Преди няколко месеца забелязах че колата ми е вдигнала разхода с около 2 литра.Закачих я на компа и показа че е сензор за температура на горивото.След смяна установих че е бил скъсан кабел преди буксата и го оправих и грешката исчезна.Разхода обаче не падна до нормално,остана си с литър по-висок.Тръгнах си за БГ и след зареждане в Австрия ми светна чека и при изпреварване забелязах че отзад изпушва.В БГ заредих нафта и чека угасна,един майстор ми каза че разхода е от дебитометъра и да го почистя.Качих я пак на компа и ми показа точно дебитометър.След като тръгнах да се прибирам пак за Германия ми направи впечатление че колата при рязко подаване на газ пуши толкова много че на задното стъкло не се вижда нищо и колата ми влиза 3 пъти в авариен режим.След гасене и палене на ново се оправяше и така се прибрах.Тук я качих на компа и ми даде пак грешка в дебитометъра и турбото.Смених дебитометъра.Разхода си остана с литър нагоре,пушенето си остана,но вече не е влизала в авариен режим.Пушенето исчезва след каране по магистралата на СПОРТ режим,но само за някой ден.Един майстор ми каза че ЕГР е причината не е турбото.Вчера я качих пак на компа и ми изписа грешка
Р1261 -клапан за помпово впръскаване ,цилиндър 1: надхвърлен лимит
-прекъсва
Та питането ми е как мога да разбера дали е турбината или ЕГР или дюза???
Passat b6. 2.0 TDI,BKP 2008 ,Турбо,ЕГР или Дюзи
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 30 юни 2015 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6. 2.0 TDI,BKP 2008 ,Турбо,ЕГР или Дюзи
Колата пак започна да влиза в авариен режим често.Грешките са Р0101 и Р0299.Никой ли не може да даде някакъв акъл преди да ми одерат кожата в сервиза.Огледах тези пътища от турбото към кулера ама не усещам да духа,иначе по снадките са омаслени яко.Ако някой може да помогне 

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat b6. 2.0 TDI,BKP 2008 ,Турбо,ЕГР или Дюзи
А огледа ли вакум маркучетата?Ако имаш някое скъсано симптомите ще са същите...
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 30 юни 2015 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6. 2.0 TDI,BKP 2008 ,Турбо,ЕГР или Дюзи
Гледах ,но нищо не видях.Утре съм в сервиза и ще пиша какво е
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 30 юни 2015 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6. 2.0 TDI,BKP 2008 ,Турбо,ЕГР или Дюзи
И така,казаха ми че или е един регулатор или турбото.Изчистиха грешката и ще отида ако пак се появи да сменят регулатора и след това остава турбото 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 30 юни 2015 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6. 2.0 TDI,BKP 2008 ,Турбо,ЕГР или Дюзи
Проблема е решен.Тествах си всички вакуми и намерих спукан точно преди турбото и щуцера на помпата беше счупен. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта