Здравейте колеги,
искам да се обърна към вас за да ми дадете съвет отностно кулер.
Намерих в една "морга" кулер от ауди Б4 1,9 ТДИ. Кулера изглежда като правоъгълна кутия, а не от типовете приличащи леко на воден радиатор на външен вид. Не съм го мерил но от това което видях, размерите му бяха около 20 см дълъг, около 7-8 дебел, и около 10-12 см висок.
Продават ми го за 100 лв с един пластмасов въздуховод прикрепен за него + някакви тръбички, кото пак са закачени за него.
Можете ли да ми кажете дали този кулер ще ми свърши работа на моят двигател 1,9 ТД AAZ , и също така парите добри ли са му, т.к. не съм много запознат как вървят тези "джаджи"
Мерси предварително.
Съвет за кулер
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Първо трябва да прецениш къде да го сложиш, и тогава според мястото да търсиш подходящ кулер, това мога да те посъветвам. На ауди кулера стои като застанеш отпред долу вляво, пред калника.
Иначе аз моят кулер също го взех за 100лв, но тук из форума имаше хора, които си бяха намерили и за по-малко пари. Все пак цената е нормална, според мен, така че ако му намериш място го взимай.
Иначе аз моят кулер също го взех за 100лв, но тук из форума имаше хора, които си бяха намерили и за по-малко пари. Все пак цената е нормална, според мен, така че ако му намериш място го взимай.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да споделя един номер за всички с кулери.Каза ми го дизелджията в бакърената.Та той беше преправил ено 1.9 ТД с интеркулер и пипане по помпата.Понеже не ползвал водата на задната чистачка откачил маркуча и прекарал да пръска един маркуч в/у кулера.По този начин го охлажда и казваше че като държи постоянно газта и пръска скороста леко се увеличавала от самосебеси примерно от 110 на 115-120.Един ден си напраил експеримента като ходил до самоков и в казанчето за чистачките сложил чист спирт.На правата отсечка с 5 човека я набузил на 200 и колата си хвърчала яко.
Номера ме кефи щото е хитар,лесно се прави и без да приебаваш колата.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, jordan17772 и 96 госта