


Пасат 6 мнение за мотор 170кс
- popito07
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Здравейте колеги . Предстои ми смяна на сегашният ми Пасат5 и съм си харесал от по новите Пасат6 . Ориентирал съм се към дизела и там виждам два варианта единият по популярен от 140 кс и другият от 170 кс . В момента ми предлагат такъв от 170 с турбокомпресор и интеркулер .....питането ми е ..има ли от какво да се претиснявам и плаша ?и за предпочитане ли е от другия . Иначе колата е 2006г с фул екстри ,кожа на 150 000км за 20 000лв Очаквам и благодаря за мнения.
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Колега, мисля че ВКР мотора на пассата (тоя, дето е 140 коня) има проблеми с помпа-дюзите. Имаше една тема: viewtopic.php?f=24&t=211784&start=15 Тук човека приплаква...
Мисълта ми е да внимаваш, ако се насочиш към този мотор. За по-големия - не знам.
Мисълта ми е да внимаваш, ако се насочиш към този мотор. За по-големия - не знам.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Свещите на 170коня са от проблемните. На мой преиятел му хвърли две на около 140к
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Дюзите са им проблемни също!
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Най-рентабилно е да си караш сегашния Пасат и да си спестиш бъдещи нерви. 

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
K написа:Най-рентабилно е да си караш сегашния Пасат и да си спестиш бъдещи нерви.
А поддръжката на Б3 е още по-евтина.


- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Вземи си Туарег за 20 хилки.Има и V10 за тия пари.Пей сърце.
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Ljubon написа:K написа:Най-рентабилно е да си караш сегашния Пасат и да си спестиш бъдещи нерви.
А поддръжката на Б3 е още по-евтина.Но колегата е преценил, че трябва да се движи по спиралата на прогреса и е избрал Б6, затова иска съвет от знаещи за този автомобил.
Като сложиш цената на турбина и съединител комплект, които са си обичаен проблем при всички TDI от 10 години насам. Същото така прибавяш 4-ри бр. дюзи, защото и те са проблем. В не редки случай има дертове и с главата. Та като ги сметнеш колко струват тези части, цената отива над 10000лв.
Струва си да се замисли човек нали? .....за прогрес говорихме... ма единственото прогресивно нещо е 2 пъти повече проблеми, струващи два пъти повече пари.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
morfei1 е прав, и не е прав. Има много Б6, които си вървят безпроблемно и не са влизали никога в сервиз за ремонти. Но такива екземпляри не се продават! Обикновено Б6 отива на пазара, не защото собственикът е решил да минава на Б7, а когато се появят симптоми за предстоящи скъпоструващи ремонти. Така че да попаднеш на читав екземпляр, особено в БГ, си е чиста 6-ца от тотото. 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Всъщност това, което ЛюбоН казва важи не само за Пассат Б6, ами за всички автомобили като цяло. Когато немецът/италианецът/австриецът/холандецът си сметне предстоящите разходи и прецени, че не си заслужава да се занимава, просто я пуска за продан. В общи линии май и в България е така. Като стане за основен - шибай добавката и айде на пазара 

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
bnick написа:Свещите на 170коня са от проблемните. На мой преиятел му хвърли две на около 140к
Естествено става въпрос за дюзите

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
morfei1 написа:Ljubon написа:K написа:Най-рентабилно е да си караш сегашния Пасат и да си спестиш бъдещи нерви.
А поддръжката на Б3 е още по-евтина.Но колегата е преценил, че трябва да се движи по спиралата на прогреса и е избрал Б6, затова иска съвет от знаещи за този автомобил.
Като сложиш цената на турбина и съединител комплект, които са си обичаен проблем при всички TDI от 10 години насам. Същото така прибавяш 4-ри бр. дюзи, защото и те са проблем. В не редки случай има дертове и с главата. Та като ги сметнеш колко струват тези части, цената отива над 10000лв.
Тези неща откога влизат към обслужването

- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Не, но в първата година-две поне 2 от изброените 4 неща ще се проявят и 

Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
@bnick, ти пък така го обясняваш все едно не влизат в графа много често срещани проблеми при този мотор. Това че караш такъв Пасат, и това че досега не ти се е случвало, абсолютно нищо незначи. Явно не ти се е налагало да плащаш, и затова не си в течение, защото едно е да плащаш и да те остави на пътя, друго е да четеш теми във форума.
То е достачъно да провериш, че за последния месец - два има поне пет теми с изгорели дюзи в този форум. Досега не си спомянм, за 3 години някой да е сменял дюзи на 1.9 PD или хората се броят на пръстине на половината ми ръка.
Както и да е, всеки си има мнение по въпроса, а моето е че 2.0 TDI на VAG е новият скъпоструващ душе-губ след веобразното 2.5 TDI. Определено е един достоен наследник, в лошия смисъл на думата.
То е достачъно да провериш, че за последния месец - два има поне пет теми с изгорели дюзи в този форум. Досега не си спомянм, за 3 години някой да е сменял дюзи на 1.9 PD или хората се броят на пръстине на половината ми ръка.
Както и да е, всеки си има мнение по въпроса, а моето е че 2.0 TDI на VAG е новият скъпоструващ душе-губ след веобразното 2.5 TDI. Определено е един достоен наследник, в лошия смисъл на думата.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат 6 мнение за мотор 170кс
Морфей, бник кара 1.9 ТДИ, затова е толкоз позитивно настроен явно 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта