


сменено турбо от афн 110 със такова от 115 ама....
- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
сменено турбо от афн 110 със такова от 115 ама....
ПИчове видях че говорите по интересна за мен тема.Значи до тука разбрах че ако клапан 75 е в затворено положение турбото не работи както трябва... ама не разбрах какво точно е това което НЕ става при затворен или задръстен 75 клапан ? Аз смених на моя голф афн турбото щото си замина мойто и сложих от 115 коня голф 4 със същия двигател турбо.Не си правете труда да обмисляте дали става.. става.. който разбира знае .. те са еднакви.Та имам проблем .. при около 1800 оборота като дам газ и турбото забива за момент.. и след това ако продължа да давам газ колкото и оборота да си вдига .. все си е тая ! Не върви. Но ако отпусна газта и на 2000 оборота дам газ вече е друго.. тогава върви. И проблема е че на тези 1800 оборота се усеща как турбото тръгва , колата ааааа да набере... и забива , отпускам газта, давам пак и всичко е 6 ? Какъв е проблема според вас ? Може ли да е от Клапан 75 ?
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: сменено турбо от афн 110 със такова от 115 ама....
Турбината на 115 Голф 4 не е ли с отлят колектор,а на АФН отделно? 

- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: сменено турбо от афн 110 със такова от 115 ама....
Една до друга турбините са 1 към 1 но има разлика в размера на перките мерихме го но е много малка разликата.. около 2 милиметра ( по спомени не съм сигурен ) турбото си става .. но има нещо което не е в ред по цялата система 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: сменено турбо от афн 110 със такова от 115 ама....
Ludiq написа:Турбината на 115 Голф 4 не е ли с отлят колектор,а на АФН отделно?

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: сменено турбо от афн 110 със такова от 115 ама....
от пасат Б5 е едно към едно ,като се завърта единствено охлюва.когато е от типа с излят колектор студената част се слага малко на "око" и после трябва пререгулиране на вакуумния клапан на турбината
отделно че има някои припасвания на металната стойка за самия клапан

- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: сменено турбо от афн 110 със такова от 115 ама.... Оправено
ХАХА колеги проблемът беше другаде, няма да повярвате! Има един маркуч на изходящия отвор на интеркулера точно преди двете дълги тръби (които са една под друга на мойта кола - афн голф 3 ). Въздухът, който излиза от интеркулера минава през една тръба, през тоя маркуч, през втора и трета тръба и отива в турбото. Е тоя маркуч се беше цепнал на едно място и целия ми бууст отиваше навънка... при пълна газ повече въздух минава и турбото си прави там някакво налягане с което да забърза колата, но не достатъчно, при по малко газ всичко си излиза навънка и няма турбо няма нищо. Та това маркученце ми прецаквало вървежа. СЕГА ! - ако някой може да ми го предложи го взимам та... чакам оферти, колеги
поздрави!

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: сменено турбо от афн 110 със такова от 115 ама....
Тогава значи ,че си пропуснал да споделиш ,че тази кола пуши яко черно отзад като настъпиш 

- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: сменено турбо от афн 110 със такова от 115 ама....
ventotdi написа:Тогава значи ,че си пропуснал да споделиш ,че тази кола пуши яко черно отзад като настъпиш
нямаш си на идея колко си прав ... бе всъщност... имаш си

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: John Calvin и 38 госта