-това че преди 2002-2003 г са били без помпа май са митове и легенди. Моята е 2000 година и има помпа

Щом като ги свалиш не можеш да ги сложиш отново, значи не са пригодени за сваляне mhihi . Аз упражнението с отверката и едни клещи съм го правил, но моят клапан беше здрав, а исках да си сменя маркучите. Ако трябва да се смени клапана, не виждам какъв е смисъла да се мъчиш като може просто да се отреже от двете страни :screwy .


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот red.devilll » Чет 31 мар 2011 20:31


jollycatman написа:
red.devilll написа:колега свалят се скобите,но с много :banghead: и отверка за да ги разтвориш.Аз моя го смених днеска ,защото и моята започна да не пали като хората даже и след 1-2 часа престой дори и на равно. Клапан купих на кофер от евро 07 заедно със 4 скоби за 10 лв.Клапана е метален и по-голям от оригиналния,но за сага ефекта е нинакъв пак по същия начин в изходна позиция :banghead: .А между другото може да си проверите и помпите дали работят-това че преди 2002-2003 г са били без помпа май са митове и легенди. Моята е 2000 година и има помпа

Щом като ги свалиш не можеш да ги сложиш отново, значи не са пригодени за сваляне mhihi . Аз упражнението с отверката и едни клещи съм го правил, но моят клапан беше здрав, а исках да си сменя маркучите. Ако трябва да се смени клапана, не виждам какъв е смисъла да се мъчиш като може просто да се отреже от двете страни :screwy .

Колега незнам дали има някакво значение,че оригиналните маркучи са с извивки надолу и нагоре и затова изваждах внимателно скобите без да режа маркуча.Нека по запознатите да кажат ако смена маркучите с обикновенни прави без тези извивки ще е проблем-да не започне да връща нафта после,иначе моя проблем се оправи след слагането на добавка за почистване на дюзи,защото ми казаха че може да е от дюза която пропуска и от днеска няма проблеми-дано не се появи пак


Потребителски аватар
kikson1979
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel

Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон

Мнениеот kikson1979 » Пет 01 апр 2011 8:20


Колега,сподели каква добавка са ти сложили???



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта