Здравейте колеги,
Колата е Голф4 мотор AJM, проблемът е липса на мощност-не пали турбото))).
На ваг ком като пусна канал 11 на контролера на мотора когато превключва между он и офф налягането се променя мн. малко от 970 мбар до 980.
Смених маркучлета и клапан Н75 проблема остава. Когато с ваг кома превключва между вкл и изкл на Н75 има вакум на изхода към актуатора.
Питането ми за актуатора е
Като надуя в маркучето му не е херметично, също като направя вакум с уста нещо не задържа-нормално ли е?
Ако може някой с нормално функционираща кола да надуе в това маркучле да види дали изпуска и дали само с вакума който може да се създаде с уста може да се мръдне геометрията.
Благодаря предварително.
Актуатор турбо AJM
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Актуатор турбо AJM
Аз сменях моят актуатор преди седмица,беше пробита мембраната.Интересното е ,че движеше геометрията.Следкато го свалих с уста не можех да направя вакуум поради спуканата мембрана,което не важеше обаче за новият.Там можех да направя вакуум макар и малко, после усилието от пружината става голямо.Правиш вкуум, актуатора прибира,спираш без да пускаш задължително не трябва да връша а да задържа докато не пуснеш .Пробвай да го смъкнеш.Държи се на две болчета 10 мм.има и една зегерка .ИЛи поне махни зегерката също можеш да направиш проба и ще разбереш дали се движи геометрията.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта