Дилема за ЕГР-а на ПД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот kiki1 » Пон 01 авг 2011 23:05


Колеги, дайте идея какво да направя с ЕГР-а на помпа-дюза(AWX мотор) понеже започна да сълзи от двете дупчици за изравняване на налягането(а иначе си работи)?Та идеята ми е дали да купя нов за около 300лв или да го изолират софтуеърно(нямам идея колко ще струва ,а и дали става безпроблемно), като най-вече ме интересува дали новия няма да текне и той след 6 месеца ? Благодаря предварително.




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот red.devilll » Пон 01 авг 2011 23:20


Колега ,моя го чистих,изключен е от компа,пълних дупките със силикон и никакъв резултат освем,че продължаваше да ми мърля мотора.Взех един 2-ра ръка и засега номам проблем.Бях решил да му нарезвам резба и да го затапя с болт,но ми изпадна тоза и затова за сега съм се разминал с побългаряването. А ако си решил да го ограничиш какъв е смисъла да купуваш нов- по-добре пробвай да му нарежеш резба и болт с гарнитурка и мисля,че ще се получи


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот IvailoOo » Вто 02 авг 2011 9:01


Направи ми впечатление,че common-rail -a се държи по-добре със изолиран ( механично ) Егр, отколкото ПД-та. Честно казано, не знам защо,но мотора работи по-твърдо. Пробвано е на 2 Пд и 2 CR, и засега Пд-та и двата са "отпушени" :?


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот kiki1 » Вто 02 авг 2011 10:03


red.devilll написа:А ако си решил да го ограничиш какъв е смисъла да купуваш нов- по-добре пробвай да му нарежеш резба и болт с гарнитурка и мисля,че ще се получи

За това се чудя - нов или стария ,но да го огранича софтуеърно.Принципно съм се спрял на нов ЕГР ,но ме притеснява факта да не текне и той след 3-4 месеца :?Някой слагал ли е нов да сподели мнение?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот morfei1 » Вто 02 авг 2011 14:18


Задавал ли си си въпроса от къде идва маслото?


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот kiki1 » Вто 02 авг 2011 15:03


morfei1 написа:Задавал ли си си въпроса от къде идва маслото?

Не е много ,от смяна до смяна около 300-400 мл пада нивото.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот red.devilll » Вто 02 авг 2011 17:21


morfei1 написа:Задавал ли си си въпроса от къде идва маслото?

Дали може да е от картерните газове?


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот bai_ILIA » Вто 02 авг 2011 17:45


идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.

Последна промяна от bai_ILIA на Вто 02 авг 2011 17:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот ulipet » Вто 02 авг 2011 17:47


kiki1 написа:Колеги, дайте идея какво да направя с ЕГР-а на помпа-дюза(AWX мотор) понеже започна да сълзи от двете дупчици за изравняване на налягането(а иначе си работи)?Та идеята ми е дали да купя нов за около 300лв или да го изолират софтуеърно(нямам идея колко ще струва ,а и дали става безпроблемно), като най-вече ме интересува дали новия няма да текне и той след 6 месеца ? Благодаря предварително.

и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот niks76 » Вто 02 авг 2011 18:00


направи си софт с разширени настройки за EGR- стигам до стойности над 36000 и отдавна нямам такава тъпня и на двата си пасата


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот kiki1 » Вто 02 авг 2011 18:02


bai_ILIA написа:идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.

От пръчката въобще не излизат газове..
ulipet написа:
kiki1 написа:

и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно

в кой канал се влиза?


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот kiki1 » Вто 02 авг 2011 18:03


niks76 написа:направи си софт с разширени настройки за EGR- стигам до стойности над 36000 и отдавна нямам такава тъпня и на двата си пасата

Кой може да го направи това?


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот ulipet » Вто 02 авг 2011 18:07


kiki1 написа:
bai_ILIA написа:идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.

От пръчката въобще не излизат газове..
ulipet написа:
kiki1 написа:

и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно

в кой канал се влиза?

http://www.tdibg.com/index.php?option=c ... &Itemid=50


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот nasko1978 » Вто 02 авг 2011 19:42


kiki1 написа:
bai_ILIA написа:идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.

От пръчката въобще не излизат газове..
ulipet написа:
kiki1 написа:

и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно

в кой канал се влиза?


На адаптация 3-ти канал.Фабрично е 32768,ти го направи по-голямо числото! :да:


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дилема за ЕГР-а на ПД

Мнениеот Vanich » Вто 02 авг 2011 20:31


nasko1978 написа:
kiki1 написа:
bai_ILIA написа:идвам от там, откъдето винаги ще идва - тоест картерните газове.

От пръчката въобще не излизат газове..
ulipet написа:
kiki1 написа:

и мойто ЕГР сълзи когато е в нормална стойност 32768,но когато го огранича софтуерно на 33768 спира, пробвай да го ограничиш софтуерно

в кой канал се влиза?


На адаптация 3-ти канал.Фабрично е 32768,ти го направи по-голямо числото! :да:


По този начин на AVF не се получава. След затапване на ЕГР-а спира теча, но почва да набива на извънградско грешка на ДВГ. Решението за мен е ремап! По този въпрос съм говорил с Брезел.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта