


каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
геометрията е чистена н 75 сменен изолиран егр картерни газове на земята лога е правен на 3 4 5 предавка
- Прикачени файлове
-
- log.xls
- (37 KиБ) Свален 242 пъти
Последна промяна от Golfardo на Нед 21 авг 2011 13:18, променено общо 3 пъти.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
нещо не мога да отворя файла ... с какво да пробвам колега 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
ексела ми не го отвори аз за това се учудих 

-
- Серпентина с турболатор
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Чет 20 яну 2011 12:41
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU 2000 185hp
- Местоположение: София
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
Golfardo, запази файла като *.xls, защото тези с "х" накрая за за по-нови офис пакети... (напр. *.docx, *.pptx и т.н.)
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
файла е готов
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
колега,гледам ти лога през телефона и ми е малко не подредено но от това,което успях да видя,че ЕГР-а не затваря добре. Затапи го и ще видиш как налягането на турбото ще идва на време и дебитомера ще си прави стойностите! Извинявам се ,ако имам правописни грешки 

-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
егр-то по горе сам написал че е затапен 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
А какъв е точно проблема?
Лога не е много читав!
Направи го на прав и дълъг участък с помощник до тебе!С пълна газ от 1500-4000 об/мин.на 3-та или 4-та скорост!

Лога не е много читав!
Направи го на прав и дълъг участък с помощник до тебе!С пълна газ от 1500-4000 об/мин.на 3-та или 4-та скорост!

-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 01 ное 2010 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: димитровград
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
Колега опиши проблема какъв ти е!
Святка ти чек-а и забива ли?
Някакви грешки изкарва ли на диагностиката???
Святка ти чек-а и забива ли?
Някакви грешки изкарва ли на диагностиката???
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
колега провери да не би да се е продупчила ламаринката която сте сложи ли за затапване 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
колега стойностите на дебитомера и турбото не са добри ... късно имаш бууст и дебитомера почти никъде не видях да прави исканите стойности ... за това си помислих проблем с ЕГР-а ... Направи лог с милиграмите да видим
.То това АЛХ мисля ,че с 38 милиграма вървеше ,а щом е с чип ... не знам колко са пуснали ... относно турбото ... струва ми се ,че прави стокови стойности !

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
Стоковото налягане е 1,9 а тук , както виждаш се иска 2,1 bar. , така , че максималното налягане е добре. Исканата стойност на дебитомера е 850 за да не се изисква отваряне на ЕГР , но наистина реалните стойности на дебитомера са ниски. В действителност колата пуши ли ? Защото този лагав буст, може да се дължи на малко нафта, а пък малкото нафта, може да се дължи на ниските стойности на дебитомера ( усещаш ли тънката уловка), които пък може да се резултат на ниска проходимост или на дефектен дебитомер . Нищо не си казал за състоянието на всмукателният колектор и катализатора ? И Лога не го прави на 4000 rpm, че тук няма какво да се разбере . Бий 4-та на 1200 оборота и газ до ламарината. На около 2500 върни газта за около 5 секунди и пак газ до край. И пусни един канал на количеството нафта, за да можем да се ориентираме какво се случва. Най-лесно към момента ти е да подмениш дебитомера с този на някой приятел !
И погледни дали в ECU-то виждаш скоростта на движение на колата ( Vss ).
И погледни дали в ECU-то виждаш скоростта на движение на колата ( Vss ).
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
Пластина има на егр и на турбината дебели се 4 мм не са спукани.Дебитомера никога не е сменян от както сам купил колата от 4 години.Колата не забива.Актуатора на турбото е сменян нз дали сам го настроил правилно.Няма катализтор,пуши като я изрежа малко черно,като я запаля на студен старт на място с натисната газ до 1300 об. пуши бяло,докато не я поизрежа малко да тръгне и турбото.н75 сменен.Не дава грешки на компа.Егр-то не сам сигурен дали е изолирано през компа.И като мн странен шум се чува въздухът на турбото като я напъна на 3-та примерно се едно като фуния всякаш нещо пречи.Иначе турбото свири.Колекторите са чисти всичките.Това с фунията го прави само на загрял двигател,иначе само свири,като я напъвам.Масло харчи 700 гр на 10000 км.От вървежа не се оплаквам,обаче има някакав лаг.Фунията не мога да разбера от какво е.На лог-а не ми харесва нито надуването нито стоиностите на дебитомера.Дебитомера не прави исканите стойности никога! Дайте съвети а аз ще направя хубав лог заедно и с горивото.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: каде е проблема голф 4алх 90 конч с чип н 75 сменен
Golfardo написа:Дебитомера не прави исканите стойности никога!
Dobromirski написа: Исканата стойност на дебитомера е 850 за да не се изисква отваряне на ЕГР

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта