2.4 D6

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Радоев
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Церово

2.4 D6

Мнениеот Радоев » Съб 26 мар 2011 21:53


Дайте някакво мнение и впечатления от този двигател ? Интересува ме двигателя монтиран на Volvo 240. Как е като надеждност и живот, скъп ли е за ремонт, помпата му проблемна ли е...изобщо що за животно е :)
Изображение
Изображение




dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: 2.4 D6

Мнениеот dj carul » Нед 27 мар 2011 15:38


Хаха...тва желязо ще те надживее :lol:


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: 2.4 D6

Мнениеот Trimontcium » Съб 02 апр 2011 19:51


Тоя двигател си е на VW D24T/TIC
Ние бракувахме едно 760 GLE TD нс 650000км, няма такъв звук на двигател от 84-та, уникален е!


Потребителски аватар
Радоев
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Церово

Re: 2.4 D6

Мнениеот Радоев » Сря 14 сеп 2011 19:35


При този двигател случва ли се напукването на главата между клапаните, както при 1,6 дизела :( И до каква степен това е опасно ? В момента колата е на 307 000км и е поддържана добре от предишния собственик, при мен не вижда вече зор. Карам я само събота и неделя в хубаво време и то с 50-70км без излишни обороти и загряване. Вече почти няма да е в градския трафик, ще се движи само по ненатоварен път. Въпроса ми е въпрос на време ли е да се нацепи главата или от обороти и температура става това ?


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.4 D6

Мнениеот 2.4I » Вто 20 сеп 2011 11:21


Радоев написа:При този двигател случва ли се напукването на главата между клапаните, както при 1,6 дизела :( И до каква степен това е опасно ? В момента колата е на 307 000км и е поддържана добре от предишния собственик, при мен не вижда вече зор. Карам я само събота и неделя в хубаво време и то с 50-70км без излишни обороти и загряване. Вече почти няма да е в градския трафик, ще се движи само по ненатоварен път. Въпроса ми е въпрос на време ли е да се нацепи главата или от обороти и температура става това ?

Напуква се .Относно надеждността - приказките ще надживее ................ При покупката на бус с аналогичен двг им се наслушах ,няколко седмици по-късно главата сдаде багажа ,хубавото е ,че главите на 2.4TD и на 2.4D се оказаха взаимозаменяеми ,разликите (поне които аз установих) са ,в смукателните клапани и техните пружини (при 2.4D са единични ,докато при 2.4TD са двойни).Другата разлика бе в дюзите - при 2.4D доколкото си спомням бе 130 ,а при 2.4TD 155 (може и да бъркам за конкретните цифри ,но разлика със сигурност има),по съвет на съфорумници оставих тези от 2.4D ,но ми се струва ,че не върви като преди ,а и пуши като ТЕЦ ,а преди проблема с главата от ауспуха не се забелязваше дори и идея от дим ,бих казал ,че ако сляп гледаше ауспуха ,то нямаше да разбере ,че двг работи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта