Здравейте колеги.Преди малко карах един пасат същия като моя Б5 1.9 тдИ 110 коня само че на ръчката за фаровете имаше още куп копчета И ми хареса много карах го 15-тина км извън градско и закрепих 120 км и цъкнах копченцето да иде на средата махнах си крака от газта и колата продължи да си върви сама в баир си дава сама газ по изнанадолно си намаля и общо взето голяма сгода за дълъг път(който аз ще пътувам често).Та от цялата работа въпроса ми е може ли да си сложа такова чудо и на моя те са еднакви години и всичко им е 1 към 1 освен че моя няма.Дори и да не търся тая ръчка ще ги направя с други копчета но въпросът ми е ако е възможно как ??? Ще съм много благодарен на някой ако може да хвърли някоя идея ?Аз през VAG ще го направя но да ми обясните тия 4 кабела къде трябва да идат ?
п.п И ще ПОМОЛЯ колегата vaskoto1 да не ми локва темата не съм разбрал къде трябва да ходят тия кабели мисля че на никои няма да му се откачат ръцете за 5 мин да ми обясни мисля че за това е тоя форум да ми обясни някой който го е правил и знае тоя кабел там и там и готово нищо повече не искам.Ако не е за това този форум ще помоля за един БАН . Защото повече няма да влезна никога тук ако толкова пък никой не могат да му се откъснах 5 минути от времето за да обясни!!!!!!
passat B5 присаждане на автопилот (темпомат) как ?
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
...Всички видяхме,че си мераклия,харесваш колата си и искаш всичко да е им ОК и за това пускаш теми,но явно не използваш големия архив,който е тук Просто трябва да се търси и чете,изписано е Всииичко що е за !Искаш бързи отговори,без да се потрудиш и поровиш Конкретно за темпомата,vaskoto1 ти показа нагледно и точно как стават нещата в тема,подробно и със снимков материал,а ти искаш някой друг да ти каже къде да вържеш тоз и онзи кабел Без лоши чувства,приятел,ама е досадно и се постарай да усетиш атмосферата във форума по-скоро..... А това,че ще те няма тук....никой няма да се трогне
П.С.Нищо лично,съжалявам,че не мога да ти кажа къде и как да вържеш копчето на темпомата си,но смятам,че ти казах друго важно нещо....Успех
П.С.Нищо лично,съжалявам,че не мога да ти кажа къде и как да вържеш копчето на темпомата си,но смятам,че ти казах друго важно нещо....Успех
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
RadoShopa написа:spam ...Всички видяхме,че си мераклия,харесваш колата си и искаш всичко да е им ОК и за това пускаш теми,но явно не използваш големия архив,който е тук Просто трябва да се търси и чете,изписано е Всииичко що е за !Искаш бързи отговори,без да се потрудиш и поровиш Конкретно за темпомата,vaskoto1 ти показа нагледно и точно как стават нещата в тема,подробно и със снимков материал,а ти искаш някой друг да ти каже къде да вържеш тоз и онзи кабел Без лоши чувства,приятел,ама е досадно и се постарай да усетиш атмосферата във форума по-скоро..... А това,че ще те няма тук....никой няма да се трогне
П.С.Нищо лично,съжалявам,че не мога да ти кажа къде и как да вържеш копчето на темпомата си,но смятам,че ти казах друго важно нещо....Успех
Колега прерових цялата тема 2-пъти и никъде не мога да видя дали я имам тая буска изведена до бушоните или трябва от компа да я вадя и ако трябва никой не може да обясни аз виждам какво е направено там където ми е дал линк vaskoto1 ама не мога да разбера коя букса са ? И кой кабели ?Рових се и из чичо google но не мога да намеря ???Затова моля за help или аз съм сляп или никъде не е описал никой колега със пасат къде е буксата или от компа трябва да се изважда и ако е от компа от кой пинове ?Това искам просто
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
виж сега - напиши "темпомат" в търсачката и ще намериш една много дълга тема която да си прочетеш . след като си я изчел вероятно ще знаеш кое , къде и как . поздрави
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
заповядайhttp://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=55640&hilit=%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82
аз пък се разходих до Пазарджик.....
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=258175
п.п и аз си мислех,че трябва да имам изведена букса,но нямах.... и съединител и спирачка също трябва да подават силнал на компа за да тръгне темпомата......
аз пък се разходих до Пазарджик.....
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=258175
п.п и аз си мислех,че трябва да имам изведена букса,но нямах.... и съединител и спирачка също трябва да подават силнал на компа за да тръгне темпомата......
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
Колеги прегледах тая тема 200 пъти и пак не мога да разбера за моя пасат ? Имам ли изведена букса и ако да къде е ? А ако нямам от ECU-то от къде да изведа кабели и да кажете кой за какво е това ми е въпроса мисля че е прост ?Да ми кажете дали има букса вътре или не и ако не от къде да взема нужните кабели ?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
с кой мотор си?
по принцип нямаш букса
по принцип нямаш букса
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
Колеги днес реших да се заема и аз със направата на тоя пусти темпомат... Та нещо аз ли не мога да разбера или нз.......
От написаното от колегата rusty в темата темпомат само при тди
и от цялата работа аз може би не съм го разбрал правилно но ето както направих:
Пуснах VAG COM-а и цъкнах Select след това Engine и след това Login (11) там написах посочения код 11463 и дадох Do it! и след това цъкнах да го проверя на Meas.Blocks - 08 и на 2-рия ред беше група 001 цъкнах GO и ми излязоха данни и на 4-тото поле нали трябва да има 255 ако е изключен и стойност 0 ако е включен.Но при мен не излиза нищо общо сигурно съм в голяма грешка ето един принт скриин какво излиза>>>
От написаното от колегата rusty в темата темпомат само при тди
Като начало трябва да се активира функцията темпомат в компютъра. Това става по следният начин:
С VAG-COM се логваш (функция 11) и се въввежда код 11463. Това е.
За да се провери дали е активирано във функция 08 група 01 ако 4то поле има стойност 255 темпомата е изключен, ако е 0 е включен.
и от цялата работа аз може би не съм го разбрал правилно но ето както направих:
Пуснах VAG COM-а и цъкнах Select след това Engine и след това Login (11) там написах посочения код 11463 и дадох Do it! и след това цъкнах да го проверя на Meas.Blocks - 08 и на 2-рия ред беше група 001 цъкнах GO и ми излязоха данни и на 4-тото поле нали трябва да има 255 ако е изключен и стойност 0 ако е включен.Но при мен не излиза нищо общо сигурно съм в голяма грешка ето един принт скриин какво излиза>>>
- vlladii
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 22:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
Колега при мен показанията за темпомата излизат на 6 канал и аз съм със същия двигател като твоя.Утиваш на 6 канал и даваш GO и ще ти се покакажат четирите полета със информацията за темпомата.В последнатото правоъгалниче трябва да ти изпише 0.0 тогава е активиран.
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
vlladii написа:Колега при мен показанията за темпомата излизат на 6 канал и аз съм със същия двигател като твоя.Утиваш на 6 канал и даваш GO и ще ти се покакажат четирите полета със информацията за темпомата.В последнатото правоъгалниче трябва да ти изпише 0.0 тогава е активиран.
Да колега мерси много вече е 0.0 после започвам да си играя с кабелите
- vlladii
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 22:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
Колега напиши после как си се опрайл с кабелите ,че и аз в скоро време ще правя тая операция.Моя Пасат е със същия двигател като твоя.Активирал съм темпомата само през VAG COM за сега.
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
Вече съм горд собственик на пасат с темпомат цела вечер си играя постоянно го включвам да си подържа скорост и само гледам .Колега като решиш да го правиш драсни ЛС и ще ти обясня та ако нещо не ти е ясно на момента пак да питаш
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
bestlap написа:
п.п И ще ПОМОЛЯ колегата vaskoto1 да не ми локва темата не съм разбрал къде трябва да ходят тия кабели мисля че на никои няма да му се откачат ръцете за 5 мин да ми обясни мисля че за това е тоя форум да ми обясни някой който го е правил и знае тоя кабел там и там и готово нищо повече не искам.Ако не е за това този форум ще помоля за един БАН . Защото повече няма да влезна никога тук ако толкова пък никой не могат да му се откъснах 5 минути от времето за да обясни!!!!!!
затова ли да ти оставя темата? да си свършиш работа и после-драсни л.с.?
не мислиш ли че си нагъл?
ако искаш да помагаш-описвай, нали никой не искаше да ти помогне на тебе и да опише-ти сега защо не описваш?
хайде-оставих ти темата-докажи че е имало смисъл...
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Присаждане на автопилот(Темпомат) на passat B5?как ?
Значи да обясня как е при vw passat направих чистачките да са право на горе защото ако са в легнало положение на мога да сваля една тапа която е нужно да се свали за да отвия едно болче от долу.След това под чистачките където се намира ECU-то свалих капака който го предпазва от вода и извадих компа на страни и отчно зад него има 5 букси като на всяка букса почти всеки кабел е 2 цвята примерно бял със синя лента и т.н И извадих ги всичките букси и започнах рязането:
от жълтата букса червено-бял и черно-жълт се връзват на късо заедно с червено-сив от светло кафявата букса. тези кабели се връзват на едно и от тях се изкарва само един кабел и се вкарва вътре в купето.
после от черната букса червено-жълтия кабел го се вкарва вътре пак в купето- това е сет.
то жълтата букса синия кабел към горното ключе- това е резюме.
кабела който го върза накъсо към другите 3 е + при контакт. съответно като го подаваш към ключеттат превклюцваш функциите
От цялата история има 3 кабели при мен бяха
червен-сбора от 3-те който са в 1
бял-сет
сив-резюме
И се взима прекъсвач който е на принципа на сигнал само да дава както е звънеца на къщата.От едната страна се връзва този който е сбор от 3-те а на другото му краче се връзва SET и като караш задържаш газта на едно положение натискаш копчето то се връща не е постояно натиснато и си махаш крака от педала.
А през VAG-COM се прави следното:
Select
Engine
Login - и там се пише 11463 и Do It!
Meas.Blocks-08 - и там пишете от пред 6 и GO и на 4-тата колконка трябва да пише 0.0 ако темпомата е активен! И това е ако някой не му е ясно само да драсне и ще обясня
от жълтата букса червено-бял и черно-жълт се връзват на късо заедно с червено-сив от светло кафявата букса. тези кабели се връзват на едно и от тях се изкарва само един кабел и се вкарва вътре в купето.
после от черната букса червено-жълтия кабел го се вкарва вътре пак в купето- това е сет.
то жълтата букса синия кабел към горното ключе- това е резюме.
кабела който го върза накъсо към другите 3 е + при контакт. съответно като го подаваш към ключеттат превклюцваш функциите
От цялата история има 3 кабели при мен бяха
червен-сбора от 3-те който са в 1
бял-сет
сив-резюме
И се взима прекъсвач който е на принципа на сигнал само да дава както е звънеца на къщата.От едната страна се връзва този който е сбор от 3-те а на другото му краче се връзва SET и като караш задържаш газта на едно положение натискаш копчето то се връща не е постояно натиснато и си махаш крака от педала.
А през VAG-COM се прави следното:
Select
Engine
Login - и там се пише 11463 и Do It!
Meas.Blocks-08 - и там пишете от пред 6 и GO и на 4-тата колконка трябва да пише 0.0 ако темпомата е активен! И това е ако някой не му е ясно само да драсне и ще обясня
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта