глава 1,6-1,9 д

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kawa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 12:24
Автомобил: passat b6
Двигател: bkp 2006
Местоположение: долни дъбник

глава 1,6-1,9 д

Мнениеот kawa » Сря 27 юли 2011 8:59


здравейте колеги искам да попитам тези от вас които са по запознати каква е разликата в главите на 1,6д и 1,9 д
има ли разлика и ства ли глава от 1,6д на 1,9д и обратното
става въпрос за голф чист дизел

надявам се сте ме разбрали какво питам
мерси предварително за отговорите

поздрави на всички




Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот butsefal » Сря 27 юли 2011 21:40


колега, и аз съм на подобна тема и сега се ровя - няма как да стане защото на 1,9 и на 1,6 диаметрите и хода на буталата нямат нищо общо....


Потребителски аватар
kawa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 12:24
Автомобил: passat b6
Двигател: bkp 2006
Местоположение: долни дъбник

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот kawa » Сря 27 юли 2011 22:08


да колега има разлика в диаметъра и хода на буталата но каква е разликата в главите те са равни нямат горивни камери които да са със размера на буталата горивната камера е в самото бутало и това ме навежда на мисълта че може да стане от 1,6 на 1,9 и обратно
незнам само дали има разлика в диаметъра на клапаните
за това питам някои който е по запознат


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот ventotdi » Сря 27 юли 2011 22:11


Колега горивната камера в в главата ,а не в буталото ...ти казваш 1.6 и 1.9 и аз се сещам за старите предкамерни печки така че .... ;)


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот PACH » Сря 27 юли 2011 22:25


Предполагам колегата има в предвид предкамерните дизели 1.6 и 1.9, които са от едно и също поколение.Главите пасват но не от всички модели.Имат рамзинаване в отворите за масло и вода.Отиди в някой магазин за авточасти и наложи гарнитурите.


Потребителски аватар
kawa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 12:24
Автомобил: passat b6
Двигател: bkp 2006
Местоположение: долни дъбник

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот kawa » Сря 27 юли 2011 22:42


колеги извинявам се за неоточнението става вапрос точно за старите предкамерни дизели
пуснах темата защото счупих мотора 1,6д и си мислех вместо да го оправям да си взема някой читав блок 1,9 и да си ползвам мойта глава но несъм напълно сигорен че ще стане и за това питам

поздрави


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот don hose » Чет 28 юли 2011 9:33


Ако мотора ти е с маслени повдигачи, главите стават.Ако сложиш твоята глава на 1.9 долнище ще му качиш степента на сгъстяване.


Потребителски аватар
kawa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 12:24
Автомобил: passat b6
Двигател: bkp 2006
Местоположение: долни дъбник

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот kawa » Чет 28 юли 2011 10:13


да колега с маслени повдигачи е главата нее с реглажните
какво ще рече че ще кача степента на сгъстяване
какви ще са последствиата

поздрави


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот butsefal » Съб 30 юли 2011 8:38


На мен също ми е любопитно какво ще стане.... ако може обяснете м алко по подробно (въртящ момент, коне, напрежение по бутала, биели и тн....) :roll:


Потребителски аватар
kawa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 12:24
Автомобил: passat b6
Двигател: bkp 2006
Местоположение: долни дъбник

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот kawa » Пон 01 авг 2011 8:28


никой ли не може да каже какво ще се получи колеги


Потребителски аватар
kawa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 12:24
Автомобил: passat b6
Двигател: bkp 2006
Местоположение: долни дъбник

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот kawa » Пон 08 авг 2011 9:25


:banghead:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот emo-gar » Пон 08 авг 2011 19:19


Стига си би главата в дувара,ами влез в първия магазин и поискай да ти покажат гарнитури за глава 1.9 и 1.6.Понеже и аз не знам дали има разлики в магистрали и размери-това бих направил за безплатно сравнвение.Компресия как ще се вдигне не знам,според мен отдолу главите са равни като тепсия.За клапани,ход,диаметри...не знам.


Потребителски аватар
kawa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 12:24
Автомобил: passat b6
Двигател: bkp 2006
Местоположение: долни дъбник

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот kawa » Вто 09 авг 2011 9:22


мерси колега но съм ги сравнил разлика има само в диаметъра на цилиндъра незнам само с клапаните как стоят нещата имат ли разлика и разпределителниа вал дали е същиа

поздрави


stefaan84
Мнения: 80
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот stefaan84 » Пет 12 авг 2011 15:19


Здравеите колеги, не искам да отвариам нова тема затова пиша тук!! Сащо като колегата смених блока от 1,6д с 1,6тд, но вазникна проблем оказасе че блока 1,6тд има една маслена магистрала повече от 1.6д, сложихме тапа тами днес затворихме мотора и започна да тече вода от това миасто,става вапрос между главата и блока точно кадето е тази тапа!! Искам да попитм ниакои правил ли е тази операциа с блок от 1.6тд и глава от 1.6д и как точно с каква гарнитура, защото аз го сглобих с гарнитура от 1,6д? Предварително благодариа!


Потребителски аватар
kawa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 12:24
Автомобил: passat b6
Двигател: bkp 2006
Местоположение: долни дъбник

Re: глава 1,6-1,9 д

Мнениеот kawa » Пет 12 авг 2011 23:39


колега несъм съвсем сигорен но мисля че няма да стане
ще трябва да смениш и глава с такава с два маслоотливни отвора
тези с единиа са по стариа вариант

поздрави



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 39 госта