Колеги при Опел Астра Н има доста дизели и искам съвет кой е
по читав и здрав защото получавам доста разнопосочни мнения и не става ясно какви са разликите м/у тези двг.
Ако някой има подобна да драсне дали има и сериозна разлика в обслужването.
Z17DTL 1.7 16V 80hp
Z17DTH 1.7 16V 101hp F23WR
Z17DTJ 1.7 16V 110hp M32WR
Z17DTR 1.7 16V 125hp M32WR
Z19DTL 1.9 8V 101hp M32WR
Z19DT 1.9 8V 120hp
Z19DTJ 1.9 16V 120hp



Дизел - CDTI съвет и разлики
- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
имам наблюдения над 1.7 16v 101 мотора е исузо за градско е доста приятен за каране с къси скорости поема добре в ниските обороти но като цяло е доста спънат в сравнение 1.9 tdi 90кс няма силно изразеното изтегляне като при тди гори доста около 7 градско без климатик
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
tdi fen написа:имам наблюдения над 1.7 16v 101 мотора е исузо за градско е доста приятен за каране с къси скорости поема добре в ниските обороти но като цяло е доста спънат в сравнение 1.9 tdi 90кс няма силно изразеното изтегляне като при тди гори доста около 7 градско без климатик
Абе все Опел-дизел няма добър вариянт според мен. Имах Астра G със стария мотор 101 коня наистина TDI е доста по-пъргав и икономичен мотор, доста лакома беше среден разход около 6.5 - 7. От по-новите комън рейл нямам чак такива впечатления, но имам приятелка, която работи в представителството на Опел и съм правил тест драйвчета и мисля, че определено информацията за конските сили не отговаря на истината. То от по-новите дизели на която и марка да вземеш... ама поне да е марка доказала се от преди с добри дизели. Опел определено бяха най-зле още от преди.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
Новите дизели на Опел са от... Фиат 

-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
най-новите не са,само 1,9цдти са на фиат,1,7 цдти са си тяхни,уж най-нова разработка.
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
viewtopic.php?t=270213
Колега, бих те посъветвал да гледаш добре като искаш точно такава кола.Оказа се ,че доста Опели имат тоя проблем, а той определено не е маловажен.1.7 си е Опел. 1.3 и 1.9 са Фиат. Шефката ми караше служебна Астра 1.9 120кс и съм я карал.Не знам за поддръжка как е, но като вървеж е самолет. Със 6 скорости беше.Ама все пак Опел с двигател на Фиат
Колега, бих те посъветвал да гледаш добре като искаш точно такава кола.Оказа се ,че доста Опели имат тоя проблем, а той определено не е маловажен.1.7 си е Опел. 1.3 и 1.9 са Фиат. Шефката ми караше служебна Астра 1.9 120кс и съм я карал.Не знам за поддръжка как е, но като вървеж е самолет. Със 6 скорости беше.Ама все пак Опел с двигател на Фиат

- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
110afn написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=270213
Колега, бих те посъветвал да гледаш добре като искаш точно такава кола.Оказа се ,че доста Опели имат тоя проблем, а той определено не е маловажен.1.7 си е Опел. 1.3 и 1.9 са Фиат. Шефката ми караше служебна Астра 1.9 120кс и съм я карал.Не знам за поддръжка как е, но като вървеж е самолет. Със 6 скорости беше.Ама все пак Опел с двигател на Фиат

- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
на този които имам наблюдения също лампата за маслото му гаснеше няколко секунди след като запали
п.п колега с 1.9CDTI 120кс имаше проблем с егр клапана и трябваше да го подмени с нов бяха му казали че е често срещан дефект
п.п колега с 1.9CDTI 120кс имаше проблем с егр клапана и трябваше да го подмени с нов бяха му казали че е често срещан дефект
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
stefan4o написа:Новите дизели на Опел са от... Фиат
Вярно е, ама и те не са много цвете за мирисане. JTD са от първите серийно монтирани комън-рейли в света обаче и те са сред първенците по лакомия.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
Ако ще е опел бензин да е 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
Stivi написа:Ако ще е опел бензин да е
Като теглиш чертата за Опел е така

- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
Аа, Хлопел имаме служебен бензин - Е няма такава ламя . Т.е - No tnks
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
StS написа:Аа, Хлопел имаме служебен бензин - Е няма такава ламя . Т.е - No tnks
Да ама дизелите им не са най най. Мога да кажа че 1,9 120кс наистина върви много хубаво и от 0км до 150 000км не е имал нито 1 проблем този който имам предвид. Ноооо... много хора са изпищяли от друга страна.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
hooligan_sk написа:StS написа:Аа, Хлопел имаме служебен бензин - Е няма такава ламя . Т.е - No tnks
Да ама дизелите им не са най най. Мога да кажа че 1,9 120кс наистина върви много хубаво и от 0км до 150 000км не е имал нито 1 проблем този който имам предвид. Ноооо... много хора са изпищяли от друга страна.
Колега така е хората пищят и VW ,AUDI,SEAT,BMW и с останалите марки. Всичко е на късмет и на това кой как е карал колата.
Братовчед ми е с Голф 4 2002г 1,9 101 коня(такси и е препищял от ремонти -по километраж е на около 550-600 000 км сигурно вече).
Един приятел с вектра Б 2000DTH 101 коня 1999 година по километраж до преди 2 седмици беше на 997 000 км При него е от 131 000км както свички нов внос и за 866 000 км са сменени два дебитомера,2или 3 скоростни кутии(не съм много сигурен,но мисля че са две) и другуто е тампони на заден мост и повече биалети,защото каза че те не издържали много. И като цяло специално за два пъти изминати повече километри има три пъти по малко ремонти Опела в сравнение с Голфа.
Извинявам се на колегите ,но тук както и във всеки форум всеки си Хвали марката,но по някога не е така.
Преди голафа имах 3 фиата и съм им навъртял общо около 600 000км ,а на голфа ми за горе долу година има не повече от 58 000км ии съм дал пари за ремонти и консумативи колкото за бравото преди това,което го карах 3 години и съм му врътнал 300 000км ,но явно предишния собственик на едната е обръщал повече внимание на колата си отколкото на другата.
п.п. Май се поолях малко с писането

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дизел - CDTI съвет и разлики
Zinoto написа:stefan4o написа:Новите дизели на Опел са от... Фиат
Вярно е, ама и те не са много цвете за мирисане. JTD са от първите серийно монтирани комън-рейли в света обаче и те са сред първенците по лакомия.
Надявам се знаеш, че Фиат Груп първи откриха топлата вода с комън-рейл. Тогава (1998) по всички автомобилни издания и преса се шумеше много около това. Към момента комън-рейл технологията им може да е вече 4 поколение и да е по-добра в отношение разход на гориво. Понеже имам приятел с Фиат Стило и по това, което съм виждал на борда и той е засичал пълно-пълно смея да кажа, че гори колкото ТДИ-тата на ФВ т.е. не мисля, че е с по-висок разход, а думата "лаком" изобщо няма място при тоя двигател. Доколкото знам е второ поколение КР Мултиджет май го наричаха ако не бъркам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта