Здравейте,
Искам да ви попитам някои знае ли,какво може да е повредата когато почне да свети подгряването на свещите на пасат 6 2.0 TDI,и турбото изключва колата влиза в авариен режим.Смених ЕГР клапан охладителя на ЕГР заедно с вакум клапан.
Благодаря

PASSAT 6 проблем с турбото
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: PASSAT 6 проблем с турбото
Направи диагностика и ще се види какъв е проблема на колата.
Re: PASSAT 6 проблем с турбото
сменял съм филтър за твърди частици не е от тована компщтър показа ЕГР клапан и негого сменис нов и сега пак проблема е същия почва да свети подгряването на свещите и турбото спира
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT 6 проблем с турбото
Зацапана геометрия.
Re: PASSAT 6 проблем с турбото
при мен имаше 2 проблема - единият беше тотална греда - колата все едно заработи на 3 цилиндъра и след няколко КМ вече не можеше да движи, но двигателя работеше. като изтина двигателят - не палеше повече - тогава светеха 2 лампи - чек енджина и мигаше тая за подгрева - оказа се ЕГР клапан, който смених с нов.
Друг проблем имаше като по баир дадеш газ колкото може. Тогава си мислех и аз за турбо , геометрия и т.н. - грешката не си я спомням много - но беше от сорта на следното - преди и след ДПФ има датчици за контрол на налягането. те доколкото знам мерят съпротивлението на ДПФ за възхушния поток. та при мен тая разлика в наляганията беше доста над нормата. реши се след изтърбушване на ДПФ. Преди това нямах проблеми с ДПФ и не се бях замислял за него. Но по тоя случай взех да го следа и се оказа че се пълни и стартира регенерация на около 80-100 км градско.
Друг проблем имаше като по баир дадеш газ колкото може. Тогава си мислех и аз за турбо , геометрия и т.н. - грешката не си я спомням много - но беше от сорта на следното - преди и след ДПФ има датчици за контрол на налягането. те доколкото знам мерят съпротивлението на ДПФ за възхушния поток. та при мен тая разлика в наляганията беше доста над нормата. реши се след изтърбушване на ДПФ. Преди това нямах проблеми с ДПФ и не се бях замислял за него. Но по тоя случай взех да го следа и се оказа че се пълни и стартира регенерация на около 80-100 км градско.
Re: PASSAT 6 проблем с турбото
Днес установих проблема:
Прекъснат кабел на буксата към ЕГР.
Благодаря за съветите
Прекъснат кабел на буксата към ЕГР.
Благодаря за съветите
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта