Здравейте ,колеги историята е следната.Имам Пасат Б5 от 5 години вече.Досега не съм имал никога проблем с палене било то но топъл,студен мотор или зимата.От 3 дена обаче всяко първо палене за деня е с доста въртене около 4-5 секунди все едно не му достига нафта.Температурата навън е 20+ така че подгревни свещи отпадат.Смених и горивният филтър с нов МАН.Разлика няма.Всяко първо палене стана такова.Очаквам вашите предложения.
Поздрави



Трудно първо палене на АФН-РЕШЕНО
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Трудно първо палене на АФН-РЕШЕНО
Последна промяна от Major_Bobi на Сря 27 юли 2011 19:23, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Трудно първо палене на АФН
Въздух по маркучите за нафтата? Има шанс от времето да поостареят и да почне да дърпва въздух докато нафтата се стича към резервоара. Тези няколко секунди въртене са докато докара нафта до помпата. Ако е от там значително по-бързо ще пали ако палиш с педал на газта натиснат до долу.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Трудно първо палене на АФН
Major_Bobi написа:Здравейте ,колеги историята е следната.Имам Пасат Б5 от 5 години вече.Досега не съм имал никога проблем с палене било то но топъл,студен мотор или зимата.От 3 дена обаче всяко първо палене за деня е с доста въртене около 4-5 секунди все едно не му достига нафта.Температурата навън е 20+ така че подгревни свещи отпадат.Смених и горивният филтър с нов МАН.Разлика няма.Всяко първо палене стана такова.Очаквам вашите предложения.
Поздрави
Взимаш един помощник с теб и той пали, ти през това време си боднал сондите на един мултицет на клемите на аку-то.За 4-5 сек тъкмо цифрите на уреда ще се успокоят.Ако е под 10,5V се сещаш какво да правиш(приготвяш 150лв.

Тези дв.имат някакъв мин.обороти за да запалят,но нека знаещите да кажат колко.
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Трудно първо палене на АФН
Акумулатора е нов Бош и не е от него.Замервах го.Колега brum за кои маркучи ми говориш? За тези дето свързват дюзите ли(с текстилена обвивка)?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Трудно първо палене на АФН
За всичките маркучи между филтъра и мотора. На филтъра по принцип трябва да има едно клапанче за обратната нафта. И него провери.
До колкото знам за да се провери за такъв проблем се слагат прозрачни маркучи. Ако по тях има въздух след като колата не е работила повечко време означава, че проблема е налице.
До колкото знам за да се провери за такъв проблем се слагат прозрачни маркучи. Ако по тях има въздух след като колата не е работила повечко време означава, че проблема е налице.
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Трудно първо палене на АФН
Маркучите бяха наред ,но все пак ги смених.5 лв метъра.Купих и клапанчето 13 лв.След като свалих старото забелязах,че на дъното му има едно като цедчица,която се беше разяла.След смяната му с новото колата заспа.Проблема е бил в това и от там е връщало нафта.Благодаря на колегата Брум.
Но темата не е само за благодарности.Много от форумните майстори ми писаха на ЛС ,как знаели от какво бил проблема и да посетя техните ''сервизи''Но никой от тях не спомена клапанчето,а ме баламосваха със стартери,акумулатори,ГНП-та,аванси и какво ли не.Виждам,че сте доста гладни ,понеже някой пусне ли тема с проблем Вие го заривате с темите си на ЛС и как знаете какво е и да дойде при вас.Още 3-ма колеги от форума ми споделиха за горепосоченото от мен.
Но темата не е само за благодарности.Много от форумните майстори ми писаха на ЛС ,как знаели от какво бил проблема и да посетя техните ''сервизи''Но никой от тях не спомена клапанчето,а ме баламосваха със стартери,акумулатори,ГНП-та,аванси и какво ли не.Виждам,че сте доста гладни ,понеже някой пусне ли тема с проблем Вие го заривате с темите си на ЛС и как знаете какво е и да дойде при вас.Още 3-ма колеги от форума ми споделиха за горепосоченото от мен.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трудно първо палене на АФН
Major_Bobi написа:Но темата не е само за благодарности.Много от форумните майстори ми писаха на ЛС ,как знаели от какво бил проблема и да посетя техните ''сервизи''Но никой от тях не спомена клапанчето,а ме баламосваха със стартери,акумулатори,ГНП-та,аванси и какво ли не.Виждам,че сте доста гладни ,понеже някой пусне ли тема с проблем Вие го заривате с темите си на ЛС и как знаете какво е и да дойде при вас.Още 3-ма колеги от форума ми споделиха за горепосоченото от мен.
Сега е редно да напишеш имена щото иначе идва на клевета малко. Аз лично затова напоследък не пиша във форума защото всяко нещо се тълкува от различните хора по различен начин.
П.С. При теб е уцелен проблема и е решен набързо, но не винаги става и понякога е по-добре да се довериш на някой който знае какво прави. Да ти вметна каква е идеята - знам за колега който наби луди пари защото като пусна тема за проблема си и всички почнаха да налучкват, а той да слуша и изпълнява и да няма ефект /освен за джоба който утъня със солидна сума/, като накрая се оказа елементарен проблем, който беше решен за 2 кафета и една кола



- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Трудно първо палене на АФН
Major_Bobi написа:Много от форумните майстори ми писаха на ЛС ,как знаели от какво бил проблема и да посетя техните ''сервизи''Но никой от тях не спомена клапанчето,а ме баламосваха със стартери,акумулатори,ГНП-та,аванси и какво ли не.Виждам,че сте доста гладни ,понеже някой пусне ли тема с проблем Вие го заривате с темите си на ЛС и как знаете какво е и да дойде при вас.Още 3-ма колеги от форума ми споделиха за горепосоченото от мен.
А ти какво друго си очаквал? Това е реалността от живота, колега!

Иначе да ти кажа - ти пък си късметлия! Радвай се!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Трудно първо палене на АФН-РЕШЕНО
Ники е прав. Много неща са си на късмет. Има разни работи дето само с гледане на кафе можеш да ги уцелиш какво са. В твоя случай почнах от елементарните варианти и се радвам, че съм уцелил
.
А относно късмета - едни проблеми с тоците имах навремето. Никой не можа да каже какво е точно. Ама се почна от елементарното (палец, капачка делко) и се завърши с кабели. Не вярхах, че може да е от тях, ама Ники каза сменяй. Смених ги и заспа
.

А относно късмета - едни проблеми с тоците имах навремето. Никой не можа да каже какво е точно. Ама се почна от елементарното (палец, капачка делко) и се завърши с кабели. Не вярхах, че може да е от тях, ама Ники каза сменяй. Смених ги и заспа

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта