Извадена е гривната от коляновият вал (от която чете датчика). Някой да си има идея как ТОЧНО трябва да се ориентира ?
Мерси !
Колата е 2.0 ТДИ BKD мотор.
Малко инфо:
Сменяна е семерината на коляновият вал и са извадили и гривната ( нямам си на идея защо, и дали въобще е наложително да се вади) . След това обаче , колата е с кофти центровка пали кофти, пуши бяло и люти. Дава CF 7,2 при услови, че казват че ангренажа не е пипан (но колко точно е бил сложен, мога само да гадая).
Аз си мислех да заключа разпределителният вал, коляновият на ГМТ и ако всичко е ОК, да врътна гривната около 7' , докато ми покаже CF 0. Но това ще е с налучкване и приблизителна точност. За туй ми се ще, ако някой има инфо как точно се монтира гривната към вала, да сподели ?
