турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tonino
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

турбо

Мнениеот tonino » Пет 03 ное 2006 7:32


можели на обикновен дизел 1.6 да се сложи турбина :shock

помпата знам че се сменя :idea:
буталата ште издържът ли :?:




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 03 ное 2006 9:29


Помпата не знам дали се сменя, мисля, че не, но буталата със сигурност ще издържат. :wink:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пет 03 ное 2006 10:25


един приярел си сложи компресор на двг-то работише си без никви проблеми! Но е нужна нова настроика на помпата в домашни условия надали ще стане. Иначе тя помпата си е една и съща за Д и ТД :)


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пет 03 ное 2006 11:05


Amorphiss написа:...Иначе тя помпата си е една и съща за Д и ТД :)


Да,да друг път ;) освен помпата трябва да се сложат и едни "цицки" под буталата дето пръскат масло в самото бутало.трябва и по-голям радиатор...друг картер,май и охлаждането на маслото трябва да се смени...


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 03 ное 2006 11:38


Даже мисля, че и буталата са различни, и самата глава, защото на ТД май е с по-широки канали за охлаждащата течност. Помпата ти е най-малкия проблем, моя дизел е с помпа от чист дизел. Набухваш й нафтата докрай, и си ОК. Само дето пуши в ниските обороти, ако подадеш пълна газ, но ако внимаваш с педала си е ОК.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пет 03 ное 2006 12:57


Помпите не са еднакви LDA липсва при дизела дюзите са на 155бара
срещо 175на турбото МАИ :? Иначе интервенцинте стават ама скакъв успех :?:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пон 06 ное 2006 11:15


don hose написа:Помпите не са еднакви LDA липсва при дизела дюзите са на 155бара
срещо 185на турбото МАИ :? Иначе интервенцинте стават ама скакъв успех :?:
:wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro, dafi_dimo и 60 госта