Актуатор турбо AJM

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pin_pin_
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: europe

Актуатор турбо AJM

Мнениеот pin_pin_ » Съб 20 юли 2013 15:24


Здравейте колеги,
Колата е Голф4 мотор AJM, проблемът е липса на мощност-не пали турбото))).
На ваг ком като пусна канал 11 на контролера на мотора когато превключва между он и офф налягането се променя мн. малко от 970 мбар до 980.
Смених маркучлета и клапан Н75 проблема остава. Когато с ваг кома превключва между вкл и изкл на Н75 има вакум на изхода към актуатора.
Питането ми за актуатора е
Като надуя в маркучето му не е херметично, също като направя вакум с уста нещо не задържа-нормално ли е?
Ако може някой с нормално функционираща кола да надуе в това маркучле да види дали изпуска и дали само с вакума който може да се създаде с уста може да се мръдне геометрията.
Благодаря предварително.




rostislav1998
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Актуатор турбо AJM

Мнениеот rostislav1998 » Съб 20 юли 2013 16:03


Аз сменях моят актуатор преди седмица,беше пробита мембраната.Интересното е ,че движеше геометрията.Следкато го свалих с уста не можех да направя вакуум поради спуканата мембрана,което не важеше обаче за новият.Там можех да направя вакуум макар и малко, после усилието от пружината става голямо.Правиш вкуум, актуатора прибира,спираш без да пускаш задължително не трябва да връша а да задържа докато не пуснеш .Пробвай да го смъкнеш.Държи се на две болчета 10 мм.има и една зегерка .ИЛи поне махни зегерката също можеш да направиш проба и ще разбереш дали се движи геометрията.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта