Грешки 16885 и 17965 на Passat AVF ???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Грешки 16885 и 17965 на Passat AVF ???

Мнениеот PabloEscobar » Пон 13 юни 2011 18:06


Здравейте,

на какво може да се дължат натрупани грешки 16885 и 17965? Второто е ясно - турбото пренадува :arrow: маркучи на турбото, почистване геометрия, управляващ клапан Н75???
Колата влиза в авариен режим, а след изчистване на грешките няма проблеми докато не мине 3500 об/мин.

Поздрави!




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Грешки 16885 и 17965 на Passat AVF ???

Мнениеот morfei1 » Пон 13 юни 2011 18:37


16885/P0501/001281 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Vehicle Speed Sensor faulty
Vehicle Speed Sensor faulty

Possible Solutions
Check Wiring/Connectors from/to Vehicle Speed Sensor
Check Vehicle Speed Sensor


17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode

Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control Check / Clean mechanism for variable nozzles


Най-вероятно проблема в Н75. За АВФ не е скъп, сменете го. Ако имате под ръка друг, направете проба. Другия вариант е кофти актуатор, след като геометрията е чистена и мъркучите са проверени.


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: Грешки 16885 и 17965 на Passat AVF ???

Мнениеот PabloEscobar » Съб 16 юли 2011 15:26


Н75 беше сменен, но влизането в авариен режим продължаваше. Оказа се мап сензор - 30 евро BOSCH



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], John Calvin и 36 госта