Клапан за маслото към хидравличните повдигачи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ivan_storm
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 12 авг 2010 12:43
Автомобил: Passat B5
Двигател: AVG
Местоположение: Габрово
Контакти:

Клапан за маслото към хидравличните повдигачи

Мнениеот ivan_storm » Вто 19 юли 2011 23:03


Здр. От скоро имам пасат 1.9 AVG мотор 81KW , като на двигателя бяха сменени консумативите масла, ремъци, ролки и хидравличните повдигачи, защото се чуваше да тракат.
След обслужването по двигателя на първо палене се чуват за 2-3 сек как се пълнят повдигачите а след това не смеят да се обадят, т.с чуват се само когато двигателя е студен или е престоял 6-7 часа или повече. Понеже ми е първа кола от такъв клас и искам всичко да е както трябва в руски справочник за ремонт прочетох, че е възможно да се чуват, като се напълват и да не се връща маслото от маслените пътища надолу имало клапан който го спирал. На масления филтър знам, че има такъв клапан ама в главата не видях, не че съм се пречкал много на маистора ми като сменя повдигачите. Въпроса ми е към хората които имат опит с такъв двигател или са били по наблюдателни от мен като са разглобявали има ли такова нещо и дали е възможно ако има клапан чукането да се спре ако се смени с изправен. Не ми е update ЕТКА та и не мога да го проверя.




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Клапан за маслото към хидравличните повдигачи

Мнениеот emo-gar » Съб 23 юли 2011 8:54


Колега,точно с твоя мотор не знам как е,но от опита ми с такава система(май се пише "hidraulic rods")-клапанът всъщност си е в самият "повдигач".Имам чувството,че при тебе просто някак се забавя достигането на работно налягане от маслена помпа.Причини-много,като се почне от помпа,маслен филтър,масло(четох,че си сменял консумативи),та се стигне до някои хлабини през които маслото изтича.Аз бих постъпил така:един манометър на мястото на масления датчик и като се видят стойности(при работа,при студен старт,след престой...)-тогава бих ги споделил във форума,със сигурност ще има кой да коментира.
То повдигачите са сменени,ама леглата им гледаха ли за надиране и номинален диаметър?Според мен налягането към повдигачите се взима от маслената магистрала в главата,ама там дали има клапан?На моите коли поне аз не съм виждал.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Клапан за маслото към хидравличните повдигачи

Мнениеот Stivi » Съб 23 юли 2011 10:07


Не се задълбочавай толкова ,"пречукването" за 2-3сек на повдигачите при студен двигател изобщо не е болка за умиране /правене/ ,виж ако се разчукат на загрял тогава е кофти :) Карай си колата и не се вкарвай във филми :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта