Имам 3-ка 1.9TD и понякога при загрял двигател ми пали трудно въртя на стартер 5-6сек докато запали. Това ми го прави от скоро.
Мисля си че не е от акумолатора защото върти на стартер. Свещите не мисля че играят голяма роля при топъл двигател. Също имам чувството че като дръпна смукача пали малко по лесно. Дали нямам проблем по горивопровода-филтър, дюзи, ГНП нещо запушено или... незнам. Помагаите, че иде зима.
Трудно палене при загрят двигател?
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди да направиш грешката да дадеш на някой съмнителен майстор да ти човърка помпата опитай с нещо по-елементарно... Въздух
Проверка за хлабави маркучи и т.н.
...а също и филтъра както колегата те посъветва.
Спомни си също дали преди да се появи проблема си карал рязко (газ/спирачка) на почти празен резервоар...

...а също и филтъра както колегата те посъветва.
Спомни си също дали преди да се появи проблема си карал рязко (газ/спирачка) на почти празен резервоар...
Последна промяна от GAD на Чет 21 сеп 2006 14:30, променено общо 1 път.
Toledo написа:Въздуха си е въздух и при студен, и при топъл двигател. Най-вероятно е помпа, възможно е и нещо по стартера ...
Не съм съгласен... Когато колата се остави в покой е възможно мехурчетата да застанат на място на което не възпрепятстват запалването... При мен така се беше случило.
Съвета ми е преди каквито и да са изваждания за части и майстори да се потърси проблема по повърхноста, защото опита ми досега показва, че в 90% от случаите става въпрос за дребни повреди!
Аз лично не бих си купил акумулатор, още по-малко свалил помпата и т.н. преди да съм елиминирал филтъра и въздуха от списъка на евентуалните причини...

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
j
Провери горивния филтар виж дали не смучи от някъде въздух гледай ни обратната нафта от там гони въздуха виж и центровката защото много късат шпонката на коляновия вал и от там бяга центровката.Моето правеше така когато горивото е в резерва.
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
joro9 написа:Първо искам да побваш това:на загрят двигател дърпаш авансатора и палиш.Ако запали лесно ти трябва аванс.Решиш ли да се справиш сам(не е трудно)ще ти обясня подробно.Майсторите взимат десетина лева,ако имат строгоскоп още по-добре.
Дано не си въобразявам, но мисля, че като дръпна смукача наистина пали по лесно при загрет двигател. Иначе като е студена дърпам смукача винаги няма лято, няма зима. А и като го дрпна докрай не го прибира. И като го бутна леко почва да го прибира, но остава малко, т.е. него прибира докрай и аз го бутам но малко падат оборотите.
Казвай мисля да се пробвам.
Започвам да обяснявам ще се опитам да бъда изчерпателен.Разхлабваш помпата,два болта са шайбата на разпределителния.Бъркаш през голямата дупка на на шайбата разхлабваш превърташ и така и втория болт.Ей трябва си инструмент с гаечен няма да стане.Другите болтове са под помпата.Така вече си разхлабил и бутни помпата към двигателя,преди това си направи белег да знаеш колко си преместил.При мен 4-5мм бяха достатъчно.Премести толкова запали,виж как е,м/у другото двигателя ще работи по-отревисто,по-тракащо.Все пак караме дизели моя преди да му давам аванс ме кефеше че е мн. тих,но това си има цена.Май това е спорна работа.А оборотите трябва да се вдиднат малко и забрави за авансатора дърпай го при -10 градуса.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ако даде пове4е аванс ще започне да му бучи във високите обороти.
За тази гимнастика си има уред който се слага на помпата, има си и диапазон от стойности в който трябва да е центровката.
На мен с тръбоскоп са ми правили центровка(два пъти) и нищо не направиха.Такъв зверски аванс ми бяха дали че колата не можеше да запали с дръпнат авансатор.Откакто си взехме такъв уред който си се завърта отстрани на помпата и си направихме правилните настройки всичко си дойде на мястото
За тази гимнастика си има уред който се слага на помпата, има си и диапазон от стойности в който трябва да е центровката.
На мен с тръбоскоп са ми правили центровка(два пъти) и нищо не направиха.Такъв зверски аванс ми бяха дали че колата не можеше да запали с дръпнат авансатор.Откакто си взехме такъв уред който си се завърта отстрани на помпата и си направихме правилните настройки всичко си дойде на мястото
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта