Новата концепция на VW

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
aylin78
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Новата концепция на VW

Мнениеот aylin78 » Съб 09 апр 2011 16:33


Надзорният съвет на Volkswagen AG, проф. д-р Фердинанд Пийх, веднъж изрази мечтател цел привеждане на пълноценна и всеки ден коли, с консумация от 1,0 литра за масово производство. С новата XL1 на тази цел е вече съвсем близо.

Около 200 видни гости, сред които емира на Катар Хамад бин Халифа Ал Тани, министър-председател на провинция Долна Саксония, Дейвид Макалистър и проф. д-р Фердинанд Пийх, VW представени в навечерието на първата Катар Motor Show (26-29 януари), на третия етап от нейната еволюция 1 литър кола стратегия.

По време на церемонията на откриването, каза д-р Улрих Hackenberg, Volkswagen член на управителния съвет за развитие, "излъчва Благодарение на добра аеродинамика, лек и Plug-in хибридна система, XL1 само 24 г / км. Volkswagen демонстрира с това превозно средство, иновативната сила на марката и затвърждава дясна скала на автомобилната индустрия продължава да бъде. "

В монокок и приложенията, изработени от въглеродни влакна, пластмаса, подсилена, един коефициент на въздушно съпротивление 0,186 и Plug-in хибридна система, състояща се от две-цилиндров TDI (48 к.с.) електрически мотор (27 к.с.), 7-степенна DSG и литиево-йонна Батерията може да се предвиди, консумация на само 0.9 литра дизелово гориво на 100 километра. Прототипът на XL1 могат да бъдат на разстояние до 35 мили чиста електрическа енергия и по този начин тече без вредни емисии.

Въпреки тази ефективност, тялото концепция може да бъде разработена за ежедневна употреба в сравнение с предишните два прототипа: докато на водача и пътника до него през 2002 г. черта 1 литър кола и за 2009 г. L1 представени един след друг седнала до друг, те вече могат да се осъществи. Врати за да се улесни влизането и излизането. По-нататъшен напредък: VW успя да производствените разходи за въглеродни влакна пластмаса, подсилена части (както е използван от Формула 1), за да се намали значително - за възможно най-малки серии на XL1 безценен актив.Mатериале е от немското списание:VW SCENE




Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Новата концепция на VW

Мнениеот Калоян Крумов » Съб 09 апр 2011 16:36


Google translator mhihi


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Новата концепция на VW

Мнениеот vinixxx » Съб 09 апр 2011 19:59


бахти батмобила е тва yoda


Потребителски аватар
aylin78
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Новата концепция на VW

Мнениеот aylin78 » Съб 09 апр 2011 20:42


Нямах време да го редактирам и гугал ми помогна дирктно и бързо,за което се извинявам.Има бъдеще в нафтата, в комбинация с литеовойони батерий :beer


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Новата концепция на VW

Мнениеот Pacho B » Съб 09 апр 2011 20:53


Дано остане само концепция!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта