


PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
Колеги,отскоро се появи следният проблем - когато колата е под наклон с мотора нависоко,пали трудно след повече въртене(топла и студена).Когато е на равно в повечето случаи пали от раз.Акумулатор и стартер са в добро състояние,защото четох че и те имали влияние върху проблема.Интересува ме има ли някакъв възвратен клапан или нещо подобно,което да изпуска евентуално? На ВАГКОМ не дава никакви грешки.Четох разни мнения за прекодиране като автоматик,но мисля че проблемът е друг.
Нека някой който се е сблъсквал сподели,благодаря предварително.
Нека някой който се е сблъсквал сподели,благодаря предварително.
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
колега проблема може да е в имобилайзера,път тва с наколга ми звучи странно 

-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
Не е имобилайзер,просто забелязах че го прави основно когато е под наклон.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
Огедай за теч от тандем помпата.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
От някъде дърпа въздух. ( Коя година е колата ? по-новите са с помпа в резервоара и проблема се изтегля към О-пръстени на дюзите. Да си забелязал , че напоследък не ти гори масло ?
)
Иначе проверяваш :
Тандем помпа, гумички на дюзите, гумичка на клапана за обратното гориво върху филтъра, хлабава връзка по горивопровода ( в това число и обратната нафта).

Иначе проверяваш :
Тандем помпа, гумички на дюзите, гумичка на клапана за обратното гориво върху филтъра, хлабава връзка по горивопровода ( в това число и обратната нафта).
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
Колата е 08.2000г.,карам я от 3-4 месеца и не съм забелязал да гори масло 

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
Нямаш ел.помпа. Почвай по "списъка" 

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
Dobromirski написа:Нямаш ел.помпа. Почвай по "списъка"
Съветвам те да почнеш списъка в обратен ред, но най-напред провери възвратния клапан, за който питаш. Намира се на маркуча за постъпващата нафта преди тандем помпата. Огледай състоянието на всички горивопроводи и ако са напукани най-добре ги подмени. Смени всички скоби с такива, които се стягат с отверка. Провери пробката на горивния филтър дали е затегната и дали оплътнението и е на мястото си.
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
Колега може малко да няма връзка с твоя проблем но на доста по стар дизел сме го имали същия яд заради горивен филтър. Понеже беше Т3(двигателя отзад) като го спреш с двигателя нагоре и на другия ден няма палене
. Изтощаваше 1 акомулатор и после 500 метра нанадолно на ход преди да запали 


-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
jollycatman написа:Съветвам те да почнеш списъка в обратен ред, но най-напред провери възвратния клапан, за който питаш. Намира се на маркуча за постъпващата нафта преди тандем помпата. Огледай състоянието на всички горивопроводи и ако са напукани най-добре ги подмени. Смени всички скоби с такива, които се стягат с отверка. Провери пробката на горивния филтър дали е затегната и дали оплътнението и е на мястото си.
Meрси колега,гледам че си със същия мотор - този клапан подлежи ли на проверка обаче,сваля ли се т.е. ?
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
bobb2003 написа:Meрси колега,гледам че си със същия мотор - този клапан подлежи ли на проверка обаче,сваля ли се т.е. ?
Откачаш маркуча от двете страни и духаш (като естествено преди това си оставил да му изтече нафтата). В посока на тандем помпата трябва да пропуска, а на обратно не. Ако е за смяна направо режи маркуча и слагай другия, защото скобите не са предвидени за сваляне.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
jollycatman написа:bobb2003 написа:Meрси колега,гледам че си със същия мотор - този клапан подлежи ли на проверка обаче,сваля ли се т.е. ?
Откачаш маркуча от двете страни и духаш (като естествено преди това си оставил да му изтече нафтата). В посока на тандем помпата трябва да пропуска, а на обратно не. Ако е за смяна направо режи маркуча и слагай другия, защото скобите не са предвидени за сваляне.
колега свалят се скобите,но с много


-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
red.devilll написа:колега свалят се скобите,но с многои отверка за да ги разтвориш.Аз моя го смених днеска ,защото и моята започна да не пали като хората даже и след 1-2 часа престой дори и на равно. Клапан купих на кофер от евро 07 заедно със 4 скоби за 10 лв.Клапана е метален и по-голям от оригиналния,но за сага ефекта е нинакъв пак по същия начин в изходна позиция
.А между другото може да си проверите и помпите дали работят-това че преди 2002-2003 г са били без помпа май са митове и легенди. Моята е 2000 година и има помпа
Щом като ги свалиш не можеш да ги сложиш отново, значи не са пригодени за сваляне


-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
jollycatman написа:red.devilll написа:колега свалят се скобите,но с многои отверка за да ги разтвориш.Аз моя го смених днеска ,защото и моята започна да не пали като хората даже и след 1-2 часа престой дори и на равно. Клапан купих на кофер от евро 07 заедно със 4 скоби за 10 лв.Клапана е метален и по-голям от оригиналния,но за сага ефекта е нинакъв пак по същия начин в изходна позиция
.А между другото може да си проверите и помпите дали работят-това че преди 2002-2003 г са били без помпа май са митове и легенди. Моята е 2000 година и има помпа
Щом като ги свалиш не можеш да ги сложиш отново, значи не са пригодени за сваляне. Аз упражнението с отверката и едни клещи съм го правил, но моят клапан беше здрав, а исках да си сменя маркучите. Ако трябва да се смени клапана, не виждам какъв е смисъла да се мъчиш като може просто да се отреже от двете страни
.
Колега незнам дали има някакво значение,че оригиналните маркучи са с извивки надолу и нагоре и затова изваждах внимателно скобите без да режа маркуча.Нека по запознатите да кажат ако смена маркучите с обикновенни прави без тези извивки ще е проблем-да не започне да връща нафта после,иначе моя проблем се оправи след слагането на добавка за почистване на дюзи,защото ми казаха че може да е от дюза която пропуска и от днеска няма проблеми-дано не се появи пак
- kikson1979
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel
Re: PD 116hp AJM'00 - пали трудно под наклон
Колега,сподели каква добавка са ти сложили???
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта