


Дилема за ЕГР-а на ПД
Дилема за ЕГР-а на ПД
Колеги, дайте идея какво да направя с ЕГР-а на помпа-дюза(AWX мотор) понеже започна да сълзи от двете дупчици за изравняване на налягането(а иначе си работи)?Та идеята ми е дали да купя нов за около 300лв или да го изолират софтуеърно(нямам идея колко ще струва ,а и дали става безпроблемно), като най-вече ме интересува дали новия няма да текне и той след 6 месеца ? Благодаря предварително.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
Колега ,моя го чистих,изключен е от компа,пълних дупките със силикон и никакъв резултат освем,че продължаваше да ми мърля мотора.Взех един 2-ра ръка и засега номам проблем.Бях решил да му нарезвам резба и да го затапя с болт,но ми изпадна тоза и затова за сега съм се разминал с побългаряването. А ако си решил да го ограничиш какъв е смисъла да купуваш нов- по-добре пробвай да му нарежеш резба и болт с гарнитурка и мисля,че ще се получи
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
Направи ми впечатление,че common-rail -a се държи по-добре със изолиран ( механично ) Егр, отколкото ПД-та. Честно казано, не знам защо,но мотора работи по-твърдо. Пробвано е на 2 Пд и 2 CR, и засега Пд-та и двата са "отпушени" 

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
red.devilll написа:А ако си решил да го ограничиш какъв е смисъла да купуваш нов- по-добре пробвай да му нарежеш резба и болт с гарнитурка и мисля,че ще се получи
За това се чудя - нов или стария ,но да го огранича софтуеърно.Принципно съм се спрял на нов ЕГР ,но ме притеснява факта да не текне и той след 3-4 месеца

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
morfei1 написа:Задавал ли си си въпроса от къде идва маслото?
Не е много ,от смяна до смяна около 300-400 мл пада нивото.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
morfei1 написа:Задавал ли си си въпроса от къде идва маслото?
Дали може да е от картерните газове?
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.
Последна промяна от bai_ILIA на Вто 02 авг 2011 17:48, променено общо 1 път.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
kiki1 написа:Колеги, дайте идея какво да направя с ЕГР-а на помпа-дюза(AWX мотор) понеже започна да сълзи от двете дупчици за изравняване на налягането(а иначе си работи)?Та идеята ми е дали да купя нов за около 300лв или да го изолират софтуеърно(нямам идея колко ще струва ,а и дали става безпроблемно), като най-вече ме интересува дали новия няма да текне и той след 6 месеца ? Благодаря предварително.
и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
направи си софт с разширени настройки за EGR- стигам до стойности над 36000 и отдавна нямам такава тъпня и на двата си пасата
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
bai_ILIA написа:идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.
От пръчката въобще не излизат газове..
ulipet написа:kiki1 написа:
и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно
в кой канал се влиза?
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
niks76 написа:направи си софт с разширени настройки за EGR- стигам до стойности над 36000 и отдавна нямам такава тъпня и на двата си пасата
Кой може да го направи това?
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
kiki1 написа:bai_ILIA написа:идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.
От пръчката въобще не излизат газове..ulipet написа:kiki1 написа:
и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно
в кой канал се влиза?
http://www.tdibg.com/index.php?option=c ... &Itemid=50
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
kiki1 написа:bai_ILIA написа:идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.
От пръчката въобще не излизат газове..ulipet написа:kiki1 написа:
и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно
в кой канал се влиза?
На адаптация 3-ти канал.Фабрично е 32768,ти го направи по-голямо числото!

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД
nasko1978 написа:kiki1 написа:bai_ILIA написа:идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.
От пръчката въобще не излизат газове..ulipet написа:kiki1 написа:
и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно
в кой канал се влиза?
На адаптация 3-ти канал.Фабрично е 32768,ти го направи по-голямо числото!
По този начин на AVF не се получава. След затапване на ЕГР-а спира теча, но почва да набива на извънградско грешка на ДВГ. Решението за мен е ремап! По този въпрос съм говорил с Брезел.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта