колеги наложи се да сменя горния маркуч от водния радиатор към мотора защото капеше.Наложи се да извадя и датчика ,от който взима информация стрелката на таблото за температурата на мотора.Открих проблем ,че се е запушила частично тръбичката на пастмасовия тройник през която се обезвъздушава системата и го почистих .Резултата е ...преди мотора по стрелка седеше на 85 градуса и на 90 пускаше перките (сменил съм датчика на перките първа степен на 88 градуса) ,а сега седи точно на 80 градуса и на 85 пуска перките.Къде е проблема...,че съм бутал нещо датчика за стрелката ли и как мога да замеря реалната температура на антифриза .... и да мога да разбера тия перки реално на колко градуса се пускат
стрелката е общо взето формалност,като загрее следиш дали двата маркуча са с еднаква температура и според мен няма смисъл да са пържи на 90градуса,85 си е перфектно.
vinixxx написа:стрелката е общо взето формалност,като загрее следиш дали двата маркуча са с еднаква температура ...
Като кажете ей така "стрелката била формалност" , мерете с две ръце хванали маркучите , направо ще падна ... Първо така се говори за таблата на TDI , а не за мотор AAZ , освен това аз имам мотор TDI и стрелката ми си показва напълно адекватно , както и да е .
Към автора - направи проба с друг датчик и пак помисли след резултата .
колега не ми се дават пари за нещо ,в което не съм сигурен дали ще се подобри ....Ако разбера ,че със сигурност е от датчика ...сменям веднага Просто всичко стана изведнъж след интервенцията ,която направих.