Трудно палене при загрят двигател?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Трудно палене при загрят двигател?

Мнениеот fisto » Сря 20 сеп 2006 21:20


Имам 3-ка 1.9TD и понякога при загрял двигател ми пали трудно въртя на стартер 5-6сек докато запали. Това ми го прави от скоро.
Мисля си че не е от акумолатора защото върти на стартер. Свещите не мисля че играят голяма роля при топъл двигател. Също имам чувството че като дръпна смукача пали малко по лесно. Дали нямам проблем по горивопровода-филтър, дюзи, ГНП нещо запушено или... незнам. Помагаите, че иде зима.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 20 сеп 2006 22:23


свештите не работят на загрял двигател,а стартера бързо ли върти?и съвсем спокоино можеш да си смениш филтрите


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1038
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Сря 20 сеп 2006 23:57


На Орела имах такъв проблем. Разбрах, че е в помпата. Когато ходих да си я взема от помпаджията, той каза, че е регулирал някакви термо луфтове. Отвори една книга в която има регулировките за всякакви помпи. За моята извади около 10 листа :shock


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 21 сеп 2006 11:48


и аз доколкото знам е ГНП това трудно палене при топъл мотор


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 21 сеп 2006 12:54


Преди да направиш грешката да дадеш на някой съмнителен майстор да ти човърка помпата опитай с нещо по-елементарно... Въздух :idea: Проверка за хлабави маркучи и т.н.

...а също и филтъра както колегата те посъветва.

Спомни си също дали преди да се появи проблема си карал рязко (газ/спирачка) на почти празен резервоар...

Последна промяна от GAD на Чет 21 сеп 2006 14:30, променено общо 1 път.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 21 сеп 2006 13:31


Въздуха си е въздух и при студен, и при топъл двигател. Най-вероятно е помпа, възможно е и нещо по стартера ...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 21 сеп 2006 13:44


Първо обаче пробвай с нов акумулатор /от някой колега не от магазина естествено/ с подходящ ампераж за твоя двигател. Казвам го от личен опит а и на още няколко човека. Същия проблем изчезна в момента в който се сложи новия акумулатор !


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 21 сеп 2006 14:29


Toledo написа:Въздуха си е въздух и при студен, и при топъл двигател. Най-вероятно е помпа, възможно е и нещо по стартера ...


Не съм съгласен... Когато колата се остави в покой е възможно мехурчетата да застанат на място на което не възпрепятстват запалването... При мен така се беше случило.

Съвета ми е преди каквито и да са изваждания за части и майстори да се потърси проблема по повърхноста, защото опита ми досега показва, че в 90% от случаите става въпрос за дребни повреди!

Аз лично не бих си купил акумулатор, още по-малко свалил помпата и т.н. преди да съм елиминирал филтъра и въздуха от списъка на евентуалните причини... :idea:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

j

Мнениеот kombito-tdi » Чет 21 сеп 2006 19:42


Провери горивния филтар виж дали не смучи от някъде въздух гледай ни обратната нафта от там гони въздуха виж и центровката защото много късат шпонката на коляновия вал и от там бяга центровката.Моето правеше така когато горивото е в резерва.


joro9
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 03 дек 2005 22:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro9 » Пет 22 сеп 2006 14:40


Карам същия мотор и имах същия проблем,студена пали топла върти преди да запали.Решението е центровка на ъгала на запалване.Ако искаш ще ти обясня как става.


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Пет 22 сеп 2006 22:38


joro9 написа:Карам същия мотор и имах същия проблем,студена пали топла върти преди да запали.Решението е центровка на ъгала на запалване.Ако искаш ще ти обясня как става.

Ако може желая да ми обясниш. Мерси.


joro9
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 03 дек 2005 22:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro9 » Вто 26 сеп 2006 10:50


Първо искам да побваш това:на загрят двигател дърпаш авансатора и палиш.Ако запали лесно ти трябва аванс.Решиш ли да се справиш сам(не е трудно)ще ти обясня подробно.Майсторите взимат десетина лева,ако имат строгоскоп още по-добре.


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Вто 26 сеп 2006 17:36


joro9 написа:Първо искам да побваш това:на загрят двигател дърпаш авансатора и палиш.Ако запали лесно ти трябва аванс.Решиш ли да се справиш сам(не е трудно)ще ти обясня подробно.Майсторите взимат десетина лева,ако имат строгоскоп още по-добре.

Дано не си въобразявам, но мисля, че като дръпна смукача наистина пали по лесно при загрет двигател. Иначе като е студена дърпам смукача винаги няма лято, няма зима. А и като го дрпна докрай не го прибира. И като го бутна леко почва да го прибира, но остава малко, т.е. него прибира докрай и аз го бутам но малко падат оборотите.
Казвай мисля да се пробвам.


joro9
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 03 дек 2005 22:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro9 » Сря 27 сеп 2006 14:48


Започвам да обяснявам ще се опитам да бъда изчерпателен.Разхлабваш помпата,два болта са шайбата на разпределителния.Бъркаш през голямата дупка на на шайбата разхлабваш превърташ и така и втория болт.Ей трябва си инструмент с гаечен няма да стане.Другите болтове са под помпата.Така вече си разхлабил и бутни помпата към двигателя,преди това си направи белег да знаеш колко си преместил.При мен 4-5мм бяха достатъчно.Премести толкова запали,виж как е,м/у другото двигателя ще работи по-отревисто,по-тракащо.Все пак караме дизели моя преди да му давам аванс ме кефеше че е мн. тих,но това си има цена.Май това е спорна работа.А оборотите трябва да се вдиднат малко и забрави за авансатора дърпай го при -10 градуса.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пет 29 сеп 2006 8:43


ако даде пове4е аванс ще започне да му бучи във високите обороти.
За тази гимнастика си има уред който се слага на помпата, има си и диапазон от стойности в който трябва да е центровката.
На мен с тръбоскоп са ми правили центровка(два пъти) и нищо не направиха.Такъв зверски аванс ми бяха дали че колата не можеше да запали с дръпнат авансатор.Откакто си взехме такъв уред който си се завърта отстрани на помпата и си направихме правилните настройки всичко си дойде на мястото



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта