миналата седмица малко неочаквано диска вътре в конвертора ми превъртя(от 2.5-150коня)сега сложих от куатро 180магарета и едва ли ще устиска много на 1.9моторчето стария конвертор е на 27000км и е оригинален,сегашния също е нов но почвам да се съмнявам колко ще устиска някой чувал ли е някъде да правят подсилени торк конвертори за дизелов фв с типтроник кутия
спря да заключва на повечко натисната газ и дефакто вървеше накрая все едно на полусъединител пробното кръгче от днес с новия конвертор ми хареса,ама искам да се подсигуря за по нататък.от подобренията по кутията съм доволен но с конверторите ми се струва че ще са консумативче.с магаре зад кормилото конете все са малко
W12,а8 или фаетон.единственно от тоя двигател е усилен.разликата е само в опашката която влиза в коляновия вал, но това не може да го счупиш с 1,9 мотор.