Смяна на "пистов ремък" и "климатроника" Пасат Б5 110 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Dop4o
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 23:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Смяна на "пистов ремък" и "климатроника" Пасат Б5 110 к.с.

Мнениеот Dop4o » Сря 05 окт 2011 20:07


Значи търсих в търсачката отностно смяната на горе упоменатите ремъци ,но нищо интересно ,а прегледах почти всички теми относно смяната на тези ремъци.Значи пасат-а ми е Б5-1998г. двигателя е ТДИ-110к.с. Пистовия ремък има една обтяжна ролка с гайка накрая развива се и се сваля ролката и ремъка и после се слага като е самонатягащ се ремъка---поне така си мисля че трябва да е...Другия ремък за климатика намерих вече на обтяжната ролка с шестограм се отхлабва тва го намерих.Мерси предварително!




mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на "пистов ремък" и "климатроника" Пасат Б5 110 к.с.

Мнениеот mili 75 » Чет 06 окт 2011 7:55


Сега колега, тая обтяжната ролка на пистовия ремък не се развива както си мислиш ти, за да се сложи ремъка. Тя е на пружина, хващаш я с качествен ключ с дълго рамо номер 15 е ключа и завърташ колкото можеш обратно на посоката на часовниковата стрелка за да охлабиш пружината и тогава нанизваш ремъка на шайбата на алтернатора.За ремъка на климатика както сам си видял трябва да се охлаби обтягащата ролка която се държи с два шестограмни болта.И пак да ти напомня накрая, преди да започнеш манипулацията си приготви много добър гаечен ключ 15 с дълго рамо, за да можеш да преодолееш усилието на пружината и качествени шестограми. Защото местото е тясно и неудобно и без добър инструмент няма да свършиш работа.


Dop4o
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 23:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Смяна на "пистов ремък" и "климатроника" Пасат Б5 110 к.с.

Мнениеот Dop4o » Съб 08 окт 2011 18:53


Извинявам се малко е извън темата,но ми предстои дълъг път около 3000км пасат-а ми е перфектен откакто го купих смених всички филтри,масло,накладки,ремъци, няма забележки и по ходова част върви перфектно трябва ли на нещо друго да обърна внимание преди да тръгна...Благодаря предварително!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта