каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот Golfardo » Нед 21 авг 2011 8:07


геометрията е чистена н 75 сменен изолиран егр картерни газове на земята лога е правен на 3 4 5 предавка
Прикачени файлове
log.xls
(37 KиБ) Свален 242 пъти

Последна промяна от Golfardo на Нед 21 авг 2011 13:18, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот ventotdi » Нед 21 авг 2011 9:19


нещо не мога да отворя файла ... с какво да пробвам колега :)


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот Golfardo » Нед 21 авг 2011 9:31


exel


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот ventotdi » Нед 21 авг 2011 11:10


ексела ми не го отвори аз за това се учудих :)


PyMu
Серпентина с турболатор
Мнения: 1350
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 12:41
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU 2000 185hp
Местоположение: София

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот PyMu » Нед 21 авг 2011 11:11


Golfardo, запази файла като *.xls, защото тези с "х" накрая за за по-нови офис пакети... (напр. *.docx, *.pptx и т.н.)


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот Golfardo » Нед 21 авг 2011 13:19


файла е готов


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот ventotdi » Нед 21 авг 2011 17:05


колега,гледам ти лога през телефона и ми е малко не подредено но от това,което успях да видя,че ЕГР-а не затваря добре. Затапи го и ще видиш как налягането на турбото ще идва на време и дебитомера ще си прави стойностите! Извинявам се ,ако имам правописни грешки :)


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот Golfardo » Нед 21 авг 2011 17:22


егр-то по горе сам написал че е затапен :)


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот nasko1978 » Нед 21 авг 2011 20:01


А какъв е точно проблема? :roll:
Лога не е много читав!
Направи го на прав и дълъг участък с помощник до тебе!С пълна газ от 1500-4000 об/мин.на 3-та или 4-та скорост! :012:


Milevv
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 01 ное 2010 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: димитровград

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот Milevv » Нед 21 авг 2011 20:08


Колега опиши проблема какъв ти е!
Святка ти чек-а и забива ли?
Някакви грешки изкарва ли на диагностиката???


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот ventotdi » Нед 21 авг 2011 21:51


колега провери да не би да се е продупчила ламаринката която сте сложи ли за затапване :)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот ventotdi » Нед 21 авг 2011 21:56


колега стойностите на дебитомера и турбото не са добри ... късно имаш бууст и дебитомера почти никъде не видях да прави исканите стойности ... за това си помислих проблем с ЕГР-а ... Направи лог с милиграмите да видим :) .То това АЛХ мисля ,че с 38 милиграма вървеше ,а щом е с чип ... не знам колко са пуснали ... относно турбото ... струва ми се ,че прави стокови стойности !


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот Dobromirski » Пон 22 авг 2011 7:19


Стоковото налягане е 1,9 а тук , както виждаш се иска 2,1 bar. , така , че максималното налягане е добре. Исканата стойност на дебитомера е 850 за да не се изисква отваряне на ЕГР , но наистина реалните стойности на дебитомера са ниски. В действителност колата пуши ли ? Защото този лагав буст, може да се дължи на малко нафта, а пък малкото нафта, може да се дължи на ниските стойности на дебитомера ( усещаш ли тънката уловка), които пък може да се резултат на ниска проходимост или на дефектен дебитомер . Нищо не си казал за състоянието на всмукателният колектор и катализатора ? И Лога не го прави на 4000 rpm, че тук няма какво да се разбере . Бий 4-та на 1200 оборота и газ до ламарината. На около 2500 върни газта за около 5 секунди и пак газ до край. И пусни един канал на количеството нафта, за да можем да се ориентираме какво се случва. Най-лесно към момента ти е да подмениш дебитомера с този на някой приятел !
И погледни дали в ECU-то виждаш скоростта на движение на колата ( Vss ).


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот Golfardo » Пон 22 авг 2011 19:46


Пластина има на егр и на турбината дебели се 4 мм не са спукани.Дебитомера никога не е сменян от както сам купил колата от 4 години.Колата не забива.Актуатора на турбото е сменян нз дали сам го настроил правилно.Няма катализтор,пуши като я изрежа малко черно,като я запаля на студен старт на място с натисната газ до 1300 об. пуши бяло,докато не я поизрежа малко да тръгне и турбото.н75 сменен.Не дава грешки на компа.Егр-то не сам сигурен дали е изолирано през компа.И като мн странен шум се чува въздухът на турбото като я напъна на 3-та примерно се едно като фуния всякаш нещо пречи.Иначе турбото свири.Колекторите са чисти всичките.Това с фунията го прави само на загрял двигател,иначе само свири,като я напъвам.Масло харчи 700 гр на 10000 км.От вървежа не се оплаквам,обаче има някакав лаг.Фунията не мога да разбера от какво е.На лог-а не ми харесва нито надуването нито стоиностите на дебитомера.Дебитомера не прави исканите стойности никога! Дайте съвети а аз ще направя хубав лог заедно и с горивото.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен

Мнениеот Dobromirski » Пон 22 авг 2011 20:37


Golfardo написа:Дебитомера не прави исканите стойности никога!

Dobromirski написа: Исканата стойност на дебитомера е 850 за да не се изисква отваряне на ЕГР

:idea:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта