


Проблем с маслото ААЗ
- mitaka8028
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 11 окт 2009 9:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Проблем с маслото ААЗ
Здравейте колеги преди 3000 километра си смених маслото и вече не стига дори на върха на щеката налях около 1,5 литра и дойде на средата много хвърля от капака на клапаните където са тези гумените бабунки предполагам там има някакви болтове или гайки. Възможно ли е да изхвърли толкова количество за тези километри имайки в предвид че доста се цапа там двигателя смукателите и на долу. ако е от там някаква идея да спра този теч? Благодаря предварително.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Проблем с маслото ААЗ
Колега едва ли е изхвърлило 1,5 литра масло от капака на клапаните.
Провери си турбината как е предполагам че тя ти го смуче.
Провери си турбината как е предполагам че тя ти го смуче.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с маслото ААЗ
Ей Митаче,не обръщаш ли внимание да ли колата пуши от зад бяло ... като я запалиш от зад не мирише ли на масло.По принцип турбината може да е виновно за тази голяма загуба на масло.Ако пуши от зад бяло като настъпиш здраво пробвай следния вариант :
Ако нямаш куулер извади маркуча от турбината към смукателният колектор и покарай 1 или 2 километра и обърни внимание да ли пак пропушва бяло като я изряскаш.После отвори капака и виж дали по него има хвърлено масло от турбината.Може малко от гумички на клапаните да ти гори , малко от сегменти , малко от турбина и ако имаш проблем със сепаратора и ето ти тоя голям разход на масло.Огледай мотора на канал да нямаш течове я от картер ,я от другаде
. Силно те съветвам да провериш да ли след смяната си стегнал болта на картера 
Ако нямаш куулер извади маркуча от турбината към смукателният колектор и покарай 1 или 2 километра и обърни внимание да ли пак пропушва бяло като я изряскаш.После отвори капака и виж дали по него има хвърлено масло от турбината.Може малко от гумички на клапаните да ти гори , малко от сегменти , малко от турбина и ако имаш проблем със сепаратора и ето ти тоя голям разход на масло.Огледай мотора на канал да нямаш течове я от картер ,я от другаде


- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Проблем с маслото ААЗ
Както колегите са посочили - едва ли течът от капака на клапаните е чак толкова голям...
При мен също омаслява, но за 5000 км. не доливам грам
Наистина погледни дали пуши при ускорение
Впрочем, преди смяната на маслото пак ли е имала този разход?
1. Пробка на картера
2. Самото масло...
При мен също омаслява, но за 5000 км. не доливам грам

Наистина погледни дали пуши при ускорение

Впрочем, преди смяната на маслото пак ли е имала този разход?
1. Пробка на картера
2. Самото масло...
- mitaka8028
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 11 окт 2009 9:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с маслото ААЗ
Когато го закупих пак така беше но си помислих че просто не е обслужена и занемарена но сега след смяната не мога да си го обясня когато я форсирам не пуши бяло съвсем нормален пушек за дизел даже и мирише както трябва май и катализатора си е добре. Значи според вас има някъде сериозен теч имайте в предвид че е доста омаслено отгоре но щом мислите че е от някъде другаде ще търся но пък аз не мисля че турбото ще издуха 1,5 литра за 3000 километра не ми се вярва
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Проблем с маслото ААЗ
За да си спокоен, че не е от гарнитурата на капака на клапаните - смени я 
Самата гарнитура май беше към 35-40 лв. (по спомен).
Имаше тема как може да се отстрани този теч: viewtopic.php?f=24&t=255087
Тогава пак следи дали пипа маслото

Самата гарнитура май беше към 35-40 лв. (по спомен).
Имаше тема как може да се отстрани този теч: viewtopic.php?f=24&t=255087
Тогава пак следи дали пипа маслото

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с маслото ААЗ
Митаче,освен гарнитурата на капака..така и така ще се мацаш..почисти си и картерната вентилация,ама внимавай с пластмасата(тръбата).Добрите гарнитури си вървят комплект с "шапчиците" на шпилките.Аз съм сменял 3 пъти подред..ама все ялови..накрая и лепих...ем,не е "турбо"
.И може,оттам и половината масло да ти потече,не питай откъде знам.. 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта